Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Piszczący pasek wielorowkowy - ponownie

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Cytat Napisał dyymianek Zobacz post
    Bo zerwanie prawie rocznego paska chyba nie jest normalne?
    Teraz są sprzedawane tak gówniane części zamienne, nawet te niby "markowe", że się w pale nie mieści. Wszystko jest możliwe. Mam z tym styczność na co dzień.

    Mam podobnie z paskiem, odkąd zmieniłem pasek z "oryginału" na którym bella przyjechała z Italii, co miesiąc/dwa piszczał mi pasek. Kupiłem pasek SKF'u na nim najdłużej była zupełna cisza, około pół roku. Teraz po około półtora roku i nie jakimś ogromnym przebiegu, widzę że ten SKF jakoś dziwnie już wygląda, a taka niby zaje*ista firma Zaznaczam że rolki wszystkie i koło pasowe mam okej.

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dyymianek
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Alfa 156 FL SW 1.9 JTD 115KM@140KM
    Postów
    106

    Domyślnie

    Byłem właśnie pod samochodem, zajrzałem i wszystko wydaje się jak najbardziej ok. Wszystkie koła chodzą luźno, nie stawiają oporu, nie latają na boki. Po odpaleniu bez paska zupełna cisza, nic nie słychać.
    Kupiłem nowy pasek, ale w dwóch sklepach mieli tylko DAYCO, taki jak miałem poprzednio. Próbowałem założyć, ale potrzebuje drugiej pary rąk do naciągnięcia napinacza, także poczekam aż brat wróci.

    Zastanawia mnie jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu miałem takie zauważalne drgania silnikiem podczas ruszania czy cofania, albo dodania gazu na luzie a teraz bez paska nie odczułem tego. Samochód ruszał perfekcyjnie. Ma to jakiś związek z paskiem? Sprzęgiełko na alternatorze? Sprzęgło odrzucam bo niedawno miałem wymieniane na nowe.
    Ostatnio edytowane przez dyymianek ; 24-05-2014 o 10:16

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał dyymianek Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu miałem takie zauważalne drgania silnikiem podczas ruszania czy cofania, albo dodania gazu na luzie a teraz bez paska nie odczułem tego. Samochód ruszał perfekcyjnie. Ma to jakiś związek z paskiem? Sprzęgiełko na alternatorze?
    A sprawdzałeś je ?
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dyymianek
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Alfa 156 FL SW 1.9 JTD 115KM@140KM
    Postów
    106

    Domyślnie

    Pasek założony, cisza. Alternator wydaje się ok, może pasek był jakiś wadliwy, bo teraz przy ruszaniu też nie ma żadnych objawów szarpania. Jedyne co zaobserwowałem to raz na kiedy sprężarka klimatyzacji się wyłącza tak jakby tam sprzęgło przepuszczało.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    Cytat Napisał dyymianek Zobacz post
    Pasek założony, cisza. Alternator wydaje się ok, może pasek był jakiś wadliwy, bo teraz przy ruszaniu też nie ma żadnych objawów szarpania. Jedyne co zaobserwowałem to raz na kiedy sprężarka klimatyzacji się wyłącza tak jakby tam sprzęgło przepuszczało.
    O ile wiem to tak ma być w automatycznej klimie sprężarka nie działa cały czas.

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dyymianek
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Alfa 156 FL SW 1.9 JTD 115KM@140KM
    Postów
    106

    Domyślnie

    Ale załączyłem dopiero co i nie zdążyła osiągnąć zadanej temperatury, a wyłącza się np po dodaniu gazu, słychać takie cyknięcie że się wyłącza na kilka sekund i zaraz się włącza. A powinna zapewne chodzić do momentu aż osiągnie temp i wtedy się wyłączyć
    Ostatnio edytowane przez dyymianek ; 24-05-2014 o 15:59 Powód: Dodano

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    co do paska , to ino nie wymieniaj ,łóżysk , ani elementów silnika mi tu na forum proponowali wymieniać sprzęgło , turbo i inne takie bo to znafffcy są...zajmij się paskiem , następnie jeśli nie masz osłony pod silnikiem to problem nastąpi z piszczeniem , smar silikonowy pomoże , ewentualnie wymiana paska ale smar jest tańszy , jesli jednak nie chcesz mieć problemu na długi czas , to kup osłone pod silnik...
    co do klimy zobacz sobie czujnik ciśnienia czy nie jest spocony

  8. #18
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    156 SW FL 1,9 JTD 115KM
    Postów
    176

    Domyślnie

    czekaj ale że ten smar silikonowy na pasek czy na rolki (łożyska)?

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dyymianek
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Alfa 156 FL SW 1.9 JTD 115KM@140KM
    Postów
    106

    Domyślnie

    Rok temu jak piszczało chciałem sprawdzić która rolka piszczy i nasmarowałem rolkę, smar spłynął na pasek i w momencie mi go zrzuciło...a co gorsze byłem 20km od domu bez dostępu do klucza 15stki, spędziłem chyba z 2h żeby nałożyć samemu pasek ale nie udało się i udało się wrócić bez paska do domu i tam go założyć. Od tej pory już nigdy nie posmaruje paska czy rolki

    Teraz wydaje mi się, że winny był sam pasek, bo cała reszta wydaje się ok. Po zmianie paska nastała cisza, a wszystkie rolki chodzą idealnie (w końcu wszystko praktycznie było wymieniane rok temu)

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    Dokładnie to spray silikonowy , czyli smar

Podobne wątki

  1. Piszczący pasek wieloklinowy JTD
    Utworzone przez mlesiakowski w dziale 166
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 17:51
  2. piszczący pasek osprzętu 1.9 jtd
    Utworzone przez Olex w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-02-2015, 21:36
  3. [155] Piszczący pasek wielorowkowy
    Utworzone przez bikermarek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 07:14
  4. Piszczący pasek
    Utworzone przez pawel1284 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2011, 15:48
  5. [156] pasek wielorowkowy i pasek rozrzadu razem?
    Utworzone przez yarecky w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 21:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory