Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Prośba o radę w sprawie zakupu Spidera 916

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Zamość/Warszawa
    Auto
    AF Spider 916, Thesis 2,4 JTDm
    Postów
    32

    Domyślnie Prośba o radę w sprawie zakupu Spidera 916

    Witajcie Drodzy Alfoholicy,

    Proszę was o poradę czy warto nabyć AR Spider z 1996r... 2 lata temu w Mojej głowie narodził się pomysł na to własnie auto i nadal szukam. W sobotę oglądałem jedne egzemplarz, nie jest do ideał wymaga trochę pracy i paru zł inwestycji.

    Krótki opis

    rok 1996 (z przerobionym przodem po lifcie), 2.0 TS, czerwona, na 18 calowych felgach, skóra (w stanie db, wymaga wyczyszczenia), dach manual (szybka do wymiany, posiada ze 3 dziurki zewnętrzne ale podobno nie cieknie no i się trochę właściciel szarpał z nim podczas zamykania). Lakier wymaga polerki bo jest wyblakły. Silnik według właściciela to 30 tyś km po pełnym remoncie (panewki, tłoki itd), ogólnie silnik pracuje równo i ładnie. Tylko problem jest z sprzęgłem (czasami opada) według właściciela to wysprzęglik.
    Jeszcze jest trochę drobiazgów typu, brakuje śruby przy mocowaniu zderzaka, odstaje osłona od głośnika w drzwiach itd...

    Proszę was czy warto wchodzić w takie auto... Cena auta poniżej 6 tyś zł.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-08-2014 o 16:03

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    jeżeli jezdzi, nie ma tony szpachli i dziur w podłodze, a mechanicznie nie ma większych zastrzeżeń to warto za każdą cenę poniżej 8000 zł szczególnie jak się lubi "majsterkować"
    pamiętaj tylko żeby przygotować min 2000 zł na pierwszy serwis i mieć zaplecze na poprawki typu polerka, szybka i inne niedoróbki których pewnie trochę znajdziesz. Zadbany egzemplarz w dobrym stanie będzie kossztował nie mniej niż 10 tysi w zależności od wyposażenia

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Zamość/Warszawa
    Auto
    AF Spider 916, Thesis 2,4 JTDm
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał fajf Zobacz post
    jeżeli jezdzi, nie ma tony szpachli i dziur w podłodze, a mechanicznie nie ma większych zastrzeżeń to warto za każdą cenę poniżej 8000 zł szczególnie jak się lubi "majsterkować"
    pamiętaj tylko żeby przygotować min 2000 zł na pierwszy serwis i mieć zaplecze na poprawki typu polerka, szybka i inne niedoróbki których pewnie trochę znajdziesz. Zadbany egzemplarz w dobrym stanie będzie kossztował nie mniej niż 10 tysi w zależności od wyposażenia
    Dzięki za Twoją opinię!

    szpachli nie wykryłem, lakier fabryczny jeszcze sądząc po jego stanie i wskazaniach miernika. Co prawda pod auto nie zaglądałem ale podczas jazdy próbnej nogami do asfaltu nie dotykałem

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Baczniej bym się przyjrzał pasowi przedniemu i podłużnicom. Pomysł wymiany przodu na inny pojawia się zazwyczaj po wypadku lub stłuczce.
    Wysprzęglik to typowa usterka, ale teksty o remoncie silnika pozostają bajkami, jeśli nie ma rachunków. Gdy się dzwoni po ogłoszeniach to połowa TS-ów jest po kompletnym remoncie łącznie z wymianą wału, a potem się okazuje że nawet szlifu nie było

    I podstawowe pytanie: jak długo obecny właściciel posiada to cudo? Bo coś śmierdzi handlarzem-amatorem.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar jaromag77
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Pułtusk
    Auto
    AR spider 3.0 V6 12v AR GT 3.2
    Postów
    27

    Domyślnie

    dobra cena , ja niedawno zapłaciłem za spidera z 97 10tyś i włożyłem około 5 tyś w pierwsze 3 tygodnie teraz już mniejsze wydatki ale nie żałuję frajda z jazdy jest ,często nawet radia nie włączam żeby silnika posłuchać

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Czarnowo, Torun, Poland, Poland
    Auto
    AR GTV Spider 916 Lusso + AR 164 3.0 QV + AR 156 Crosswagon Q4
    Postów
    280

    Domyślnie

    Mam od kilku lat. Szukałem zadbanego, nabyłem od pasjonata i nie żałuję. Uwielbiam i nie zamierzam sprzedać. Zakochasz się. Sądząc po opisie nie jest to jakiś szczur, a w przypadku włoskiego cabrio to ważne. Tańszy raczej nie będzie.

    Alfisti zawsze się pozdrawiają na drodze.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Zamość/Warszawa
    Auto
    AF Spider 916, Thesis 2,4 JTDm
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Baczniej bym się przyjrzał pasowi przedniemu i podłużnicom. Pomysł wymiany przodu na inny pojawia się zazwyczaj po wypadku lub stłuczce.
    Wysprzęglik to typowa usterka, ale teksty o remoncie silnika pozostają bajkami, jeśli nie ma rachunków. Gdy się dzwoni po ogłoszeniach to połowa TS-ów jest po kompletnym remoncie łącznie z wymianą wału, a potem się okazuje że nawet szlifu nie było

    I podstawowe pytanie: jak długo obecny właściciel posiada to cudo? Bo coś śmierdzi handlarzem-amatorem.
    ma go od ponad 4 lat, a teraz w jego posiadaniu jest spider 115. uszkodzony nie był, przeróbka była 2 lata temu, widziałem oryginalny zderzak.

    Co do silnika to pracuje naprawdę równo, przebieg 140 tyś. a remont był robiony bo podobno panewkę złapało...

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    to wiem który to)troche wisiał juz i ztaniał na WB rejestracji)ja za rok mysle spidera kupic))jako zabawke))kup napewno zadowolony bedziesz sam przód chyba wart ze 3 tysie i niełatwo zdobyctak słyszałem

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Baczniej bym się przyjrzał pasowi przedniemu i podłużnicom. Pomysł wymiany przodu na inny pojawia się zazwyczaj po wypadku lub stłuczce.
    Wysprzęglik to typowa usterka, ale teksty o remoncie silnika pozostają bajkami, jeśli nie ma rachunków. Gdy się dzwoni po ogłoszeniach to połowa TS-ów jest po kompletnym remoncie łącznie z wymianą wału, a potem się okazuje że nawet szlifu nie było

    I podstawowe pytanie: jak długo obecny właściciel posiada to cudo? Bo coś śmierdzi handlarzem-amatorem.
    Tu się nie zgodzę, ja wymieniałem przód na lifta bo mi się bardziej podoba. Po za tym jeśli to pełny lift,a nie przycięta stara maska, to maska i zderzak to ponad 3000 pln
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Morspl
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    GTV Spider 3.0 V6, Infiniti QX50, Volvo xc60
    Postów
    242

    Domyślnie

    Mogę Ci mojego Spiderka sprzedać. Cena będzie wyższa niż to co znalazłeś na otomoto, ale zapewniam Cię, że złotówki w niego nie będziesz musiał włożyć . Kupisz i będziesz się cieszył autem w doskonałym stanie.
    O moim aucie poczytasz na naszym forum. Jak coś to pisz na priv.

Podobne wątki

  1. Prośba o radę odnośnie zakupu reflektorów do 147-ki
    Utworzone przez czepi w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 17:46
  2. Porada w sprawie zakupu AR 156 lub 147
    Utworzone przez fanatyk1991 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 21:40
  3. Prośba o radę w sprawie alfy 147
    Utworzone przez downfall w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2012, 16:03
  4. Prośba o radę w sprawie zakupu Alfy 147 1,9 JTD
    Utworzone przez Qwintus w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 28-06-2010, 20:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory