Witam, jaki i czy jest sens zakładania zaworu blow off do diesla? Ma on chronić turbo, nawet widziałem kilka diesli z tym urządzeniem, ale nie mam wyrobionego zdania, ktoś się wypowie?
Witam, jaki i czy jest sens zakładania zaworu blow off do diesla? Ma on chronić turbo, nawet widziałem kilka diesli z tym urządzeniem, ale nie mam wyrobionego zdania, ktoś się wypowie?
hmmm ja mam taki zawór ale mam przepustnicę którą puszczając gaz zamykam... co do diesla hmmm myślę że przy nawet niewielkim wzroście doładowania taki zawór to zbędny wydatek pieniędzy
poprostu fajny dźwięk i tyle
dzwięk dzwiękiem, blow off upuszcza nadmiar ciśnienia z power rury po odpuszczeniu gazu, co za tym idzie tracisz całe ciśnienie a to skutkuje nagłym spadkiem mocy !! poprostu osłabisz samochód ! Rozumiem ze to tylko " taki pomysł " , nie lepiej zrobic sobie chipa ?Napisał Kosiar
![]()
no to ja nie rozumiem teraz , osoba która ma np toyote supre po świetnym tuningu wizualnym jak i mechanicznym ma pod maską 800hp montuje sobie blow off żeby osłabić auto ?Napisał Kayrol
Starscream, na pewno chcesz założyć sobie takie coś?? Po kilku godzinach jazdy znudzi Ci się dźwięk pss pss pss i będziesz chciał to wywalić. Zresztą sam sobie obczaj jak to wygląda w przypadku ropniaków
http://www.youtube.com/watch?v=RFken2vybZg
To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...
AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance
nie mylisz chyba 3 litrowego twin turbo benzyna z 1.9 JTD hmmm ?Napisał Kosiar
to juz jest inna bajka. Miałem się rozpisać ale nie ma sensu. Operacja jest wykonalna
http://translate.google.pl/translate...ml&sl=de&tl=pl
ja nie mam coprawda 800 koni ale mam wzrost mocy o 110 koni wzgledem serii, poza innymi zmianami (zbędne w tym wątku), fabrycznie był bypass, jest że tak nazwę za mało wydajny i założono blow off, gdy puszczę gaz następuje natychmiastowe (praktycznie) zamknięcie przepustnicy, a rozpędzoną turbina jeszcze pompuje powietrze.
Zawsze można nagrać na dyktafon takie pssyt pssssyt i przez megafon puścić, każdy się oglądnie i powiedzą ten to furę robi tak samo jak te z filmu "Tokio Drift" woow ...
Napisał Kayrol
Co ty gościu za herezje rodem ze średniowiecza opowiadasz. Każdy samochód turbo z przepustnica powietrza wskazane jest stosowanie blov of, ,który powoduje upust ciśnienia doładowania po odjęciu nogi z gazu do atmosfery, a nie na łopatki turbiny, jak to jest standardowo, automatycznie nie powodując wytracenia prędkości wirnika turbosprężarki i nie działając przy tym negatywnie na łożyska ślizgowe turbosprężarki. Czyli bardziej po ludzku zmieniając bieg zawór upuszcza nadmiar ciśnienia, do atmosfery wydając charakterystyczny psss, a wirnik turbosprężarki kręci się nadal z ta prędkością, czyli znowu po zmianie biegu naciskasz pedał gazu otwierając przepustnice masz prędkość sprężarki jak przed puszczeniem nogi z gazu, czyli w ułamku sekundy maksymalne ciśnienie doładowania. Nie wiem jak to jasniej napisac może w google jest jasniej.
bosniak_sg, wybacz, ale nie zrozumiałeś. Nie wypowiadałem się na temat turbo benzyny bo to nie jest temat o TB. A w dieslu dump valve dzialaina inaczej niz blow off w benzinie... więc nie wypisuje nie rodem ze średniowiecza ... :wink: