Już wszystko naprawione. Overboost dla pełnego bezpieczeństwa został przeniesiony na gore:-)
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Już wszystko naprawione. Overboost dla pełnego bezpieczeństwa został przeniesiony na gore:-)
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
kolego "misiu" zamówienie złożone.. kasa przelana.. i żadnej wieści od Ciebie na jakim etapie jest zamówienie (2 zestawy do 2,4 JTD 175km + 1,9 JTD 140KM).... możesz udzielić informacji co z zamówieniem?![]()
Ostatnio edytowane przez motyk84 ; 19-07-2014 o 20:36
Przeciez napisałem ,ze wysylam w środe lub najpózniej w czwartek,wiec jak tak pisalem to tak zrobiłem(byla to sroda).
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Witam... rureczki dzisiaj dotarły wszytko OK..
Już są zamontowane na samochodziejutro zrobie foteczki i się pochwale
wyglądają super
..
Pozostaje jeszcze kwestia umiejscowienia ECU....- z ECU też sobie poradziłem
estetyka zachowana
![]()
Ostatnio edytowane przez motyk84 ; 24-07-2014 o 06:02
Moja ori rura niestety nie wytrzymała i pękła :/
Nowa przyszła w expresowym tempie i tak się prezentujeNa autku sprawuje się jak należy
!
Polecam wszystkim niezdecydowanym. Fote jak to wygląda już na autku zrobię przy okazji jak znajdę się w kanale
Pozdrawim
Proszę o info na temat rury górnej z całym osprzętem do zamocowania, Alfa 156 SW 2.4 JTD 150KM 2002r.
Witam.
Również zamówiłem rurę z kwasówki (AR 156 1.9JTD 1999r 105KM). Nie jestem mechanikiem itd., ale ta rura z kwasówki różni się kształtem od tej która była zamontowana wcześniej, stąd moje pytanie czy to ma jakiś wpływ czy może to bez różnicy?
Poza tym wg mnie tej rury jakby brakowało z 2 cm żeby na spokojnie ją złapać łącznikami.
Niżej zamieszczę fotki z tego jak wyglądała stara rura i jak to zamontowałem (być może zrobiłem coś źle?).
Te łączniki starczają "na styk" i za pierwszym razem po montażu na jeździe próbnej rura wysunęła się z łączników, niby udało mi się to jakoś złapać, ale jak mocniej dokręcam to opaska sama zmienia miejsce położenia na łączniku i robi się szczelina. Ostatnie zdjęcie obrazuje jak już działa ta rura, ale niestety nadal widać plamy oleju, czyżby opaski były za lekko dokręcone?
Proszę o porady i pozdrawiam.
![]()
Ostatnio edytowane przez mar111 ; 15-08-2014 o 15:56
U mnie tez sie lekko poci miedzy lacznikiem a silnikiem. Opaski wydaja mi sie naprawde mocno skrecone, ale moze jednak za slabo? Nie chcialbym ich przekrecic. Jak inni je dokrecili?? Spasowanie rury calkiem ok, ale jeden lacznik okazal sie byc za krotki.
Gesendet von meinem Xperia Arc