Co to i dlaczego syczy po wyłączeniu silnika
Co to i dlaczego syczy po wyłączeniu silnika
taki fajny bajer, a tak poważnie elektrozawór sterujący EGRem
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
dlaczego syczy?
słuchaj.syczy bo taka jego rola...to jest zawór sterujący podciśnieniem idącym do turbiny tzw.OVERBOOST .u mnie syczal nawet godzine po zgaszeniu silnika i bardzo nie równomiernie i był uszkodzony. więc jak słyszysz syczenie to jest ok.
w tym silniku on steruje tylko egr-emNapisał bogusch13
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Jak syczy non stop to jest uszkodzony
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
po dłuższej jeździe syczy jakieś 15 minut pozniej przestaje. Może byc usterka?
absolutnie nie.to jest prawidłowe działanie.ja miałem uszkodzonego to pow.3 tyś obr. świeciła marchewa.czyli wszystko masz ok
Jak brzęczy po wyłączeniu silnika przez jakąś 1 min to o.k. potem powinien z ssykiem odpuścić - takie jest prawidłowe działanie.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Cześć Mam taki sam silnik jak Ty 2,4 JTD tylko AR 156 z 99r i u mnie też po wyłączeniu silnika słychac przez jakis czas nigdy nie sprawdzałem przez ile dokładnie/ to syczenie czy raczej takie pyrczenie tego zaworu potem przestaje i tak po każdym zgaszeniu silnika bez wzgledu na to czy trasa była długa czy króciutka- czy tak ma byc czy jest OK?Napisał Maciek-156
Drugie pytanie do Ciebie to świecąca "marchewa" kontrolka wtrysków od pewnego czasu zaświeca sie przy ok 3,5 tys obr noga lekko z gazu i gasnie a jak trzymam dłużej na gazie to świeci dluzej bez wzgledu na 3,4,5 bieg jak tylko obroty zbila sie do ok 3,5 tys obr świeci i pytam co moze byc przyczyna czy od razu zapieczone kierownice w turbinie czy szukac gdzie indziej.
Pozdr.