faktycznie 2.2 jts jest cieższa od lexuxa is250 w automacie o 50 kg
http://www.zeperfs.com/en/duel2586-1342.htm
120 kg od BMW 325 i (E90) masakra![]()
faktycznie 2.2 jts jest cieższa od lexuxa is250 w automacie o 50 kg
http://www.zeperfs.com/en/duel2586-1342.htm
120 kg od BMW 325 i (E90) masakra![]()
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Temat już był...
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...woja_alfe.html
Pozdrawiam.
- Rafał
daj spokoj, dalem dane poglądowe, wiadomo, ze auta mają rozne silniki i osiągi: silniki slabsze i mocniejsze od 159 itd. Podałem te dane, aby zadać kłam bezsensownym stereotypom; dziwne, że wy, alfiści, równiez klepiecie te brednie, jak mantry, tak samo, jak o inni klepią o alfach, że awaryjne, że sie wlaściciele spotykają co rano w warsztacie, że "piękne ale kapryśne" itd.
Prawda jest taka, ze 159 to dość cieżkie auto, ale w znaczący sposób nie odbiega wagą od innych aut tej klasy lub zbliżonych. Chcesz silników? proszę, pierwsze z brzegu: ford mondeo, wersja IV, z lat 2007 do 2013: 1.6, 120 KM, 160 Nm; 2.0, 145 KM, 180 Nm, albo diesel 1.0, 125 KM, 320 Nm, wybralem kilka "średnich silników" z oferty. Zestaw to z wagą, zestaw z silnikami 159. I co powiesz?
No pewnie, powiesz, jakie cieżkie to auto, 159, w ogóle nie jedzie, 159 jest ciężka, cieżka jak kontener ołowiu, ach jakie to cieżkie auto,
bla bla bla bla
jezdzilem tym ciezkim autem do setki poniżej 8 sekund, ależ ono było cieżkie, boże, jakie cieżkie, ono w ogóle nie jechało, jak każda 159, no nie jedzie, nie jedzie.
Dalej sobie tak rozkosznie gaworzcie. Pierdu, pierdu.
Moja jest 10 kg cięższa od tej Insygni więc nie jest chyba tak źle![]()
Myślę, że tutaj są głosy "oj ciężkie ciężkie" tylko dla tego, że my wymagamy od naszych Alf sportowego zachowaniaChcielibyśmy, żeby auto było najlżejsze w klasie i osiągało setkę w nie więcej jak 7 sekund
Kierowcy wszystkich samochodów wymienionych w pierwszym poście raczej od auta wymagają pakowności, bezawaryjności, użyteczności itd...
Nam to po prostu nie wystarcza.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Mercedes W124 (E-klasa, większy niż 159) 500E (duża V8-ka) - 1700 kg
BMW E38, 730i - 1725 kg
BMW e60 sedan, 520d - 1585 kg.
Wiesz teraz dlaczego uważa się 159 za ciężkie auto? Ono masą gra w lidze aut luksusowych, zdecydowanie większych... Porównując je z np. BMW e90 - mamy zbliżoną masę i wielkość aut, ale BMW ma tylny napęd - w BMW dochodzi ciężar całego układu przeniesienia napędu - wał, tylny dyfer, solidniejsze zawieszenie z tyłu, żeby "ogarnąć" przeciążenia, jakie tam powstają - lekko licząc zwiększa Ci to o ok. 100 kg masę pojazdu.
159-ka jest wg mnie ok. 100 kg za ciężka jak na swoje gabaryty.
Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 26-05-2014 o 09:55
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów