A co sądzisz o paliwach premium, warto?
A co sądzisz o paliwach premium, warto?
Wprost nie potrafię na to odpowiedzieć i wolę nie próbować ;-)
Ja tankuję zwykłe paliwo służbowo bo taka polityka mojej firmy ale prywatnie też i dolewam do ubu aut to co wybrałem - wiem co, ile i za ile a nie muszę polegać na pracowniku stacji paliw czy doleje ulepszacza czy nie i ile... Moi znajomi i rodzina też tak robią prywatnie i w swoich firmach/flotach i są zadowoleni - także finansowo chociaż trochę więcej zabawy przy tankowaniu.
Pamiętam, że mój znajomy 'tester' paliw twierdził kiedyś, że przez kilka lat jego terenowych badań po kraju tylko kilka razy trafiło się jemu paliwo premium o wyższym poziomie detergentów od zwykłego paliwa. To oczywiście nie świadczy w pełni o całkowitym braku różnicy w jakości takich paliw bo tak zapewne nie jest ale coś mówi o jednej z cech - ponoć tej, która należy w PL do sprawiających najwięcej kłopotów użytkownikom (głównie dieseli).
A tego Archoila ile lać? 1:500, 1:1000 czy tak po środku?
Jeśli AR6800 to na pierwszy raz wlej 100ml na cały bak (min. 50 L ON). Zobaczysz co daje +8 cetanów ;-)
AR6800 dojechał, pierwszy test w niedzielę, wyjazd w góry![]()
Chora cena tego archoila. 30zł za buteleczkę na jedno tankowanie to zgroza, auto musiałoby faktycznie te 10% mniej palić, aby to miało sens ekonomiczny. Dziwnym trafem w GB ten preparat jest 2x tańszy niż w PL. Dlaczego u nas zawsze wszystko musi być droższe bez jakiegoś sensownego uzasadnienia?
No w 100-tkach drogo ale na litry o wiele taniej - wtedy nawet flociarzom się opłaca ;-). W UK ponad 7 funtów z tego co widzę a to przecież ponad 35zł za 100ml.
Dodano po 9 minutes:
Choćby tutaj przy flaszce 500ml AR6800 wychodzi już niecałe 15zł za 100ml a w tym sklepie można jeszcze dostać do 20% rabatu na wszystko jak się więcej kupuje.
http://najlepszysyntetyk.pl/shop/arc...el-full-power/
Ostatnio edytowane przez wlyszkow ; 18-07-2014 o 13:27 Powód: Dodano
Zalałem znowu na próbę zbiornik z Orlenem półsyntetykiem.... u mnie ten olej to jakaś lipa w stosunku do tego Valvo 2T. Na Orlenie silnik chodzi jakbym w ogóle nie dolał oleju. Za miesiąc czas na jakiś inny mało znany olej, może Repsol lub Agip?![]()
Pewnie zależy ile nafty w którym 2T... :-(
Skoro niektóre 2T obniżają smarność ON to skąd pewność i brak wahania przed testowaniem różnych 2T na własnym silniku nie znając ich dokładnego wpływu na ON?
Niektóre - ale które konkretnie?Jestem mega zadowolony z dodatku do 2T. Zero minusów, same plusy. Wszystko się poprawiło, nic nie pogorszyło. Ja nie jestem z tych teoretyków czy mężczyzn co to tylko dzieci potrafią robić czy bojących się nowinek i stosujących się do rad pseudo mechaników czy bzdur w papierowych szmatławcach. Ja testuję na żywym organizmie - oczywiście w granicach rozsądku. Nie ma co się wahać. Przecież silnik momentalnie się nie rozpada, wprawne ucho i glowa na karku zaraz wykryje, że z silnikiem jest coś nie tak.
A Ty może zaczniesz jakieś testy i opiszesz wyniki?Zacznij zalewać środki dedykowane do ON i zrobisz przy okazję ich przegląd. Ciekawie będzie poczytać. Chyba, że cykasz się
![]()