Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Wtryskiwacz? Panewki? co jeszcze?

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Kalisz
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 2005r
    Postów
    58

    Domyślnie Wtryskiwacz? Panewki? co jeszcze?

    Witam, mam mały problem, ze swoim samochodem. Silnik przy wyższych obrotach nie chodzi równo ( wrażenie jakby 3 cylindry), dodatkowo klekocze ( tak jakby dźwięk panewek). Wszystkie objawy na awarie wtryskiwacza któregoś. Ale pojechałem dzisiaj do mechanika ( nie do swojego) i po sprawdzeniu kompem stwierdzili, że odczyty wtrysków są dobre itp. I możliwe, że któryś tłok jest uszkodzony i nie ma kompresji, co za tym idzie remont silnika itp. Osobiście nie wierzę, że w przebiegu 220 tyś i w silniku JTD mógłby się uszkodzić jakiś element silnika ( bo w tym silniku to się nie zdarza... ). Z resztą odczyty komputera, często nie określaja faktycznego stanu.

    Jakie są wasze doświadczenie w tym temacie? Słyszał ktoś o remoncie 147 1.9 JTD 115KM.
    Jutro panowie z warsztatu maja dokładnie wiedzieć co jest nie tak, w ciągu 8 godzin nie mieli nawet czasu dokładnie sprawdzić....

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A zawory to kiedykolwiek regulowałeś w tym silniku?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Ciśnienie sprężania można sprawdzić.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    zacznij od początku, przewody, świece żarowe itd a dopiero potem remontuj silnik xd

    ~ taka była piękna ! :C




  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9jtd
    Postów
    24

    Domyślnie

    kiedys opisywałem na forum moja historie wklejam ja tutaj powinna ci pomoc

    Firmę autobanit ze stylowej odradzam. Czemu? Rok temu miałem problem ze spalaniem stukowym, auto ciężko odpalało(1.9jtd 8v). Diagnoza wtryskiwacze, także wszystkie zostały wymontowane i oddane właśnie tam na stół do sprawdzania wtryskiwaczy. Wtryskiwacze do mnie wróciły razem z wydrukiem o ich poprawnym działaniu oraz zapewnieniu ze jeden został rozłożony i wyczyszczony koszt (4x80zł+200 czyszczenie). Problem oczywiście został. Zjeździłem każdy serwis w Łodzi i po wykluczeniu wtryskiwaczy zaczęła się batalia od ustawienia rozrządu, wyregulowaniu luzów zaworowych, wymiana pompy CR czy nawet sprawdzenie kompresji która wyszła wysoka. Az w końcu pojechałem do Konstantynowa do Karola, mechanik który sam jeździ Alfami (adres podawał kiedyś Bajon na forum, Srebrzyńska ileś tam w Konstantynowie Łódzkim). Diagnoza zajęła mu tyle co odpięcie po kolei wtyczek od wtryskiwaczy. Okazało się ze jeden jest zupełnie zacięty i nie podawał paliwa do cylindra, wymieniłem na używkę za 100zł problem znikł... Tak więc wydruki i zapewnia panów ze stylowej są nic nie warte co więcej trochę popytałem i poczytałem o nich, regenerowanie u nich wtryskiwaczy konczy się zawsze pogorszeniem sprawy więc pewnie z turbinami jest podobnie kupę kasy wydałem przez nich nie potrzebnie.

    Bardzo dobry zakład jeśli chodzi o regeneracje i sprawdzenie wtryskiwaczy oraz pomp znajduje się w Pabianicach na Sw Jana(ulica odchodzi od partyzanckiej). Stary dobry pompiarz razem z synem prowadzą zakład
    A jeśli chodzi o turbinę to polecam w Zgierzu Konstantynowska 22. Wyczyścili mi zmienna geometrie oraz uszczelnili smarowanie turbiny za 150zł razem z wyjęciem i uszczelkami.

    Tak więc radzę omijać AutoBanit

    swoja droga masz auto z 2005 roku tak wiec po lifcie.. silnik powinienes miec juz 120 konny.. bo w 115 konnym i 8v(przed lift) nie da sie sprawdzic komputerowo wtryskiwaczy jak w wersjach 16v...

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Kalisz
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 2005r
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    A zawory to kiedykolwiek regulowałeś w tym silniku?
    Nic nie było ruszane, jeśli chodzi o zawory.

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Ciśnienie sprężania można sprawdzić.
    myśle, że koleś poświęcił 10 min autu i diagnozy stawia, zobaczym co jutro wymyśli

    Dodano po 4 minutes:

    Cytat Napisał Amelia147 Zobacz post
    kiedys opisywałem na forum moja historie wklejam ja tutaj powinna ci pomoc

    Firmę autobanit ze stylowej odradzam. Czemu? Rok temu miałem problem ze spalaniem stukowym, auto ciężko odpalało(1.9jtd 8v). Diagnoza wtryskiwacze, także wszystkie zostały wymontowane i oddane właśnie tam na stół do sprawdzania wtryskiwaczy. Wtryskiwacze do mnie wróciły razem z wydrukiem o ich poprawnym działaniu oraz zapewnieniu ze jeden został rozłożony i wyczyszczony koszt (4x80zł+200 czyszczenie). Problem oczywiście został. Zjeździłem każdy serwis w Łodzi i po wykluczeniu wtryskiwaczy zaczęła się batalia od ustawienia rozrządu, wyregulowaniu luzów zaworowych, wymiana pompy CR czy nawet sprawdzenie kompresji która wyszła wysoka. Az w końcu pojechałem do Konstantynowa do Karola, mechanik który sam jeździ Alfami (adres podawał kiedyś Bajon na forum, Srebrzyńska ileś tam w Konstantynowie Łódzkim). Diagnoza zajęła mu tyle co odpięcie po kolei wtyczek od wtryskiwaczy. Okazało się ze jeden jest zupełnie zacięty i nie podawał paliwa do cylindra, wymieniłem na używkę za 100zł problem znikł... Tak więc wydruki i zapewnia panów ze stylowej są nic nie warte co więcej trochę popytałem i poczytałem o nich, regenerowanie u nich wtryskiwaczy konczy się zawsze pogorszeniem sprawy więc pewnie z turbinami jest podobnie kupę kasy wydałem przez nich nie potrzebnie.

    Bardzo dobry zakład jeśli chodzi o regeneracje i sprawdzenie wtryskiwaczy oraz pomp znajduje się w Pabianicach na Sw Jana(ulica odchodzi od partyzanckiej). Stary dobry pompiarz razem z synem prowadzą zakład
    A jeśli chodzi o turbinę to polecam w Zgierzu Konstantynowska 22. Wyczyścili mi zmienna geometrie oraz uszczelnili smarowanie turbiny za 150zł razem z wyjęciem i uszczelkami.

    Tak więc radzę omijać AutoBanit

    swoja droga masz auto z 2005 roku tak wiec po lifcie.. silnik powinienes miec juz 120 konny.. bo w 115 konnym i 8v(przed lift) nie da sie sprawdzic komputerowo wtryskiwaczy jak w wersjach 16v...
    trochę mnie podniosłeś na duchu rzecz w tym, że mam kolege, który alfy, fiat, iveco głownie naprawia. Zna się doskonale, zawszę dobrze radzi itd. Tylko, że w Kaliszu, a mieszkam aktualnie we Wrocławiu i nie chcę doprawić auta trasa.. Też dlatego liczyłem na naprawę tutaj. Zobaczymy co jutro powiedzą.
    Ostatnio edytowane przez yarekr ; 21-07-2014 o 23:35 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. Wtryskiwacz-rodzynek
    Utworzone przez darek2116 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 09:50
  2. Zapieczony wtryskiwacz
    Utworzone przez szakal0606 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 13:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory