panowie, miał ktos z was okazję oglądać ten egzemplarz?
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-2-0...C33134980.html
panowie, miał ktos z was okazję oglądać ten egzemplarz?
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-2-0...C33134980.html
Witam. Noszę się z zamiarem kupna AR Brera. Czy ktoś może coś wie na temat tych konkretnych autek w linkach poniżej.
http://otomoto.pl/alfa-romeo-brera-2...C33228775.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-brera-alfa-romeo-brera-2-4-jtdm-C29869323.html
ewentualnie
http://allegro.pl/show_item.php?item=4217786636
Ostatnio edytowane przez Martinez71 ; 17-05-2014 o 01:33
Dziwny wybór, jedna benia 2.2, jeden dyzel 2.0 i jeden 2.4.. Zupełnie inne silniki, może na początek wybierz chociaż jakie paliwo chcesz?
Jeśli chodzi o tą nieopłaconą 2.4 za 50, to jest wystawiona od maja 2013 i jakoś nie poszła.
2.2 JTS po opłatach za 34 kzł? Tzn, że w Belgii dał za nią max 6500 Euro, zakładając, że prowadzi działalność charytatywną polegająca na imporcie. Belg płakał jak sprzedawał? Ponadto 2.2 nie jest "idealnym" silnikiem do gazowania. Ani 1.9 JTS, 2.2 JTS, ani 3.2 JTS.
Pewnie najciekawsza (z tych 3) jest 2.0. Rocznik 2009, po lifcie, podobno krajowa. Można się zainteresować. Ale też trudno coś konkretnego obiecywać ze zdjęc..
Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie ta ostatnia też wydaje się najbardziej prawdziwa. Paliwo i silnik nie jest ważny. (Byle nie 3.2) Ma być brerka z kolorowym środkiem, nie z czarnym. Takie ot wymagania , może dziwne ale autem głównie będzie pomykać kobieta. A ta z Mysłowic on pisze że można ją sprawdzić w aso.
Pozdrawiam i jestem otwarty na dalsze uwagi, może jakieś info o takiej brerce.
Ostatnio edytowane przez Martinez71 ; 17-05-2014 o 14:33
Witam,
Jestem po oglądaniu 2 egzemlparzy 159. Mam parę pytań:
1. Czy hak oznacza problemy?
2. Czy belgijskie auta mają problemy z elektroniką związane z wilgocią/ rdzewieniem?
3. Co oznacza sekundowy spadek mocy przy przyśpieszaniu po przekroczeniu 2 tyś obrotów?
4. Wybralibyście poobdzieranego na zewnątrz Włocha z zaje.. wyposażeniem w środku czy zadbaną Belgijkę z słabszym wyposażeniem i hakiem?
Ad1. Zależy. Jak ktoś ciągnął duże przyczepki to może być bardzie obciążone przeniesienie napędu. Równie dobrze ktoś mógł raz w życiu ciągnąć małą przyczepkę a hak dostał jako gratis to auta
Ad2. W teorii nie powinno mieć znaczenia.
Ad3. Trudno powiedzieć. Warto by wpiąć w komputer i zobaczyć czy są jakieś błędy.
Ad4. Ja bym brał lepszy wypas w środku. Łatwiej jest poprawić lakier niż dodawać wyposażenie do środka.
[QUOTE=Tomek_KRK;1416610]Czarny - skrzynie w 1.9 16V i 8V się sypią. Wszystkie. Wcześniej czy później czeka użytkownika wymiana łożysk. A to, czy to nastąpi przy 150 czy 300 tysiącach kilometrów - to jest loteria.
Witam
Pytanie do Tomek czy problem ze skrzyniami dotyczy to tylko w automacie czy też w manualu? Bo jestem zainteresowany kupnem 159 bo to piękne samochodyi czy mozna jakoś sprawdzić przy zakupie skrzynię czy wszystko jest o.k.
Był u ciebie ProMyst ogładać alfki?
Pozdrawiam
Problem łożysk dotyczy manualnych skrzyń w 1.9 jtd 16v.
Czyli pozstaje szukać 2.0 diesel rozumiem że tu nie ma z tym problemów, a jaki jest wogóle koszt wymiany tych łożysk?
Poczytaj tutaj:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...dy_czytaj.html