o to mi chodzilo dzieki za pomoc , ale szukalem tego i niewidzialem moze dlatego ze wieczorem po pracy i przy piwko to przeoczylem , jesli bylo to gdzies to sorry ale naprawde tego nie widzialem
o to mi chodzilo dzieki za pomoc , ale szukalem tego i niewidzialem moze dlatego ze wieczorem po pracy i przy piwko to przeoczylem , jesli bylo to gdzies to sorry ale naprawde tego nie widzialem
A będzie wkońcu ten opis ? :?: :|
Maryjo co się dzieje z Tobą? Daj znak życia najlepiej w postaci opisu montażu nawigacji![]()
Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...
Prosty opis ;
do wtyczki od nawigacji w bagażniku trzeba połączyć wtyczkę od vdo dayton .
aby była odłączona wtyczka od nawigacji w bagażniku potrzebne jest zapisanie sygnałów TxD i RxD , jeśli nie to trzeba zostawić te sygnały podłączone do wtyczki .
Trzeba zrobić układ do odwrócenia synchronizacji z negatyw na pozytyw ( pamiętać o napięciu ).
Podobna sytuacja jest z głosem i podczerwienią wystarczy pomierzyć i dopasować ( pamiętać o napięciu.) .
Proszę przeczytać jeszcze raz cały temat wszystkie schematy są dostępne na forum czyli wtyczka w bagażniku jak i wtyczka VDO , a resztę trzeba zrobić i dopasować .
Myślę że tyle może wystarczy do prostego podłączenia vdo do nawigacji .
Tyle mogę podpowiedzieć
Miłej zabawy .
ja to sie zbytnio na "odwracaniu napiec" nie znam ale sadze ze wystarczy zakupic sprzet jaki henekl napisal dac do dobrego elektryka magika i gotowe.
Odgrzeje temat nawi do alfy166,lybry z orginalnym czytnikiem,podłączałem czytnik nawigacji clarion nax9500 i myślę ,że należy to samo zrobić z vdo dayton.Oto po kolei co i jak:
interesuje nas zielona wtyczka z orginalnej nawigacji -z niej wypinamy piny 8,9,10/RGB/,22,23/Masa kolorów RGB ,Csync/i mamy wizję na ics po wciśnięciu przycisku map.Następnie wypinamy audio 26,13/audio,masa audio/.Pin 3 to sygnał prędkości,pin4 to plus po włączniku wstecznego biegu.Pozstałe piny pozostawiamy w kości i wpinamy z powrotem do orginalnej nawigacji.I oto mamy podłączony nowy czytnik do ics
Jeśli chodzi o csync z vdo daytona to trzeba odwrócić polaryzację i to wszystko reszta pozostaje bez zmian.Oto kilka zdjęć.Z powodu niezbyt dokładnej mapy /na Polskę/tele atlas projekt zarzuciłem,jednak odgrzebałem na waszym forum z czytnikiem vdo .Myślę że kol henkel zrobił to w ten sam sposób nawet nie ma emulatora orginalnego czytnika gdyż na jego zdjęciach widać skalę powiększenia z orginalnej nawi
Myślę ,że nie potrzeba żadnej wtyczki za ileś set złotych tylko czytałem ze zrozumieniem co henkel napisał i tu i na /elektrodzie,lancia forum,i etc./Jak ktoś chce i ma czytnik vdo dayton i jest z okolic jelonki to zapraszam i pomogę założyć./501082354/
Ostatnio edytowane przez jan123456 ; 10-05-2009 o 17:06
Dodam jeszcze,żę w tym samym czasie muzyka może lecieć z ics,sterowanie nawigacją odbywa się za pomocą pilota/nie za pomocą przycisków ics/ z poziomu ics włączamy tylko przycisk map,który powoduje przełączenie obrazu z nowego czytnika.Jeśli kol.henkel jest inaczej to mnie popraw.
Proszę na szybko schemacik zamiany sygnału csynm na csyncpositive
Ostatnio edytowane przez jan123456 ; 14-05-2009 o 22:24
A tak to wygląda w lybrze /jeden z kolejnych czytników nawi/i pytanie do kolegi z forum bmw skąd wziąść program navTweak ,ściągnąłem z rapidshare jednak po uruchomieniu pisze ,że brak jakiejś biblioteki dll?
Ostatnio edytowane przez jan123456 ; 14-05-2009 o 22:21
Czyzby alfaholicy zamontowali nową nawigację w swoich 166.Mam jedno putanko .Czym podsłuchać sygnały Rx Tx wychodzące z i do starego czytnika .Chodzi o to aby zrobić emulator starego czytnika,ewentualnie obsługę vdo z poziomu ics do tej pory obsługa odbywa się za pomocą pilota i w ics musimy wcisnąć przycisk map.pytanie do kolegi z forum bmw -czy mógłbys wytłumaczyć jak obsługiwać program navtweak w celu edycji menu