widzę że masz pojęcie o tych sprawach, jest jakiś programator czasowy do tego silniczka?
po co prąd w obydwu przewodach?
widzę że masz pojęcie o tych sprawach, jest jakiś programator czasowy do tego silniczka?
po co prąd w obydwu przewodach?
witam, a próbowałeś podłączyć nowy silniczek na krótko, żeby sprawdzić czy działa. kupiłeś używkę czy nówkę bo w sumie jak używka to różnie można trafić
Kupiłem nówkę, i nie działa, pewnie coś z elektryką jest nie tak.
Wtyczka jest 3 pinowa w jednym jest prąd w drugim masa a w trzecim podobno ma być prąd po przekręceniu manetki a go nie ma.
Sprawdź kable w gumowej przelotce, która łączy klapę bagażnika z karoserią czy któryś nie jest przerwany, i sprawdź przekaźnik poszukaj w instrukcji gdzie jest.
Aj problematyczne są tylne wycieraczki, nie tylko w Alfach.
U mnie kierownik w Audi A4 też ma problem, ostatnio nawet widziałem, że całkiem ją zdemontował. Mnie też nie działała po jej włączeniu, ale po przekręceniu na siłe piórem silniczek chodził. Tak więc u mnie problem był z tym trzpieniem.
U Ciebie jednak problem najprawdopodoboniej z elektryką, tak więc nie pomogę.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995