Obstawiam na bank panewki ... w przypadku TS 16V można nawet kasę na to stawiać
Współczuję kłopotu ... no i szkoda, że sztuka 155 zniknie.
Powoli jeżdżący TS 16V to będzie większy rarytas niż V6 i Q4![]()
Obstawiam na bank panewki ... w przypadku TS 16V można nawet kasę na to stawiać
Współczuję kłopotu ... no i szkoda, że sztuka 155 zniknie.
Powoli jeżdżący TS 16V to będzie większy rarytas niż V6 i Q4![]()
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
Oj tam, będziemy wstawiać CF3, do skutku...![]()
Panewka na 100% . Gdybyś jeszcze nie jechał tych 2, czy 3 kilometrów to można byłoby zdjąć miskę i zobaczyć czy silnik dało by się uratować. Znam osoby które po niepokojących stukach szybko gasiły silnik. Wał poszedł na szlif , dostał nowe panewki i auta do tej pory chodzą. Nie wiem jak i jak długo będzie taki silnik pracował, ale za parę setek dało się auto uratować. Mikelos zrobił ponad 40 kilometrów i korba bokiem nie wyszła, więc 3 kilometry to żaden wyczyn...
Współczuję ale...może chcesz następną ? Niestety ja się musze pozbyć ostatniej sztuki z muzeum.
Dzięki Panowie za wyrazy współczucia.
Mniemam, że na pewno któryś z was już panewki robił + szlif wału. Jaki jest orientacyjny koszt?
Chodzi mi o orientacyjny przedział cenowy, czyli powiedzmy 600-700 lub 1200-1300.
Drugie pytanie czy po rozpięciu rozrządu nie będę musiał wymieniać czegokolwiek w nim?
Po trzecie czy trzeba zwalać głowicę?
No i czwarte jeśli sam nie dam rady to ile weźmie orientacyjnie mechanik za taką robotę (również w przybliżeniu 300-400, 700-800 powiedzmy).
Co do kolegi SŁOWIKA oczywiście nie podaruję sobie jak ta pójdzie na dawcę, kupić drugiej. Ale niestety jak pisałem wcześniej niedługo będę trzeci raz tatą i zapewne kupię jakieś większe kombi. Rodzinka 2+3 musi się gdzieś pomieścić, a w szczególności wózek i graty malucha. Także z zakupem wstrzymuję się co najmniej 2-3 lata, a jak już będę kupował to raczej V6 lub 8-zaworówkę. Nie chcę mieć więcej takich przygód, wystarczy, że po tej płaczę.
155 i żadna inna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Głowica to najmniejszy problem... Pewnie wyrwiesz całe serducho...
Kiedy robiłeś rozrząd? Jak dawno temu to wypadałoby zrobić.
Jak chcesz to sam zrobić to życzę dużo czasu i cierpliwości!
Jak będziesz robił sam to stawiam na jakieś 1,5 tysiąca zł (wariant oszczędny)... Do tego są spore szanse na to, że zaczniesz i nie skończysz...
Moja rada: MIEJSCE ŚMIECI JEST W ŚMIETNIKU! Olej remont tego szczurka bo szkoda nerwów i pieniędzy (w tej kolejności).
Noi wszystko jasne. Panewki na 2 i 4. Jeszcze niech trochę ochłonę, jutro albo pojutrze porobię foty i na dawcę części.
Szkoda cholery, trochę jednak się z nią człowiek zrzył.
Wielkie dzięki jeszcze raz za pomoc i porady.
Napisz z ciekawości na jakim oleju śmigał i co ile zmienianym ?
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
A mi się coś kojarzy że ten silnik miał już robiony remont na sztukę więc nic dziwnego że szybko padł.