Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: katalizatory 2.0 150km

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Jeż
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Stołeczne Królewskie Miasto Kraków :)
    Auto
    156 / 166 / 147
    Postów
    616

    Domyślnie katalizatory 2.0 150km

    Witam. Mam pytanie gdyż pojawia się błąd p0420 ( katalizatora ) oraz słyszę jakby w którym katalizatorze chyba ostatni wydawał brzęczące dźwięki. O ile z tego co zorientowałem się ostatni kat można wyciąć i wstawić emulator sondy ( tuleje dystansową kątową ) aby oddalić sondę to jak wygląda kwestia z dwoma katalizatorami przy kolektorze? Czy w 150km wycinał ktoś wszystkie 3 katalizatory?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Pewnie że wycinają, robi się dokładnie to samo, tuleja dystansowa, wkręcasz sonde i błędów nie powinno być, sam powolutku się do tego przymierzam.

    + pamiętaj żeby zabrać te katy od mechanikow bo sobie je sprzedaz za kupe kasy

    ~ taka była piękna ! :C




  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    wcale nie za taką kupę bo one warte razem są nie więcej jak 150pln

    Poza tym dwie pierwsze sondy są przed katami w kolektorze i z nimi nic nie trzeba robić, odsunąć na tulejkach trzeba sondę/sondy za katalizatorami. Ewentualnie jak masz w okolicy kogoś ogarniętego elektronicznie to tylne sondy można "wyłączyć" programowo w sofcie komputera i zdemontować je całkowicie.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Yyyy :d przecież dwie pierwsze sondy są w bańkach- porcelanowych katach. I za nie można dostać sporo kasy (za wkład) bo odzyskują z tego platyne

    ~ taka była piękna ! :C




  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Jeż
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Stołeczne Królewskie Miasto Kraków :)
    Auto
    156 / 166 / 147
    Postów
    616

    Domyślnie

    Zastanawiam sie czy w puchy wsadzac rury czy zamiast katow 2 z przodu rury a ostatni kat rura do srodku zeby na przegladach sie nie doczepili

    /vm

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lenix Zobacz post
    Yyyy :d przecież dwie pierwsze sondy są w bańkach- porcelanowych katach. I za nie można dostać sporo kasy (za wkład) bo odzyskują z tego platyne

    sondy są może w puchach, ale są przed katalizatorami,. Poza tym wkłady z tych przednich katów warte są po 30-50pln za sztukę

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Jeż
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Stołeczne Królewskie Miasto Kraków :)
    Auto
    156 / 166 / 147
    Postów
    616

    Domyślnie

    No sady sa na puszkach i pytanie jak z nimi. Ktos juz ogarniaj temat?

    /vm

Podobne wątki

  1. 156 FL 2.0 JTS Katalizatory , gryzące spaliny
    Utworzone przez pawelpawel w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-11-2013, 17:43
  2. katalizatory w 1,9 16v a program
    Utworzone przez Bartol w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 12-09-2012, 18:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory