Strona 17 z 43 PierwszyPierwszy ... 789101112131415161718192021222324252627 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 422

Temat: [156] Zakup - Porady

  1. #161
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Auto
    156SW 2.4 175@218KM Powerd by Cinsoft.pl
    Postów
    360

    Domyślnie

    Jak benzyna to 2,5 V6
    Jak diesel to 1,9 (2,4 też może być)

  2. #162
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar creaf
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 1.9 SW
    Postów
    324

    Domyślnie

    Ja jakbym 2gi raz kupował 156 to najchętniej 2,5 V6 + LPG, długo po tym JTD, pojemoność bez znaczenia, lepiej patrzeć na stan, ale bardziej 2,4 ze względu na kulturę pracy i moc

    Jak w 2009 szukałem alfy to bałem się benzyn, obecnie bez wahania V6 bym szukał
    Była: 156 1.9JTD SP3

  3. #163
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Jeep Grand Cherokee 3.7 Laredo
    Postów
    2

    Domyślnie

    Właściwie, to mając teraz Jeep'a 3.7 V6, który pali średnio, oszczędnie 18l, poszukuję czegoś oszczędnego, dla odmiany.
    Padło na jednostkę 2.4, a to ze względu na kulturę pracy dużych jednostek. Dodatkowo jeśli jeszcze mało pali, to już w ogóle bajka.
    Co prawda mam LPG, ale i tak zatankowany do pełna (70l) robi około 380km po mieście, dodatkowo poziom paliwa, także dość szybko spada, mimo, że nie wiele potrzebuje do rozgrzania się, hehe.

    Liczę, że będę z Alfy 2.4 zadowolony. W weekend pojadę sprawdzić kilka sztuk i może się coś uda kupić ciekawego.

    Pozdrawiam.

  4. #164
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    alfa
    Postów
    13

    Domyślnie

    Cytat Napisał creaf Zobacz post
    Ja jakbym 2gi raz kupował 156 to najchętniej 2,5 V6 + LPG, długo po tym JTD, pojemoność bez znaczenia, lepiej patrzeć na stan, ale bardziej 2,4 ze względu na kulturę pracy i moc

    Jak w 2009 szukałem alfy to bałem się benzyn, obecnie bez wahania V6 bym szukał
    Dobrze wiedzieć Jakbym trafił na 2,5 V6 już z zainstalowanym LPG i w dobrym stanie to chętnie bym się skusił. Ale jeśli miałbym sam LPG do niego zakładać to mi się raczej nie opłaci bo instalacji z 3000zł wyjdzie jak nie więcej, więc w porównaniu do 2,4JTD zwróci się to hmm po conajmniej 3-4latach

    A jak z innymi benzynowymi silnikami - są mniej trwałymi konstrukcjami od V6 ?

  5. #165
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Ech...smieszni jesteście...chcecie mieć poteżne silniki ale nie stać was na paliwo, to gazujecie, kastrując w ten sposob samochod.... oczywiscie, bedziecie żarliwie udowadniać, jakie to LPG znakomite, auto jezdzi swietnie, w ogole nie czuć różnicy i tym podobne bzdury. Prawda taka, ze z LPG nie masz bagażnika, nie wjedziesz do garażu podziemnego, i tak musisz lać benzynę, dochodzą koszty serwisu LPG i tak dalej.

    Słowem: mierz chłopie sily na zamiary: kupuj takie auto, na jakie cie stać, inaczej będziesz rzeźbił, naprawiał u kowala, a potem puścisz w świat złoma....

    No a co do 2,4 albo 1.9 i legendarnej "lepszej kultury pracy" to kolejna bzdura: silnik 2.4 jest za ciężki do tego modelu, idealnie pasuje do większej i cięższej 166, a tutaj powoduje podsterownosć auta w trudnych warunkach szosowych, droższe naprawy, większe koszty serwisowania, więcej awarii, szczegolnie zawiechy. Zrobisz lekki czip silnika 1.9 i masz same plusy: auto jezdzi dynamiczniej niz 2.4, mniej pali, jest lżejsze i tansze w serwisie.

    Ale pokazać kumplom czy lasce, patrz, jaki mam wieeeelki silnik, to jednak ważniejsze
    Ostatnio edytowane przez KRS ; 25-05-2014 o 12:25

  6. #166
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    A ty dalej glosisz prawdy oświecone.
    Zapoznaj sie z definicja słowa tolerancja i spróbuj je zrozumieć.

  7. #167
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    A ty dalej glosisz prawdy oświecone.
    Zapoznaj sie z definicja słowa tolerancja i spróbuj je zrozumieć.
    twoj wpis=śmieć, nic nie wnosi do wątku, klasyczny offtop.
    Co do prawd oświeconych: podważ, merytorycznie, choć jedno słowo, jakie napisałem wyżej.

  8. #168
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    alfa
    Postów
    13

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    Ech...smieszni jesteście...chcecie mieć poteżne silniki ale nie stać was na paliwo, to gazujecie, kastrując w ten sposob samochod.... oczywiscie, bedziecie żarliwie udowadniać, jakie to LPG znakomite, auto jezdzi swietnie, w ogole nie czuć różnicy i tym podobne bzdury. Prawda taka, ze z LPG nie masz bagażnika, nie wjedziesz do garażu podziemnego, i tak musisz lać benzynę, dochodzą koszty serwisu LPG i tak dalej.

    Słowem: mierz chłopie sily na zamiary: kupuj takie auto, na jakie cie stać, inaczej będziesz rzeźbił, naprawiał u kowala, a potem puścisz w świat złoma....

    No a co do 2,4 albo 1.9 i legendarnej "lepszej kultury pracy" to kolejna bzdura: silnik 2.4 jest za ciężki do tego modelu, idealnie pasuje do większej i cięższej 166, a tutaj powoduje podsterownosć auta w trudnych warunkach szosowych, droższe naprawy, większe koszty serwisowania, więcej awarii, szczegolnie zawiechy. Zrobisz lekki czip silnika 1.9 i masz same plusy: auto jezdzi dynamiczniej niz 2.4, mniej pali, jest lżejsze i tansze w serwisie.

    Ale pokazać kumplom czy lasce, patrz, jaki mam wieeeelki silnik, to jednak ważniejsze
    I taką wypowiedź doceniam. Może mało tolerancyjna ale konkretna. Dlatego zarejestrowałem się tu i zapytałem bo nie mam faworyta między wyborem diesel/Pb+LPG, a szukam najrozsądniejszego rozwiązania. Zaciekawiła mnie opcja 2,4JTD bo częściej słyszę opinie ku tej opcji bo jeśli chodzi o mnie to i opcja 1.9 wielce prawdopodobnie by mnie zadowoliła tym bardziej po lekkim czipie jak mówisz (a tak z ciekawości to ile idzie wtedy z tego KM wycisnąć?).

    A powiedzcie mi jak z kulturą pracy właśnie tego 1,9 na tle konkurencji bo np. moja dziewczyna ma volvo v40 właśnie 1,9 (to chyba silnik renault) i za cicho w kabinie nie jest, troszkę mnie to drażni.

  9. #169
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    cinsoft.pl
    zadzwon tam, pogadaj, nie polecam maksymalnego wyduszania mocy ale... z 140 do tych 165 albo 170 KM spokojnie mozna. Silnika nie wyżyłujesz, nie obciążysz na mocno a spalanie spadnie ci o mniej więcej litr na setkę. Auto wtedy bardzo ładnie jezdzi. Koleś tam zrobił dwa lata temu i chwali sobie.

  10. #170
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    alfa
    Postów
    13

    Domyślnie

    z 140 ? myślałem ze 1,9 ma 110-115km...

    A masz na myśli jednostke 16V - rozumiem, że w moim zasięgu była by 16V a nie tylko 8V i lepiej też takiej szukać?
    Ostatnio edytowane przez agraf ; 25-05-2014 o 13:28

Podobne wątki

  1. porady ;) potrzebne porady ;P
    Utworzone przez chao0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 18:24
  2. zakup 156 JTD- porady? uwagi?
    Utworzone przez erzet w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-02-2011, 18:38
  3. [166] Porady
    Utworzone przez AtomBoy w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 08-09-2008, 21:54
  4. Zakup alfy 156 proszę o porady
    Utworzone przez KKrzysztof w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 27-11-2007, 22:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory