Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Alfa nie reaguje

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mat09
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Giulia Veloce Ti Trofeo White
    Postów
    837

    Domyślnie

    A co ma do tego bateryjka w kluczyku i wyłącznik "pożarowy"?

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Bateria w kluczyku - ma "siłę" aby komunikować się z centralnym zamkiem lecz po chwili brakuje jej energii na komunikowanie się z komputerem centralnym przez stacyjkę.
    Wyłącznik "pożarowy" - "luźna kulka" nie załącza właściwie styków (znam takie co najmniej dwa przypadki).

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Zobacz czy nie masz klemu plusowej luźnej ja w 156 miałem takiego zonka ostatnio,ale podniosłem mache niby dokręcona,ale nie do końca i raz stykała a raz nie.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Baterie w kluczyku wymienię, choć używałem go przez następne 2 dni i nic się nie działo, ale na razie wziąłem drugi kluczyk.
    Klemy sprawdzane od razu jak wyglądają połączenia, wszystko sztywno i mocno się trzyma.
    A jak sprawdzić ten przycisk pożarowy, tzn czy jest coś luźnego w nim, tak?
    Wiem gdzie się znajduję ale nie zaglądałem tam, co trzeba zrobić by go dobrze ewentualnie sprawdzić?

  5. #15
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Nie ma możliwości sprawdzenia, trzeba wcisnąć palcem i już. Próby rozebrania kończą się w 80% wymianą.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mat09
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Giulia Veloce Ti Trofeo White
    Postów
    837

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marek156/159sw Zobacz post
    Bateria w kluczyku - ma "siłę" aby komunikować się z centralnym zamkiem lecz po chwili brakuje jej energii na komunikowanie się z komputerem centralnym przez stacyjkę.
    Wyłącznik "pożarowy" - "luźna kulka" nie załącza właściwie styków (znam takie co najmniej dwa przypadki).
    To teraz wyciągnij baterię z kluczyka i zapal samochód
    A wyłącznik, o którym piszesz, nie działa tak ze odcina dopływ paliwa?

  7. #17
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Działa w momencie wstrząsu i wtedy odcina dopływ paliwa. Resetuje się go poprzez wciśniecie.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    To co za ciężki tyłek mam? waże 95kg, co wsiadając do auta mogłem go uruchomić? a jak sprawdziłem pod maską kable i wsiadając spowrotem do auta to go podownie wcisnąłem? chyba raczej nie możliwe było by to, bo za każdym razem wsiadam jak wsiadam
    A czy przy wciśniętym przycisku pożarowym całkowicie odcina prąd? centralny z kluczyka nie działał, wyświetlacz ciemny, ale dalej to nie wiem bo gula w gardle, że nie myślałem racjonalnie, oczywiście przez chwilę do czasu jak odpaliłem mam nadzieję, że to się nie powtórzy!!!

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Tak, odcina cały prąd, jest pod fotelem koło szyny.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Kolego @marcinq24 - wydaje mi się, iż wszyscy chcą Ci pomóc i choćby śmieszna sugestia to należy spokojnie sprawdzić,
    - czy czasem nie miałeś kłopotów z cofniętym licznikiem. Podpowiedz mojego mechanika - nie umiejętne grzebanie w komputerze może powodować błędy w oprogramowaniu tegoż komputera, należało by go przeprogramować (ponowne wgranie oryginalnego softu).

    Wyłącznik "pożarowy" - dwie wersje 1. dwu-przewodowa tylko pompa paliwa. 2. trzy-przewodowa - paliwo,komputer.
    Ostatnio edytowane przez Marek156/159sw ; 23-08-2014 o 16:57

Podobne wątki

  1. [159] nie pali...nie reaguje
    Utworzone przez whoocash1984 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 11:02
  2. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 03-06-2013, 08:17
  3. [159] asr/vdc raz działa raz nie ale nie reaguje na przycisk
    Utworzone przez radziaczek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-04-2013, 00:44
  4. Nie reaguje na pilo
    Utworzone przez Power147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 08:58
  5. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-03-2010, 12:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory