Strona 35 z 83 PierwszyPierwszy ... 252627282930313233343536373839404142434445 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 341 do 350 z 822

Temat: Coś o gazowaniu V6 ...

  1. #341
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    A może reduktor puszcza ci gaz w dolot przez podciśnienie? Zrób test - auto chodzi na gazie, na włączonym silniku zdejmujesz rurkę podciśnienia reduktora z kolektora dolotowego i wkładasz ją w szklankę/słoik z wodą. Jak zaczną robić się (dość powoli pewnie) bąbelki to masz winnego.

  2. #342
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Fakt, zapomniałem jeszcze że i taka przypadłość jest możliwa tym bardziej, że skoro sterownik i wtryski podmieniane to został jeszcze reduktor do sprawdzenia. A jaki masz reduktor?

  3. #343
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    kanapka z tura.
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

  4. #344
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Ja dodam od siebie do swojej teorii że w ogóle to winowajcą u mnie było źle podłączone radio - po wyłaczeniu pobierało albo 0,3 albo 1A. Jak auto postało dłużej to napiecie na aku spadało i nie mogłem uruchomić auta. W koncu padł i akumulator. Przy okazji - jeżeli masz słaby akumulator - to centralka gazu jest na stałe podłączona do napiecia więc po wyjeciu kluczyka dalej pobiera prąd i rozładowuje akumulator - napiecie spada (i dlatego zrobiło Ci się tak po montażu gazu - wzrósł prąd jałowy czyli pobieranie z aku na postoju). Co do testu z aku - nie podłaczaj drugiego (bo jeśli pierwszy jest uszkodzony to obciąża drugi i napiecie spada) tylko zamień akumulatory. Jak dalej będzie to samo to faktycznie nie aku i szukaj innych rzeczy.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  5. #345
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    Eliminacja podejzanych.
    Radio mam fabryka, oryginał.

    Dalej, jak pisalem wyłączam gaz przyciskiem i jest ok (po kilku, 2-3 dlugich uruchomieniach). No tak, ale wyłaczenie gazu przyciskiem to nie jest fizyczne odłaczenie sterownika. Sterownik caly czas podlaczony jest do +12v, caly czas dziala, mozna sie z nim komunikowac z laptopa (BT), raczej jego prądożerność odpada.

    Wlasnie testuje dalej, odlączylem podcisnienie i piję kawe Za 30-40 minut sprawdze jak zapali.
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

  6. #346
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Jak ci się będzie nudziło to zdejmij np minusową klemę z aku, wepnij miernik szeregowo pomiędzy klemę i aku, przełącz miernik w położenie pomiar prądu. Potem tak samo tylko odłącz złącze komputera gazowego.
    1. dowiesz się jaki masz prąd jałowy 2. ile z tego zużywa sterownik.
    Ja mam staga i trochę się zdziwiłem.
    Ale to tylko dla twojej ciekawości bo to prawdopodobnie nie aku.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  7. #347
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Ale stag ciągnie prąd przez 20 min po wyłączeniu zaplonu o ile dobrze pamietam. Potem juz tylko mA.

  8. #348
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Też mi się wydaje że obecne stagi przechodzą w standby (nie wiem jak było kiedyś) bo ja się nie podłącze jak nie wzbudzę stacyjka jeśli auto postało wyłączone.

  9. #349
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Masz ustawione podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych? Niektóre wtryski puszczają jak jest ta opcja zaznaczona.
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  10. #350
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    "Julia" 147 1,9 JDTM 150 PS byla szukam Brery
    Postów
    26

    Domyślnie

    Jezdze teraz Alfa 147 JDTM 150 PS ale chcialbym zmienic ja na Brere tyle ze w dieslu maja duze przebiegi i rzadko Q4 a 3.2 260 PS bez gazu to przy moich przebiegach okolo 8000 km miesiecznie to porazka i tu rodzi sie moje pytanie czy ten silnik wspolpracuje z gazem?

Podobne wątki

  1. [159] coś rzęzi przy gazowaniu
    Utworzone przez olo_84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 16:42
  2. na luzie przy gazowaniu dobija mi kilometry na komputerze.
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory