Strona 12 z 13 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 125

Temat: Zakup Alfy Romeo GTV - Problemy i ceny

  1. #111
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    A jest coś takiego jak eibach -30mm? bo ja w katalogu widziałem tylko zestawy -20mm.

  2. #112
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    poprzednik nawet twierdził że to były 35mm... teraz jeżdżą na spiderze ,on twierdził że to 30mm ...jest gdzieś w temacie ''wysokość zawieszenia '' o tym ,na pewno to nie były -20mm bo moja na nich leżała na podjazd u mechanika nie mogłem wjechać.

    tu masz numery tych sprężyn co sprzedałem EW1018001VA i tyl EW1018102HA jak ja sprawdzałem to wyszło że -30mm
    Ostatnio edytowane przez maras37 ; 07-04-2014 o 11:23

  3. #113
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Ta... Zebrało się kilku facetów i już dyskusja, który tu ma najwięcej milimetrów...

    Spriwell, ja jak każdemu (tak jak wcześniej i mi wspaniali koledzy z tego forum) poradzę Ci, żebyś najpierw się Gtv przejechał. Nie wiem skąd jesteś, ale skołuj sobie kolegów z okolicy, niech Cię chociaż powożą i wtedy się zastanowisz, czy chcesz 2.0, czy V6, czy może w ogóle to auto nie jest dla Ciebie ;) Mnóstwo życzliwych ludzi na forum, a naprawdę jak przed zakupem możesz się przejechać, zobaczyć i poczuć jak to powinno jeździć, poczuć wszystkie możliwości, to chyba nie ma się co zastanawiać.

  4. #114
    Użytkownik Świeżak Avatar kjanicki
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Słupsk / Gdańsk
    Auto
    brak
    Postów
    47

    Domyślnie

    cały temat przeczytałem i dalej nie mam pojęcia na co patrzeć przy zakupie GTV'ki. Tylko tyle że zwrócić uwage czy są znaczki pininfariny na bokach, a V6 TB to drogi interes bo zaniedbane.
    wciąż się wacham GTV 2.0 ts czy 156

  5. #115
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Jeśli znajdziesz ewidentną korozję, to warto sprawdzić miernikiem grubość powłoki lakierniczej, bo generalnie gtvki nie gniją, to jest ich zaleta. Jeśli widzisz że tylne koła są pochylone w ten sposób /-\ tzn że musisz od razu po kupnie doliczyć robotę tylnych wahaczy + 1000-1500zł (wymiana tulejek z usługą). Na silnikah TS się nie znam, ale jeśli odpalasz, chodzi równo i nic nie wali, jadąc czujesz że ma moc, to można przypuszczać że jeszcze chwilę nim pojeździsz.

  6. #116
    Użytkownik Świeżak Avatar kjanicki
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Słupsk / Gdańsk
    Auto
    brak
    Postów
    47

    Domyślnie

    dzieki to już wiem że negatyw w Alfie kosztuje niestety na zadbana V6 raczej kasy nie znajde to trzeba sie zadowolic TS'em

  7. #117
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Cytat Napisał kjanicki Zobacz post
    wciąż się wacham GTV 2.0 ts czy 156
    To jak wahanie się między spodniami a koszulą
    Jak nie musisz wozić więcej niż jedną osobę a bardzo okazjonalnie jeszcze dwie to bierz bez zastanowienia Gtv... Jako auto daje zdecydowanie więcej frajdy.

  8. #118
    Użytkownik Świeżak Avatar kjanicki
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Słupsk / Gdańsk
    Auto
    brak
    Postów
    47

    Domyślnie

    domyślam się że GTV'ka daje więcej radości z jazdy, poprostu o GTV niewiele wiem a o 156 mam kogo sie pytać bo kilku znajomych ma lub miało

  9. #119
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    Jeździłem wieloma dupowozami i zdecydowanie Gtv to inna liga... zawieszenie dosłownie połyka zakręty, ale na dziurach to jest masakra... Tylko kupując takie auto musisz być tego świadom;] Ja używam Gtv na co dzień więc okazjonalnie to jest prawdziwa frajda o silniku się nie wypowiem bo go nie bierzesz pod uwagę. Tylko się zastanawiam, skoro autko ma być używane od czasu do czasu to bym brał v6... koszta za paliwo w granicach 65-72zl za 100km to nie jest tragedia a odgłos silnika bajka;]

  10. #120
    Użytkownik Świeżak Avatar kjanicki
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Słupsk / Gdańsk
    Auto
    brak
    Postów
    47

    Domyślnie

    V6 to był mój pierwszy wybór jeśli chodzi o silnik ale dostępność i ceny sprowadziły mnie na ziemię i jeśli ma być GTV'ka to najprędzej TS bo budżet to 10 tyś max.

    jeśli chodzi o jazdę po dziurach to przywykłem już do omijania nierówności w asfalcie i do powolnej jazdy po dziurach bo często samochody które fotografuje są mocno zglebione i zachowują sie jak taczki na wybojach
    Ostatnio edytowane przez kjanicki ; 03-06-2014 o 22:58

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy Romeo GT 1.9 JTD
    Utworzone przez spdii w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 265
    Ostatni post / autor: 25-10-2017, 13:07
  2. Zakup Alfy Romeo 156 V6
    Utworzone przez SilverV6 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-05-2015, 09:57
  3. zakup alfy romeo gt
    Utworzone przez hiszpan w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 12:51
  4. wyprzedasz części do alfy romeo 156 konkurencyjne ceny
    Utworzone przez kam02 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 06:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory