Jak w temacie, tak w razie ''W'' sprawdziłem stan oleju po załadowaniu ( tylne opony są na równo z nadkolami czyli dupa siadła ok 40mm )
Możliwe żeby po takim załadowaniu auta stan oleju na g\bagnecie wzrósł o jakieś 3-4mm??
Jak w temacie, tak w razie ''W'' sprawdziłem stan oleju po załadowaniu ( tylne opony są na równo z nadkolami czyli dupa siadła ok 40mm )
Możliwe żeby po takim załadowaniu auta stan oleju na g\bagnecie wzrósł o jakieś 3-4mm??
Bagnet masz z tyłu miski więc na logikę, jak dociążysz mocno tył to na skutek przechylenia się samochodu wskazanie na bagnecie będzie większe.
tak wiem... ale niekiedy praktyka z logiką nie ma nic wspólnego. Chciałem się upewnić że np nie wypcha mi uszczelniaczy...
Spokojnie... oleju nie przybyło tylko przelał się trochę w misce i na pewno nie ma to wpływu na wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej - inaczej w górach byśmy nie pojeździli![]()