Alfa romeo 156 2.4JTD 20V 175KW - wibracje w kabinie na biegu jałowym
Nie wiem czy problem został już rozwiązany, piszę tego posta dla osób, którzy nadal mają z tym problem, otóż ja rozwiązałem ten problem.
Powodem wibracji w kabinie na biegu jałowym okazały się wtryski, a dokładnie jeden wtrysk, można też zauważyć spalanie stukowe przy tym problemie (małe metaliczne stukanie występujące jedynie przy dodaniu gazu, widoczne na pierwszych biegach).
Nie chodził na 1 cylnder na biegu jałowym, był padnięty 1 wtrysk.
W tym celu trzeba korekty wtrysków zrobić, będziemy wiedzieli króry jest do wymiany.
Zwróćcie uwage na moje korekty przed wymianą
Korekta wykazała że, 1 i 5 wtrysk do wymiany
1 cylinder nawala kontretnie korekta wtrysku wykazała + 4.65, (ogólnie powinno być na "+" lub "-" "0" a neutralna jest "0.50")
Kupiłem zwykły urzywany wtrysk sprawdzany na maszynie, po jego wymianie i kodowaniu wtrysku wszystko było w pożądku, równa praca silnika i żadnych wibracji w kabinie.
To korekta po wymianie 1 wtrysku
Teraz jest wszystko wporządku, silnik chodzi równo, wibracji nie ma, tak jak w normalnym auciePozdrawiam