U mnie zbieżność była ok, nowe opony a ściągalo w prawo, co się okazalo? Przelozylismy z przodu oponę prawa na lewą stronę a tu auto jedzie prosto i badz tu mądry
Do wymiany mam drążki kierownicze. Wymienie odrazu końcówki. W 159 zbieżność ustawia się z przodu i z tyłu?
Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
AirAjti żebym to jeszcze miał czas na czytanie forum to bym posiedział. Wczoraj walczyłem z tymi drążkami ale te nowe są cienkie a stare grube i osłonki na nie nie założę. Do tego w sklepie dali mi dwie lewe końcówki. A miałem dzisiaj jechać do zakopca. Ide zaraz do sklepu z tymi końcówkami.
Mimo wszystko polecam chociaż przejrzeć te wątki, bo potem stracisz dużo więcej czasu i nerwów na poprawki... no chyba, że od razu pójdziesz do specjalisty od Alf (NIE ASO!)
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Masz na myśli ustawienie zbieżności czy samą wymianę drążków? Bo Drążki sam założe a na zbieżność pojadę do serwisu.
Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
Ustawienie zbieżności.
Mi ustawiali we Wroclawiu w ASO i było lepiej, ale dalej źle... pojechałem do warsztatu takiego zwykłego co się specjalizuje w zawieszeniach (Nowak w Lubinie) i jak ręką odjął.
I po co komu komputerowa zbieżność... jak ktoś się zna to mu wystarczą zwykłe laserki- bo gość wie co robić.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond