Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [156] 2,4JTDm bezkolizyjny?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie [156] 2,4JTDm bezkolizyjny?

    Witam!

    Czy mój silnik jest bezkolizyjny?? Dopiero usłyszałem taką informację od mechanika i muszę powiedzieć że jestem zdziwiony bo wydaje mi się że jednak jest kolizyjny.. :|

    Jak to z tym jest na prawdę?


  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    Bezkolizyjny turbodiesel?? nigdy o czyms takim nie slyszalem i nie wierz temu co tak twierdzi.,

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    To w takim razie miałem racje . A te diesle 2,4 co są obecnie w 159 i Brerach to identyko taki jak u mnie ze zmienionym ECU czy już całkiem inna konstrukcja?


  4. #4
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Może w sensie, że bezwypadkowy

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Nie chodzi o wypadkowość tylko kolizyjność w środku -> np. po zerwaniu rozrządu.


  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki
    To w takim razie miałem racje . A te diesle 2,4 co są obecnie w 159 i Brerach to identyko taki jak u mnie ze zmienionym ECU czy już całkiem inna konstrukcja?
    to te same silniki tylko w 159 pewnie jest bardziej udoskonalony.

  7. #7
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Wiem o tym, pozwoliłem sobie jednak zażartować

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki
    To w takim razie miałem racje . A te diesle 2,4 co są obecnie w 159 i Brerach to identyko taki jak u mnie ze zmienionym ECU czy już całkiem inna konstrukcja?
    gabarytowo podobne lecz calkiem inna konstrukcja
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  9. #9
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Twój mechanik miał troche racji. Po zerwaniu paska łamia sie dzwigienki zaworowe-które oczywiscie trzeba wymienic(koszt o dziwo nie za wysoki ok30zł.szt org,) zawory,tłoki ,prowadnice-ok,nie trzeba głowicy demontowac-Rzecz oczywiscie dotyczy tylko silników 16v i 20v

Podobne wątki

  1. 159 2,4JTDM 200KM vs 2,4JTDM 210KM
    Utworzone przez thunderbird w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 04-10-2016, 16:30
  2. bezkolizyjny pasek rozrząd czy wystepuje w alfie??
    Utworzone przez KaMorado w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 24-02-2015, 19:31
  3. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 06-10-2014, 20:23
  4. [146] Silnik Alfy Romeo 1.4 T. Spark kolizyjny czy bezkolizyjny?
    Utworzone przez SzNuRi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2011, 13:41
  5. Czy silnik V6 jest bezkolizyjny?
    Utworzone przez Robert3029 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-04-2011, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory