Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: 3 problemy z nowym nabytkiem

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    podkarpackie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    335

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    Bo pewnie ma.kawalek z podkarpacia do krakowa :-)
    Dokładnie...
    A miało być tak pięknie...
    Jeszcze jedno pytanie. Nie widziałem i nie słyszałem jeszcze jak chodzi mój wiatrak od chłodnicy. Jak sprawdzić czy działa poprawnie? Czy jakby było coś nie tak to by wyskoczyły jakieś błędy? Temperatura bardzo szybko (ok 2-3 km jazdy) podchodzi do 90 stopni i bardzo ładnie trzyma. Mam tylko wrażenie że bardzo długo auto jest gorące po wyłączeniu. Co o tym sądzicie?

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał Indigo Zobacz post
    Dokładnie...
    A miało być tak pięknie...
    Jeszcze jedno pytanie. Nie widziałem i nie słyszałem jeszcze jak chodzi mój wiatrak od chłodnicy. Jak sprawdzić czy działa poprawnie? Czy jakby było coś nie tak to by wyskoczyły jakieś błędy? Temperatura bardzo szybko (ok 2-3 km jazdy) podchodzi do 90 stopni i bardzo ładnie trzyma. Mam tylko wrażenie że bardzo długo auto jest gorące po wyłączeniu. Co o tym sądzicie?
    Moja bella też tak szybko się rozgrzewa.

    Dodano po 2 minutes:

    Przy okazji pytanie bo rożne wersje były na forum. Czy ktoś wie czy dodatkowe ogrzewanie podgrzewa płyn chłodniczy czy ogrzewa powietrze idące do kabiny?

    Dodano po 3 minutes:

    Co do sprawdzenia wiatraka to kontrolując temperaturę na wskaźniku możesz chwile pozostawić rozgrzane uruchomione auto na biegu jałowym i zobaczyć czy wiatrak się włączy.
    Ostatnio edytowane przez marcingoleniow ; 14-07-2014 o 17:14 Powód: Dodano

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    podkarpackie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    335

    Domyślnie

    Nie włączy się, stoi pod domem zapalony i temperatura na wskaźniku 90 stopni i się nie włącza wentylator, a ta czarna stalowa belka nad chłodnicą parzy...
    Ostatnio edytowane przez Indigo ; 14-07-2014 o 18:12

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    podkarpackie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    335

    Domyślnie

    Wam jak szybko się włącza wentylator jak samochód stoi w takich temperaturach? Jak sprawdzić co się dzieje z tym wentylatorem? Dzisiaj mam otrzymać kable i mam MES 1,7. Na razie go nie ogarniam i nie znalazłem nic takiego jak testy biegów wentylatora. Może się pojawią po podpięciu pod auto.

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Samochód z działającym EGR nagrzewa się momentalnie. Sam byłem zaskoczony. Problem z czujnikiem miałem także ;-): najpierw padł EGR, samochód kopcił, potem padł czujnik temp. spalin i trochę się kosztów nazbierało ;-). Teraz mam EGR off (zaślepiony), czujnik nowy i (odpukać) nic się nie dzieje ;-).

    Życzę udanej eksploatacji.


    Pozdrawiam
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    podkarpackie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    335

    Domyślnie

    Ale żeby przy obecnych temperaturach nie włączał się wentylator to chyba dziwne?
    Mi chyba zaczął się zacinać EGR przy 2000 obrotów... Dodatkowo wczorajszy błąd czujnika temperatury spalin...
    Nie wiem co teraz z tym zrobić.. do wyjazdu zostało mi niecały tydzień, a coraz bardziej przekonuje się że nie mam czym wyjechać...

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Z tym wentylatorem to musisz pytać już speców. W poprzednim samochodzie miałem tak, że nawet jak zajeżdżałem już na parking, to wentylator wył jak w chłodni jakiejś, teraz go kompletnie nie słyszę. Co do EGR... Najlepiej chyba ustrojstwo wyłączyć. U mnie ten "ekośmieć" narobił mi trochę zachodu, choć opinia jest taka, że w 2.0 raczej nie sprawia on problemów.
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  8. #28
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Indigo Zobacz post
    Na razie go nie ogarniam i nie znalazłem nic takiego jak testy biegów wentylatora.
    poszperaj jeszcze bo są testy obu biegów :-)

    nie wiem jak w 159 ale w GT i 156 test mozna było zrobić domowym sposobem - mianowicie wypięcie czujnika temp z termostatu , po chwili uruchamiał się wentylator na kilka sekund na I i wchodził na II bieg , jak ktoś nie był pewny tego I to wypinało się przekaźnik II i wtedy went działał tylko na I








Podobne wątki

  1. [145] AR 145 1.4 TS - problemy z nowym nabytkiem ;d
    Utworzone przez ukazzz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:42
  2. 147 kilka problemów z nowym nabytkiem
    Utworzone przez ElmoGlivwice w dziale 147
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 21-12-2012, 23:17
  3. [164] no to sie nacieszyłem nowym nabytkiem.. :(
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 23:25
  4. Problemy z nowym nabytkiem
    Utworzone przez kozioł92 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 15:28
  5. Problem z nowym nabytkiem:(
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-02-2010, 08:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory