A są minimum 25cm od ziemi?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
A są minimum 25cm od ziemi?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
JEŚLI KTOŚ KIEDYŚ ZOBACZY MNIE W INNYM AUCIE NIŻ ALFA ROMEO TO ZNACZY,ŻE KUPIŁEM JE ZA POŁOWĘ WARTOŚCI I JEST NA SPRZEDAŻ
oczywiście pisałem że spełniają wytyczne odnośnie montażu
Dodano po 9 minutes:
każdy ma prawo wyboru , jednak takie rozwiązanie które proponujesz i tak zużywa sporo energii w dodatku świeci dość słabo i kolor jak już to ktoś powiedział mało ciekawy następna sprawa to przepisy nie ma takiej możliwości by w światła drogowe które są ustawione by świeciły daleko można by używać jako światła jazdy dziennej nawet gdy żarówka świeci słabiej to ustawienie reflektora się nie zmienia świecą przez ten moduł oczywiście słabiej by coś oszczędzało tej energii ale by żarówka 55W świeciła i była widoczna w dzień i tak musi dysponować sporą mocą. Są auta które mają w reflektorach światła jazdy dziennej na osobna żarówkę jednak nie świeci to w lustrze drogowych tylko osobnym i ostania sprawa reflektory w 156 nie maja homologacji na stosowanie ich jako świateł jazdy dziennej, zmiana żarówki z H7 na xenon lub używanie drogowych jako dziennych nie jest zgodne z przepisami każda zmiana żarówki na inny typ lub zmiana sposobu działania że w drogowych dzienne traci automatycznie homologacje występuje zatem ryzyko że stracimy dowód jak trafimy na radiowóz techniki drogowej i ekologii . Ja głównie jestem zwolennikiem ledów ze względu na symboliczny na podbór prądu a okrągłe w 156 moim zdaniem nie psują wyglądu auta jak są zamontowane obok halogenów. Rozwiązanie dzienne w drogowych pobiera i tak sporo prądu i jest nie zgodne z przepisami sensu jego montażu nie widzę (chyba że ktoś ma xenony i chce oszczędzić na drogich żarówkach)
Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 27-05-2014 o 07:39 Powód: Dodano
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
Egon - mam te same ledy ale założyłem zamiast P-mgielnych. Mam 24.5 cm od ziemi![]()
Egon,zanim się rozpiszesz to doinformuj się.Światła w AR 156 nie posiadają jedynie znaczka DRL,poza tym spełniają wszystkie wymagania dotyczące świateł do jazdy dziennej!!!(poczytaj o wymaganiach)<br>
W kwestiach oszczędności to Twoje ledy zużywają ok 8W łącznie a światła drogowe to 2x55W=110WX25% daje całe 27.5W plus 5WX25%(kontrolka od drogowych dzięki której wiem,że świecą) co łącznie daje niespełna 29W.Czy różnica 21W to w/g aż tak wiele?.Ledy kosztowały pewnie z 70PLN i nieco zabawy przy montażu.Moduł do drogowych kosztuje 50PLN i nie trzeba nic rzeźbić.Prywatnie jeżdżę z tym rozwiązaniem od ponad roku,zaliczyłem dwa badania techniczne,mijałem dziesiątki radiowozów i wiesz co?no kurde nic.Na temat tego czy ledy świecą intensywniej to możemy podyskutować,śmiem twierdzić,że ani odrobinę.Wiem bo nazakładałem się tego typu świateł.Poza tym po drogach jeździ wiele modeli(min VW)które do świateł dziennych również używają żarówki oraz odbłyśnika od......lamp drogowych.<br>
Jeśli się uprę to wykonam w pracy hologram DRL,nakleję na lampy i będzie to taka sama prawna zgodność jak znaczek E na Twoich ledach które przyjechały z CHRL.<br>
No sorki,ale nie masz ani grama racji w tym co napisałeś.Pewnie,że ledy wyglądają fajnie i auto a nimi jest ok,ale Ty nie punktuj innych za to,że stosują inne rozwiązanie niż Ty.<br>
P.S.jak już masz ledy i chcesz aby służyły długo to je dokładnie uszczelnij na obwodzie klosza i przy wkrętach,po ok roku dostaje się tam sporo wilgoci,parują i w konsekwencji kończą swój żywot.Wiem co piszę bo przerabiałem to już nie raz.<br>
pozdrawiam
JEŚLI KTOŚ KIEDYŚ ZOBACZY MNIE W INNYM AUCIE NIŻ ALFA ROMEO TO ZNACZY,ŻE KUPIŁEM JE ZA POŁOWĘ WARTOŚCI I JEST NA SPRZEDAŻ
Postaram się najkrócej jak potrafię :-)
masz zapewne rację z tym że chińskie ledy mimo tego że mają wybitą homologacje zapewne żadnej homologacji nie przeszły wiele już się tego na montowałem i niektóre świecą bardzo słabo a homologacje na kloszu mialy , zapewne też wiesz żeby reflektory przednie AR 156 miały legalny znaczek DRL lub RL musiał byś oddać taki reflektor na badania z swoją przeróbką by mógł zostać przebadany i ewentualnie uzyskać homologacje świateł dziennych. To że jeździsz tak i nikt się nie czepia wcale się nie dziwie wielu policjantów i diagnostów ma braki co nie znaczy że jest to legalne. Ile jeździ samochodów sprowadzonych z stanów z pomarańczowymi postojowymi z przodu i reflektorami przednimi USA które nie oświetlają dalej prawej strony a mimo tego ktoś podbija te przeglądy i tak jeżdżą. Z tym że nie mam ani grama racji się nie zgodzę napisałem prawdę zgodna z polskim prawem. Zamiast drukować hologram DRL wydrukuj sobię może zdjęcie lampy zapalonej i naklej na reflektor jak to juź kiedyś jeden "mądry" zrobił:
http://www.poboczem.pl/naszym-zdanie...swiatla,nId,40
Podsumowując :
rozwiązanie z dziennymi w drogowych:
- ingeruje w układ elektryczny świateł drogowych
- daje dużo mniejszą oszczędność energii niż w przypadku ledów
- żarówki halogenowe przy tak osłabionym prądzie szybciej się zużywają i stają się białe ponieważ są zasilane niewłaściwym napięciem
- jest to nie legalne i nigdy w AR 156 nie będzie bo nikt nie zrobi homologacji bo wiadomo jakie to koszty
- kolor światła daje wiele do życzenia i zapewniam że tak przygaszona żarówka halogenowa świecie słabiej niż 4W ledy
+ oszczędza połowę prądy względem mijania
+ nie widać zewnętrznie by było coś zamontowane
LEDY dodatkowe (diody 4x1W mocne)
- ingerencja w kratkę zderzaka trzeba przewiercić 2 dziurki na uchwyt
- niska trwałość lamp LED mało odporne na czynniki zewnętrzne
+ moją niezależną instalację
+ mają homologacje na kloszu (czy to uzyskało prawdziwo homologacje czy to tylko podróbka homologacji tego nikt nie wie) ale żaden policjant nie ma prawa się doczepić
+ nie wymagają kontrolki, w razie awarii lub przepalenia bezpiecznika policjant nie ma prawa ukarać nas mandatem jedynie nakazać włączenie świateł mijania i jedziemy dalej
+ świecą bardzo mocno porównywalnie lub nawet mocniej niż światła mijania (mowa mocnych diodach 1W)
+ oszczędzają najwięcej energii
Tyle mam do powiedzenia w tej sprawie
Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 27-05-2014 o 20:05
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
Ogólnie zgadzam się Twoimi punktami, ale tutaj to już poleciałeś po bandzie nieziemskoLEDy świecą mocniej niż światła mijania 55W
You've made my day
PS. Osobiście mimo, tego, że LEDy mają więcej zalet to skłaniam się jednak do dziennych z drogowych, tyle, że wkładając żarówkę o białej barwie (jakieś Osramy Nightbreakery czy inne). Dlaczego? Miałem LEDy i... strasznie do du... wyglądają dokładane światła w Alfie![]()
Jak będzie jutro słonecznie wykonam fotki a nawet filmik w pełnym słońcu sam ocenisz, jasność ich jest większa niż świateł mijania Mocne diody swoją robotę robią nie oświetlają drogi ale są bardzo dobrze widoczne z daleka ale wcześniej w punto miałem zdecydowanie słabsze i wielu mi migało że jadę bez świateł, ledów na rynku dziś jest masa. Co do wyboru to każdego indywidualna sprawa i nie zamierzam nikogo namawiać na jedno lub drugie rozwiązanie tylko chciałem zapoznać z faktami.
Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 27-05-2014 o 20:47
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
Egon,przecież nikt się z Tobą nie chce przepychać o to czy lepsze są ledy czy DRL z drogowych.Jest sporo aut w których można zastosować tylko ledy np."Panda mojej żony" gdzie jest jeden odbłyśnik i jedna żarówka do mijania i drogowych i uwierz mi ja nie mam nic przeciwko ledom,po prostu AR wolę z modułem i tyle.Pisząc o naklejaniu obrazu zapalonej lampy trochę przeginasz,ale z uwagi iż mam poczucie humoru odbieram to jako żart.
AR z ledami nadal będzie AR i AR z modułem do dziennych też nadal będzie AR i tego się trzymajmy.
pozdrawiam
JEŚLI KTOŚ KIEDYŚ ZOBACZY MNIE W INNYM AUCIE NIŻ ALFA ROMEO TO ZNACZY,ŻE KUPIŁEM JE ZA POŁOWĘ WARTOŚCI I JEST NA SPRZEDAŻ