nigdy nie mialem diesla wiec czy tez moze mnie to czekac w TCT 2.0JTDM?
nigdy nie mialem diesla wiec czy tez moze mnie to czekac w TCT 2.0JTDM?
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
z tego co wiem to po wylaczeniu stacyjki w nowych dieslach odcinany jest dostep do paliwa i automaczynie zamyka sie rozwniez dostep powietrza wiec silnik powinien zgasnac automatycznie.....hmmmm oby mi sie to nie przytrafilo![]()
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Albo nie doczytałeś albo nie zrozumiałeś. Paliwem w tym przypadku jest olej silnikowy.
To wiem...
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Ale to tylko w wadliwych turbinach sie trafia prawda?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Dodano po 3 minutes:
A tak na wszelki wypadek jak temu zapobiedz...co sprawdzac i o co trzeba dbac no i przy jakim przebiegu szczegolnie trzeba na diesle uwazac?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 06-05-2014 o 06:58 Powód: Dodano
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Tak powinno być o ile klapa gasząca jest sprawna. Powinna opaść i zamknąć kolektor dolotowy.
Elektronika z klapy gaszącej w przypadku, który opisywałem powyżej wyglądała tak
A więc nie miała prawa się zamknąć. Ciekawe jest to, że ta elektronika dosłownie pływała w oleju. Dostał się przez oś klapy w czasie rozbiegania ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Wow...
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Stan turbiny, stan odmy i przede wszystkim stan oleju. Olej zmieniany za rzadko w samochodzie pracującym w ciężkich warunkach, a za takie uważa się jazdę miejską powinien być wymieniany często. Główną przyczyną z wykluczeniem awarii turbiny jest zaczopowanie układu oddzielania oleju w odmie. Najczęściej on zamarza ponieważ w oleju pracującym właśnie w ciężkich warunkach znajduje się większa ilość wody. Jeśli więc jeździsz po mieście i chwalisz się wszystkim, że twój silnik nie bierze oleju, że ani kropli nie ubyło, to znaczy, że ubytki są czymś uzupełniane. To coś właśnie jest problemem i najczęściej przyczyną zaczopowania odstojnika w odmie. Pierwszym sygnałem jest zapocenie lub wręcz zachlapanie w okolicy bagnetu lub wręcz wypchniecie bagnetu.
Dodano po 2 minutes:
P.S. klapy działające pod ciśnieniowo w chwili rozbiegania są nic nie warte. Podciśnienie je najnormalniej otworzy.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 06-05-2014 o 07:18 Powód: Dodano
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dzieki bede tego pilnowal!
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Kompilacja filmików w temacie http://youtu.be/y6qgUwWjbhc
Jakbym miał się martwić o "turbo szał" to w ogóle bałbym się diesla odpalićTeraz się boje bo już 2 tygodnie jtd-k stoi w garażu nie przepalany... Mam się bać? Czy lepiej sprzedać?