markos7, a co powiesz a wersje light - tzn zamiast wyświetlaczy itp, to trzykolorowy led (który łatwo gdzieś sobie umieścić, żeby nie szpecił, moduł sterujący można sobie gdzieś tam schować).
- nie świeci - nic się nie dzieje
- żółty - zapchanie na 90% - pojawienie się jego powinno być zamiganiem np 3x (przy uruchamianiu silnika lub podczas jazdy) w momencie, kiedy próg zapełnienia DPF w 90% został przekroczony. Będzie to czytelna informacja, że aktywne wypalanie tuż tuż/
- czerwony - zapchanie 100% i rozpoczęte aktywne wypalanie (również zamiganiem 3x czy 5x) i ciągłe podświetlenie aż aktywne wypalanie się zakończy)
- zielony (najlepiej zamiganie 5x i wyłączenie) - aktywne wypalanie zakończone.
IMHO to lepsze niż najfajniejsze, zewnętrzne wyświetlacze, które gdzieś tam zburzą ład na konsoli, a LEDa np. można tak ustawić (zamontować w osłonie kierownicy, na płasko, żeby nie wystawał "glut" z plastiku), żeby świecił od spodu na "daszek" tub zegarów i go delikatnie rozświetlał na dany kolor.
Co o tym sądzicie?