Zdejmuj kierownice , tu masz manuala jak to zrobić. https://www.youtube.com/watch?v=BoSHOY2Gd2Y
Zdejmuj kierownice , tu masz manuala jak to zrobić. https://www.youtube.com/watch?v=BoSHOY2Gd2Y
2013-2019 - 06' AR 159 1.9 JTDm 8v - Grigio Titanio
2019-2020 - 08' Fiat Nuova Bravo 1.9 JTDm 16v - Rosso Maranello
2020-2022 - 11' AR Giulietta Sportiva 2.0 JTDm powered by @sdero - Rosso 8C Competizione
2022- ... - 10' AR Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBI - Rosso 8C Competizione
Jak chcesz sprawdzić pompę wspomagania to znajdź jakiś duży plac. Jedziesz z prędkością 10-15 KM/h i wykonujesz bardzo szybkie skręty, mocno w lewo (prawie do końca obrotu kierownicy) i następnie energicznie w prawo, potem znowu do lewej i tak kilka razy. Jeżeli w momencie zwrotu - zmiany kierunku kręcenia wyczujesz mocne szarpnięcie kierownicy, lub kierownica na moment stanie dęba to na 99% uszkodzona pompa wspomagania - brak wydajności i blokowanie zaworu bezpieczeństwa.
Pojeździłem trochę po parkingu i nic niepokojącego nie zauważyłem. To coś wewnątrz, załatwiłem za parę złotych taśmę airbag, jak przyjdzie to wówczas rozbiorę i zobaczymy co tam brzęczy.
Pozwolę sobie odświeżyć temat... I jaka była tego przyczyna? Ta taśma od airbag?