Teoretycznie nie powinien. Natomiast mi ostatnio wywaliło 404 wykasowałem i było ok. Dzisiaj znowu wywalił 404![]()
Teoretycznie nie powinien. Natomiast mi ostatnio wywaliło 404 wykasowałem i było ok. Dzisiaj znowu wywalił 404![]()
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
To tak, zaślepiłem EGR tą blaszką z dziurkami.
Auto jakby to powiedzieć.. Przestało mniej dymić i lżej idzie do tych niecałych 2000rpm, Ale planuję spróbować zaślepić jeszcze przy samych kolektorze i zobaczyć co się będzie działo.
Jak zdemontować w ogóle ten kolektor w ogóle ? Chciałbym go całego wyczyścić. I opłaca się go ściągać ? Wymieniam rozrząd teraz także byłoby ok.
Ale przeraża mnie jego demontaż bo nie wiem jak się za to zabrać.
Ktoś pomoże ?
Gonzo, tak w ogóle ty masz Cf3 ? zaślepiłeś po całości bez dziurek i jest ok ?
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Tak mam cf3. Zaślepka pełna. Przy zaślepianiu wyczyściłem cały egr. Od stycznia tak jeżdżę i dopiero teraz zaświecił się błąd.
Wedlug mnie to nie wina samego zaślepienia. Przypuszczam, że egr może się przycinać w określonych zakresach i dlatego komunikat o błedzie. Jak znajde czas rozbebesze go i wyczyszcze jeszcze raz, albo będę kaswoał błedy tylkoU mnie nie ma żadnych negatywnych objawów po zaświeceniu checka.
I co wy na to? Poświecił 2 dni i sam zgasł![]()
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 03-06-2014 o 09:24
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
gonzo, Gdy zaślepiłem EGR OD dołu tam gdzie wchodzi w elektrozawór i dałbym np teraz pełną zaślepkę w te rurki z identycznymi końcówkami będzie ok ?)
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.