Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
Archoil AR9100
pewnie ten
http://najlepszysyntetyk.pl/shop/arc...ikator-tarcia/
wciskają go teraz wszędzie
http://najlepszysyntetyk.pl/shop/pen...viro-5w-40-c3/
http://najlepszysyntetyk.pl/shop/ams...-ar9100-250ml/
ale nie wiem czy jest sens lac go do 8 zaworowej benzynowej pierdziawki która czasem się przemieszczam. Z nowszych rzeczy posiada jedynie katalizator trojdrozny![]()
Mam pytanie dotyczące płukanek. Stosował ktoś kiedyś płukanki XADO (vita/total flush) w trybie "zalać i przejechać 150-200 km"? Wg nich można i to lepiej czyści silnik niż standardowe "25 minut na luzie", a mojemu pewnie nigdy nieczyszczonemu gratowi mogłoby się przydać.
Oj szamoczesz się jak chłopczyk bez mamusi ... żenujące.
A najlepiej zakończyć kłopotliwą rozmowę o Millers'ie ... tak, tak
1. Nigdzie nie wymądrzałem się na temat parametrów Millers'ów - pierwsza Twoja wtopa w tym jednym tylko poście.
2. Nie zraziłem się do Millers'a - polecam go dość powszechnie.
3. Wskaż chociaż jeden mój bluzg - albo po prostu nie kłam.
Nie lecz swoich kompleksów moim kosztem.
Wytknąłem Ci tylko, że piszesz głupoty widoczne gołym okiem których dodatkowo ni jak nie potrafisz udowodnić - więc skończ się kompromitować i czytaj ten temat, może się czegoś pożytecznego nauczysz o olejach.
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Tej nie znam ale stosowałem już kilka płukanek (BG109, Amsoil FLSH, Archoil AR2820) jadąc do 30 minut w umiarkowanym przedziale rpm (pod 2000) albo na postoju z podwyższonymi trochę rpm 1200-1500 i nigdy nic się silnikom nie stało a robiłem analizy olejów wiele razy więc byłoby widać wyższe zużycie. Jeśli nawet wyższe zużycie miało miejsce bo start po długim intensywnym płukaniu i dokładnym spuszczeniu oleju bywa głośniejszy to było finalnie w granicach błędu pomiaru testując zużycie po kilku kkm.
Z ww. BG109 jest najmocniejsza i trochę 'do zadań specjalnych' - potrafi odpiec pierścienie ale np. Amsoil FLSH ma lepkość w temp pracy gorącego oleju - można jeździć o wiele bezpieczniej. AR2820 wg mnie gdzieś pomiędzy tymi dwoma tj. mocniejsza od Amsoila ale bezpieczniejsza od BG109 chociaż słabsza.
Najbezpieczniej pojeździć z estrami Archoila AR2300 ale to wymaga czasu/przebiegu (2-3kkm albo dłużej) i najlepiej kiedy jest ciepło - szczególnie jeśli silnik bez turbiny, w którym długo się nagrzewa olej bo ta płukanka potrzebuje ciepła do działania i lepiej dłuższe odcinki niż po kilka km dziennie.
hmm,
na takiej można jezdzic rzekomo z 2-3k albo nawet i więcej
http://najlepszysyntetyk.pl/shop/arc...ystem-cleaner/
chętnie podyskutuje na temat millersa.. możemy pogadać bez mamusi
1. Nigdzie nie wymądrzałem się na temat parametrów Millers'ów - pierwsza Twoja wtopa w tym jednym tylko poście.
chodzi mi o wstawki typu guru .. itd. wcale nie uważam się za eksperta od olei, człowiek uczy się całe życie...
na szczeście nie mam żadnych kompleksów
jakie głupoty? na forum tyle samo warte jest słowo twoje, innych i moje ...
nt olei wiem wystarczająco dużo żebym mógł pomoc w doborze odpowiedniego oleju potrzebującemu, oczywiście zawsze mozna wiedzieć więcej dlatego śledzę fora czytam literaturę na ten temat..