Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Błędy po spięciu sondy lambdy.

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie Błędy po spięciu sondy lambdy.

    Słuchajcie dziś, chciałem odkręcić sondę zobaczyć jak ona wygląda ogólnie była martwa fiat ecu scan. no i odkręcam nagle lekko zaplątały mi się kabelki i wyszedł z niej kabelek biały i dotchną karoseri i zrobiło spięcie. Odpalam autko patrze ba FES i wywaliło mi błąd

    1.Przepływki
    2.P0443 i Zaworu Evap
    3.P1654 Elektro zaworu


    Czy elektro zawór ma bezpiecznik ? bo chyba upaliło go ... :/ z własnej głupoty że klem nie sciągłem


    Jak poradzić sobie z tymi błedami i awarią ?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Lecialem po instalacji bezpiecznikow dla osob ktore niw wiedza elektro zawor ma bezpiecznik 15a

    Wyklepane z dalekiej Galaktyki :-)

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Jak nie miales kluczyka na zaplon to zwarcie nie moglo wystapic.

    Najczęściej z S3 mini
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    albo poleciał przetwornik A/C w ECU, zobaczymy na dalsze problemy....

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Koledzy przed samym wyjsciem wlasnie do pracy jakos natchnelo mie zeby sprawdzic te bezpieczniki. I byl upalony 15A w kostce niebieskiej, zmienilem go bo mialem zestaw. Odpalilem i marchewa zgasla, i wariator zacza pracowac. Rano sprawdze bledy i wykasuje i napisze wam czy wracaja. Bo autko moja kobieta ma teraz

    PS: kluczyki mialem w kieszeni jak zwarcie poszlo o karoserie. Oczywiscie sonde lambde mam do wymiany hehe... dziwne ze bez ukrecania tych kabli one same wyszly z obudowy sondy. Zrobie zdjecia jak kupie nowa i wstawie tu. informacja sie przyda tu napewno :-)



    Koledzy wpialem sie kabelkiem, i udalo mi sie wykasowac bledy. Jedenvblad dodatkowy to sonda lambda i tyle. Mialem szczescie ze nie poszlo z dymem nic wiecej. Ecu albo cos innego
    Wyklepane z dalekiej Galaktyki :-)
    Ostatnio edytowane przez e5nio ; 04-07-2014 o 21:35

Podobne wątki

  1. Ocena pracy sondy lambdy Uniwersalnej Bosch.
    Utworzone przez e5nio w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 13:27
  2. Pytanie w sprawie drugiej sondy lambdy Alfa 147 1.6 T.S
    Utworzone przez Arkel w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-07-2013, 17:34
  3. Kodowanie sondy Lambdy po wymianie-Prawda?
    Utworzone przez Arkel w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-12-2012, 18:49
  4. [155] Błędy sondy lambda
    Utworzone przez kasztelan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 14:27
  5. Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 25-07-2010, 14:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory