Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Kupno Alfy GTV... 2.0 V6 TB czy 3.0 V6 pomóżcie

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie Kupno Alfy GTV... 2.0 V6 TB czy 3.0 V6 pomóżcie

    Witajcie. Otóż od miesiąca nurtuję się codziennie tym samym pytaniem. Zawsze znajduję jakieś zalety w V6 turbo jak i w wolnossącym Busso. Samochód jaki mnie interesuje to Alfa GTV ewentualnie Spider. Silnik 3.0 wspominam bardzo mile bo to jedyna rzecz która się nigdy nie popsuła w 166 jaką miałem. Z 2.0 TB nigdy nie miałem żadnej styczności- jedynie opinie z internetu. W poszukiwaniu samochodów zauważyłem jednak, że V6 TB jest o wiele tańsze od 3.0 i na dodatek częściej trafiają się już nowsze samochody ze srebrnym kokpitem, a w przypadku 3.0 ze starym wnętrzem z czarnym kokpitem. Może ktoś pomoże w dokonaniu wyboru- 3.0 czy 2.0 który bardziej problematyczny.


    Jestem zainteresowany 2 GTV'kami może ktoś widział?

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-gtv-v6-...C33063914.html

    http://allegro.pl/alfa-gtv-3-0-v6-22...392993475.html
    Ostatnio edytowane przez Competizione ; 14-07-2014 o 00:23 Powód: ort

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Silnik 3.0 jest mniej problematyczny, więcej mechaników Ci go ogranie. 2.0 TB V6 to skomplikowany silnik, ciężko znaleźć auto z dobrą niezajechaną jednostką, a do obsługi to trzeba mieć mechanika hobbystę no i niesttey coraz ciężej z częściami,

    Co do aut to się nie wypowiadam, bo nie widziałem a ze zdjęć to wróżenie z fusów. Wiem tylko, że ta druga już dobre klika miesięcy wisi na allegro. Osobiście uważam, że zadbane busso to jakie 15 kpln w górę a nie niecała dycha. Poszukaj w bazarze ktoś chyba mial 3.0 wystawione.

    Jak chcesz auto na dłużej to szukał bym roczników 99 w górę ze skrzynią sześcibiegową.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    No najlepiej by mi pasowało 6 biegów bo myślałem o 3 latach co najmniej. No też tak myślałem że wolnossak będzie mniej problematyczny od turbo-benzyny. Najgorsze jest to że nie ma w czym wybierać na allegro, a w Niemcowni ceny kosmos.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Greciu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    Maserati Quattroporte
    Postów
    659

    Domyślnie

    Cytat Napisał Competizione Zobacz post
    Najgorsze jest to że nie ma w czym wybierać na allegro, a w Niemcowni ceny kosmos.
    Bo tam są przedstawione w większości ceny adekwatne do stanu a nie jak w PL promocje po dzwonach
    Jest:
    Maserati Quattroporte V

    Były:
    AR Spider 916 / Maserati Quattroporte V / Maserati 3200 GTA / AR 159 SW JTDm / AR 156 GTA / AR 159 SW 1,9 JTDm / AR GTV 3,0 V6 24V / AR 147 1,6 TS / AR 166 2,4 JTD / AR 156 SW 1,9 JTD / Lancia Lybra SW 1,9 JTD

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    wiem co było jak szukałem GT w niemczech ;D wcale tak tanio nie ma bo jak ktos dobre Busso utrzymywał to i chce za to krocie...


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  6. #6
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    chcesz turbo busso - zapraszam. 17 tyś zł i jest twoja. Temat z opisem poniżej Reszta na PW. Przy czym jak wspomnieli koledzy to samochód dla pasjonata, ale skoro nim jesteś to czemu nie Co prawda nie wiem czy dobrze robię ale... pewnie i tak się nie zdecydujesz
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Naprawdę syta sztuka. Z tego co wyczytałem to dużo serca i hajsu Cię to kosztowało. Trochę się zraziłem tym 2.0 V6 TB chociaż ilość sztuk jest zachęcająca. Nie żebym hejtował ale nienawidzę kolorowych felg, więc na pewno bym zmienił kolor. Hmm... Myślę że jestem pasjonatem jak wszyscy na tym forum, może się aż tyle nie udzielam co niektórzy, ale dużo czytam, a często zapominam się zalogować. Ja znowu patrzę bardziej na mechanikę. Wolę mechanicznie kupić OK a blacharką bawić się później, chociaż i tak doprowadziłeś w miarę do ładu ten silnik. Spotkałem się już z opinią, że często te silniki mają niedomiar mocy, nie ma się czym czarować jak fura ma 15 lat. Co do kolegów wyżej cena nie zawsze świadczy o stanie silnika i że jak dobre Busso to musi być słono zapłacone. Miałem 166 w Sportronicu 3.0 V6 24V. Powiem tak- psuło się wszystko, ale w silniku i w jego peryferiach nic- a nie była ona nie wiadomo jak drogim zakupem. Fakt sentyment do 3.0 został, a zwłaszcza do tego brzmienia, jednak planem awaryjnym jest 166 3.0 ale tym razem manual- no bo nie oszukujmy się GTV ciężko znaleźć, a dla mnie poniżej 99 roku nawet nie wchodzi w grę. Pozdrawiam.

  8. #8
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał Competizione Zobacz post
    Wolę mechanicznie kupić OK a blacharką bawić się później, chociaż i tak doprowadziłeś w miarę do ładu ten silnik.
    nie w miarę do ładu a całkiem do ładu. Mechanicznie to auto nie ma nic sobie do zarzucenia Jak kupisz TB za 5 tyś to czeka cię co najmniej taka droga jak mnie, tak wiec gra nie warta świeczki. Swoją drogą wczoraj się właśnie dowiedziałem że stan magazynowy napinaczy paska rozrządu został wyczerpany fiat już ich nie posiada... I to uważam za główny problem przy kupnie 12V
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Straszysz chłopie ;-) A taki nakręcony byłem na 2.0 TB :-) Mój pułap to 15 k zł, więc przy założeniu że miałbym kupić za 5 i włożyć 10 to może coś by z tego było Na tablicy stoi za 23 k zł żółta z W-Wy jeżeli opis jej to prawda to dobry rarytas z niej- kupiona w PL salonie i wciąż jeden właściciel w posiadaniu tegoż egzemplarza, a na dodatek 280 kucy i dobrze doinwestowana. Oglądałem GTV 3.0 za 15 900 i brzydko mówiąc była to rozjebunda. Oglądałem też za 10 i była w lepszym stanie. Najbardziej nurtuje mnie poszukiwanie GTV na naszym Polskim rynku- nie ma wyboru a 90% to same TS'y a to nie wchodzi w grę bo nie pracuję w żadnej hurtowni z częściami samochodowymi ;-) Dalej będę poszukiwał tej wymarzonej GTV, choć nie powiem trochę mi klina zabiłeś swoją Bellą bo naprawdę doinwestowana. 2.0 TB nigdy nie miałem i chciałbym spróbować. Zamieszczam poniżej ogłoszenie z tablicy. Może ktoś z Was zna, widział ? Pozdrówki.

    http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-gtv-...tml#0a7c569f3f

  10. #10
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Skoro taki rarytas, ach i och, doinwestowany to czemu sotsuje półśrodki? Zderzak z ts-a i dodatkowo znaczek ze scudetto wygląda jak w aucie za 5 tyś. Scudetto w serwisie dostaniesz za 200-300 zł nie są wiec to jakieś kosmiczne pieniądze. przy nakładzie pracy jaki musiał ponieść na te 280 koni jest to kropla w morzu. Dodatkowo z jednego zdjęcia widzę że brak znaczków pininfarina - też dziwne skoro nie żałował pieniędzy na nic

    Szukaj dalej lepiej bo te 280 koni brzmi groźnie
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

Podobne wątki

  1. kupno Alfy
    Utworzone przez matig w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-09-2014, 21:30
  2. [GTV] POMÓŻCIE: Zakup Alfy Romeo GTV
    Utworzone przez STIG w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-05-2012, 18:31
  3. Kupno Alfy 156
    Utworzone przez bacakatowice w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 16:01
  4. KUPNO SPIDERA, fachowcy pomóżcie :)
    Utworzone przez enzoo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-12-2008, 15:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory