Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: 2.0 8v T.S mało mocy

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Takie coś do przytykania filtra to patent dla instalacji pierwszego typu, podobno chodzi o zwiększenie ciśnienia zasysania powietrza

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Bo to były instalacje do silników gaznikowych.A że były tanie to je montowali do wszystkiego,bo to panie musiało mało palić i się zaczynało przytykanie,odtykanie bo składu mieszanki nie szło ustawić.I jak zawsze za mały parownik siedział....

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUCID LINES Zobacz post
    Hej, sprecyzuj proszę. Dlaczego to takie gówno dla silnika?Mógłbyś podać jakieś konkretne argumenty, tylko proszę nie mów, że gaz jest do zapalniczek. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego właśnie taka instalacja jest tak niezdrowa dla silnika
    Chłopaki już Ci po części odpowiedzieli, to instalacja do gaźnika gdzie i tak nierzadko nie dało się tego wyregulować, to jest najgorsze zło jakie może być więc wywal to czym prędzej a jak dużo jeździsz to włóż sobie sekwencję. Jeśli auto długo jeździło na tym gównie to pewnie przyda się weryfikacja sprężania czy głowica nie dostała za bardzo po dupie.
    I nie jestem przeciwnikiem gazu w aucie, wręcz przeciwnie z tą różnicą że popieram to co jest zrobione zgodnie ze sztuką a nie "na sztukę". Sam użytkowałem 2 auta z LPG tylko robiłem je sam i jako użytkownik nie zgadł byś na którym paliwie aktualnie auto się poruszało.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Ja też nie mam nic przeciwko gazowaniu aut, pomimo że w moim pierwszym aucie Fiat Argenta 2000 I.E fachowcy tak założyli instalację,że musiałem wywalić wtrysk i założyłem cały kolektor od silnika gaznikowego razem z gaznikiem. Moją 164 przejechałem na gazie prawie 50 tysięcy kilometrów w czasie 1,5 roku, więc sporo. Nie mam żadnych kłopotów z gazem. Tak jak koledzy piszą . Instalacja mieszalnikowa tylko do gazników.

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar DJBisonus
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Lancia Lybra SW 2.4 JTD 140km
    Postów
    127

    Domyślnie

    Problem rozwiązany wadliwy okazał się silniczek krokowy gazu.

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    Chłopaki już Ci po części odpowiedzieli, to instalacja do gaźnika gdzie i tak nierzadko nie dało się tego wyregulować, to jest najgorsze zło jakie może być więc wywal to czym prędzej a jak dużo jeździsz to włóż sobie sekwencję. Jeśli auto długo jeździło na tym gównie to pewnie przyda się weryfikacja sprężania czy głowica nie dostała za bardzo po dupie.
    I nie jestem przeciwnikiem gazu w aucie, wręcz przeciwnie z tą różnicą że popieram to co jest zrobione zgodnie ze sztuką a nie "na sztukę". Sam użytkowałem 2 auta z LPG tylko robiłem je sam i jako użytkownik nie zgadł byś na którym paliwie aktualnie auto się poruszało.
    Cytat Napisał andrzej1980 Zobacz post
    Ja też nie mam nic przeciwko gazowaniu aut, pomimo że w moim pierwszym aucie Fiat Argenta 2000 I.E fachowcy tak założyli instalację,że musiałem wywalić wtrysk i założyłem cały kolektor od silnika gaznikowego razem z gaznikiem. Moją 164 przejechałem na gazie prawie 50 tysięcy kilometrów w czasie 1,5 roku, więc sporo. Nie mam żadnych kłopotów z gazem. Tak jak koledzy piszą . Instalacja mieszalnikowa tylko do gazników.
    Hej no ja to akurat wiem co to to jest instalacja podciśnieniowa i że do gaźników itd. Jedynie chciałem dopytać dlaczego takie zło dla wtrysków bo akurat myślałem, że jest to jedynie kwestia "niedogodności" samodzielnego przełączania i większa utrata mocy niż w przypadku sekwencji. Ja się tutaj w ogóle nie napuszam w temacie lpg.

    Co do kompresji to sprawdzałem ją przed kupnem (samochód jest u mnie niecały tydzień) przy poprzednim właścicielu i wahała się 11+ na każdym cylindrze ale muszę to przetestować dokładniej bo tutaj magiczna sztuczka na magicznej sztuczce w tej mojej 155 - zipy i silikon.

    Samochód ma naj...ne 240 000 MIL! na gazie chociaż jak twierdzi poprzedni właściciel sam silnik miał oddech około 6 letni bo leżał sobie garażu i niedawno wrócił do matecznika. Ale i tak ma zrobione pewnie grubo ponad 200 000 kilometrów na gazie na takiej właśnie instalacji.

    Szczerze mówiąc to nie wiem czy ten samochód jest wart ładowania w niego kasy. Wygląda spoko i bardzo mi się podoba ale on chyba raczej powinien zjechać ze skarpy lub do pieca wjechać niebawem,a nie do warsztatu na zakładanie sekwencji za 3 kafle. Chciałbym się spotkać z kimś z Warszawy kto by luknął na niego i pomógł mi zdecydować.

    Sorrrryy bo to się już robi gadka poza tematem...

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Silnik to najmniejszy problem istotą rzeczy w tym leciwym aucie jest RDZA!!!!!

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar LUCID LINES
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Warszawiak
    Auto
    Alfa Romeo 33, 1,3 / Alfa Romeo 155 1,8 8V
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Silnik to najmniejszy problem istotą rzeczy w tym leciwym aucie jest RDZA!!!!!
    No tak, silnik można zawsze wymienić, a z blacharą to już większy klops.

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Noooo, to jak jesteś z Warszawy to wpadaj na spota pod Narodowy czy gdzie tam one teraz są, zaraz będziesz wszystko wiedział o aucie i będziesz mógł podjąć decyzję a i ja sam chętnie obejrzę kolejną 155.

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    też bym wpadł obejrzeć ten bałagan

Podobne wątki

  1. 2.0 TS LPG Mało mocy na początku
    Utworzone przez Boro147 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-08-2015, 17:59
  2. Mało mocy
    Utworzone przez szczurekkrk w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 11:41
  3. 147 Hamownia ( za mało mocy )
    Utworzone przez lordseq w dziale 147
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 10-05-2013, 10:44
  4. Mało mocy alfa 147 1.9 JTD
    Utworzone przez mimo87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 19:48
  5. Mało mocy i egr - [1,9 JTD 16V 140KM]
    Utworzone przez chrobry w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-02-2011, 15:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory