Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Problem z hamulcami

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    To jakiej firmy kupic klocki ? jesli ATE jest dupiate. Czuje ze ATE sa twarde, jak zimne to popiskuja.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie Problem z hamulcami

    Kup ds performance albo premier. Albo yellow stuff.
    Piszczenie ma niewiele wspólnego z twardoscia i skutecznością klocków.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Kup ds performance albo premier. Albo yellow stuff.
    Aż tak wysoko trzeba mierzyć?

  4. #14
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    No patrz, moje TRW hamują nawet w miarę. I nie piszczą
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekf Zobacz post
    Aż tak wysoko trzeba mierzyć?
    To jest wysoko? Ferodo premier do brembo za 280. Ds pewnie ze 550.

    Zreszta - dla każdego jest wybór. Chcesz tanio - jest. Chcesz dobrze - jest. Chcesz po polsku - idziesz do ery. Tam jest tanio i dobrze.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    To jest wysoko? Ferodo premier do brembo za 280. Ds pewnie ze 550.

    Zreszta - dla każdego jest wybór. Chcesz tanio - jest. Chcesz dobrze - jest. Chcesz po polsku - idziesz do ery. Tam jest tanio i dobrze.
    Nie chodzi mi o ceny, ale rajdowe Yellow Stuff? To nie jest lekka przesada? I tak na marginesie - nie musisz się wyzłośliwiać...

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Zaraz zaraz, to YellowStuff to już są rajdowe? To jakie są OrangeStuff?

    Jak dla mnie rajdowe to są te BEZ homologacji drogowej. Rajdowe to są klocki np. wykonane z DS2500 i kolejnych "DS numerek", które wymagają podgrzania przed użyciem, więc naprawdę słabo nadają się do jazdy miejskiej, bo zaraz są znowu zimne i nie hamują prawie wcale. Cała reszta - z homologacją drogową - to lepsze lub gorsze, ale "zwykłe" klocki.

    PS: YellowStuff mają europejską homologację drogową, Orange nie.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar por.Jaszczuk
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW JTDm 2007 & VW Passat 2018 2.0TDI
    Postów
    252

    Domyślnie

    Opisane przez Ciebie objawy wskazują na fading. Musisz wymienić tarcze i klocki + odpowietrzenie układu.
    Z mojego doświadczenia sugeruję tarcze gładkie Brembo i klocki Ferodo Premier lub ewentualnie bardziej sportowo DS Performance.

  9. #19
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Witam. Według mnie to nawet na samych blachach bez klocków by hamowały tylko niszczyły by tarcze, ponieważ to są duże siły dociskowe i duża siła tarcia.
    Problem może leżeć po stronie pompy hamulcowej. Jest szczelna ? Nie ubywa płynu ? Jak zachowuje się sam pedał hamulca ? Wpada w podłogę ? Jeśli tak to czy dzieje się to nawet jak przy zimnym aucie rozpędzisz się do 100 i od razu zahamujesz ?

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekf Zobacz post
    Nie chodzi mi o ceny, ale rajdowe Yellow Stuff? To nie jest lekka przesada? I tak na marginesie - nie musisz się wyzłośliwiać...
    Uwierz mi ze po czytaniu o używanym sprzęgle w innym wątku i zbyt dobrych klockach klasy premier/ds to juz bardziej nie moge sie powstrzymywać.
    Ladujecie szajs do aut a potem narzekanie.

Podobne wątki

  1. Problem z hamulcami
    Utworzone przez kam26547 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-02-2015, 19:48
  2. Problem z hamulcami
    Utworzone przez mirek629 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-06-2013, 14:05
  3. Problem z hamulcami
    Utworzone przez Fitek w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 22:09
  4. [146] Problem z hamulcami
    Utworzone przez saroo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-03-2011, 21:06
  5. Problem z hamulcami(ABS)
    Utworzone przez klepus166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-12-2010, 10:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory