Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 50

Temat: Podwyższony poziom oleju + ubytek płynu

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Pierwsza sprawa: nie masz innego serwisu do którego mógłbyś pojechać? Wrocław ma tylko jedne ASO? W zasadzie nawet gdybym miał pojechać z nowym autem do innego dużego miasta, to przy takich problemach jak opisujesz chyba bym się zdecydował.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  2. #12
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulitta QV 240KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    Miałem taki pomysł, dzwoniłem do serwisu w poznaniu, odmówili radząc bym kontynuował tam gdzie zacząłem ,bo to oni wystąpili z prośba o pomoc do pionu technicznego fiata... więc musze tę sprawę tam dokończyć. Przy takiej fuszerce jakiej doświadczam we Wrocławiu to aż strach zostawić tam auto na dłużej.

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    kolega ma racje, po pierwsze zmień serwis a po drugie zadzwoń na Alfa Info More i opisz problem oraz podejscie serwisu, wtedy sprawa leci odgórnie i toczy się na innym poziomie bardziej przychylnym dla klienta a o wiele mniej dla serwisu . Maciek-156 wiele razy pisał o efekcie zalewania z powodu zawieszania się ECU ale nie pamietam czy generowało to jakiekolwiek błędy. Sprawdzono wogóle czy Twoja centralka wtrysku ma najnowszy soft? Odnoszę wrażenie że to nie Twoja alfa jest wadliwa tylko serwis jest wadliwy i nie dość że nie może sobie poradzić z jednym problemem to jeszcze generuje kolejne

    Cytat Napisał mcdreamy Zobacz post
    Miałem taki pomysł, dzwoniłem do serwisu w poznaniu, odmówili radząc bym kontynuował tam gdzie zacząłem ,bo to oni wystąpili z prośba o pomoc do pionu technicznego fiata... więc musze tę sprawę tam dokończyć. Przy takiej fuszerce jakiej doświadczam we Wrocławiu to aż strach zostawić tam auto na dłużej.
    powiedz na infolinii że nie zostawisz auta w tym serwisie- no chyba że oni stwierdzą że to jedyna możliwość , swoją drogą to gdzie byś nie pojechał w kraju do ASO AR to muszą Ci auto przyjać do naprawy
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 08-06-2014 o 22:37

  4. #14
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulitta QV 240KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    będąc po raz pierwszy w serwisie wspomniałem o tym co napisał Maciek-156 i na moja prośbę zrobiono reset centralki wtrysku, lecz nie przyniosło to rezultatu.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    zrobiono reset centralki wtrysku, lecz nie przyniosło to rezultatu.
    - nie ma czegoś takiego jak powyżej.
    - to jest złykły reset ECU, w ECu jest centralka wtrysku.
    - czy to problem ECU to jest na to sposób, nalezy zrobić testy diagnostyczne i określić LONG i SHORT.
    - jest long większy od +/- 20 % to mamy problem z ECU.
    - a jakie sa parametry czasu wtrysków , masz jakieś wydruki ?
    - trochę dziwne to wszystko ponieważ Wi-Tech dość dokładnie robi diagnostykę.

    - no chyba że twoja julcia jest magazynem cześci.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 09-06-2014 o 06:59
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #16
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulitta QV 240KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    wybaczcie niepoprawne techniczne nazewnictwo ale tak mi to przedstawiają w serwisie, a wydruków nie mam żadnych i to również mnie dziwi jak i zastanawia dlaczego...
    notuje wszystkie wasze uwagi i bedę dalej walczył...

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego jedyny pomysł który się nasuwa to zmiana serwisu, bo nie tyle kiepski egzemplarz ci się trafił co niekompetentny serwis
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Nie chce Cie martwić ale miałem ten sam problem w 2.0 TS w 147mce
    skończyło się na trafnej diagnozie mojego mechanika czyli uszczelka pod głowica. Najbardziej mi to pasuje bo ubywa płynu chłodzącego a przybywa oleju, nie zauważyłeś jakichś niepokojących 'białych delikatnych jak para spalin o słodkim zapachu z wydechu' ?, ewentualnie pęknięty blok ale to to już mega pech i nie życzę tego nikomu, wymiana uszczelki pod głowicą planowanie a przy okazji docieranie zaworów i gniazd naprawiła 'twój' problem w moim wypadku. Co gorsza jeśli to faktycznie to co piszę i do oleju dostaje się płyn równa się to spieprzeniu właściwości oleju silnikowego co może prowadzić do zatarcia silnika.

    Moja rada to przejechać się do jakiegoś lepsiejszego warsztatu (niekoniecznie aso) niech zrobią Ci test na spaliny w układzie chłodzenia (koszt 30zł ) wiarygodność testu prawie 100% ale dla pewności jedz jeszcze na diagnostyke niech wsadzą marchewe w tyłek twojej Julki,
    powodzenia życze

    ~ taka była piękna ! :C




  9. #19
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Cytat Napisał mcdreamy Zobacz post
    Cześć,
    ale najważniejszy jest dla mnie problem z tym olejem
    Jeśli chcesz to mogę zorganizować analizę tego oleju z silnika - wystarczy podesłać 100ml pobranego gorącego oleju po ~30 min jazdy -> strzykawka 100ml z apteki, cienki wężyk + czysty pojemniczek i bezpieczną paczką do mnie.
    Badanie to niewielki koszt a jeśli wyjdzie paliwo w oleju to masz kwit aby zmusić ASO do działania co już nie raz z takim kwitem się udawało. Ślady coolanta w oleju też można wykryć + ogólnie dowiesz się jakie są poziomy zużycia silnika. Jeśli paliwa będzie niewiele a śladów coolanta brak to spisz dużo spokojniej
    Czasami czyścik układu paliwowego / wtrysków pomaga w takich sytuacjach kiedy nie ma błędów diagnostycznych.
    Daj znać na PW/email jeśli chcesz zrobić analizę oleju.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  10. #20
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo Giulitta QV 240KM
    Postów
    21

    Domyślnie

    Dziś odstawiłem auto ponownie do serwisu, mają wymontować wtryski i odesłać na diagnostykę do jakiejś "specjalnej" firmy, wiec na razie pobrać próbki oleju nie mogę, ale dobrze wiedzieć ze mam możliwość jego przeanalizowania jeśli auto wróci do mnie bez poprawy. Na pewno płyn chłodzenia nie ucieka do oleju.
    Poszedłem również za radą tx555 i złożyłem oficjalna skargę na serwis przez alfa info more, z powodu nie usunięcia usterki do tej pory- maja interwenciowac w mojej sprawie, wiec będę czekał na jakiś efekt.
    Kopi diagnostyki na razie nie uzyskałem, maja przesłać skany o ile je odnajdą! Jeżeli będę je posiadał to zerknę na wartości o których wspomniał bubu321.
    Już tęsknię za moja julcią bo wracałem autem z wypożyczalni.... :-)

Podobne wątki

  1. 156 2,4 Ubytek płynu, brak kontrolki
    Utworzone przez quba w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-10-2015, 14:52
  2. jednorazowy ubytek płynu chłodniczego
    Utworzone przez prz3mooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 13:58
  3. Ubytek płynu chłodniczego
    Utworzone przez b0rn20wn w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-11-2013, 22:11
  4. Ubytek płynu hamulcowego i sygnały ostrzegawcze.
    Utworzone przez marcin713 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 10:29
  5. Ubytek płynu chłodzącego
    Utworzone przez kylo1986 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 16:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory