Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: Lekkie postukiwanie w silniku 2.0 TS

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    BRAWO andrzej!!!!!! z mojej strony pełen szacunek! uratowałeś przed huta kolejna 166. Naprawde cieszę się że poswiećiłęś swoj czas i pieniadze na to zeby Twoje autko śmigało jeszcze kilka dobrych lat. Piękne auto swoją drogą.
    [C

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Po prostu się do niej przyzwyczaiłem ... I nie opłaca się sprzedawać bo dostane jakieś marne grosze ... I co .. Znowu kupię "Super" alfę w której do roboty będzie wszystko ... Inne bryki jakoś mnie nie kręcą .. Czuje tą magię alfy

    co do innego silnika to raczej odpada ... Samochodem jeżdżę codziennie 80 km więc biorąc pod uwagę samo paliwo jest duża strata ... Nie mówiąc choćby o oleju i rozrządzie ... Którego w tych rejonach mało kto się nie boi tykać ... W sumie to w tym warsztacie to nawet mojego ts'a nie chcą zrobić bo się boją Ale ciekawostka na wsi pod Jaworem bez problemu


    Zastanawiam się czy mimo innego silnika nie wymienić panewek .. Bo będzie spokój a tak to kolejna bomba ...



    Jedynie z czego się cieszę to z tego ,że mi ta panewka nie wywaliła we Włoszech ... To by dopiero było ...


    Pozdrawiam wszystkich wielbicieli 166


    @KaaC

    To nie tak Po prostu moje skąpstwo mnie pokarało Mogłem za wczas zrobić te panewy i szlif wału... Chociaż ten motor jest o tyle lepszy ,że po remoncie , pierścienie itp i o 100kkm młodszy
    Ostatnio edytowane przez Andrzej78500 ; 21-09-2014 o 21:20

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    No fakt, faktem ciesz się, że w tych Włoszech nic się nie stało bo to by dopiero były spore koszta... Aż strach myśleć )

    P.S Też dziennie robię dużo km - ~90km raz moim raz z ojcem jego 407 )


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Silnik już po wymianie ...


    Ale ... Mam pewne obawy co do tego innego .. Po odpaleniu przez pierwsze 1-2 sekundy silnik chodzi jakby był starym mercedesowskim dieselem który ma za sobą 4kkk km ... Raczej to nie jest normalne .. Ehh...(znowu coś ...)

    na filmiku tego aż tak nie słychać ale to brzmi potwornie ...



    2. Przy maksymalnym skręcie kierownicy coś dziwnego dzieje się z silnikiem .. posłuchajcie sami

    https://www.youtube.com/watch?v=vQOd...ature=youtu.be


    3. Gdy się doda gazu to potem jest takie pyknięcie w rurze ... Czyżby kat się sypał ??
    https://www.youtube.com/watch?v=7M39...ature=youtu.be



    I jeszcze 1 ... Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu do silnika weszło tylko 3,8 litra i jest cały bagnet 0_o a powinno wejśc spokojnie 4,5 litra .. WTF ?

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Jeszcze raz to samo tylko w troche lepsze jakości


  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Ten klekot diesla to na 100% uszkodzony wariator a co do drugiego filmu to wygląda na to, że coś nie tak z pompą wspomagania jest. Sprawdzałeś czy wszystko złożyli ci tak jak powinno być?

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Wariator do wymiany w nowym silniku. Bardzo ładnie go słychać. Mam to samo

    A co do kręcenia kierownicą to spadek obrotów przy maksymalnym skręcie jest całkiem normalnym zjawiskiem, nie wiem jednak czy tobie pompa nie za bardzo obciąża silnika ponieważ sporo te obroty spadają. U mnie w 1.6 jest to gdzieś o połowę mniej.

    A układ dobrze odpowietrzony >?
    Ostatnio edytowane przez m4tinez ; 23-09-2014 o 18:27

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Jakie są skutki uszkodzonego wariatora ? Można z tym troche pojeździć ?


    Czy taki zestaw naprawczy podejdzie , czy trzeba nowy ??
    http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-w...610764554.html

    Dodano po 23 minutes:

    Jak to to wygląda ?? Gdzie jest umiejscowione ?

    Sam dam radę z wymianą czy raczej nie ??




    Tak przy okazji

    Zostało mi trochę części po wymianie i nawet nie wiem jak je nazwać


    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140923_174259.jpg
Wyświetleń:	125
Rozmiar:	97.9 KB
ID:	145988   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140923_174346.jpg
Wyświetleń:	134
Rozmiar:	101.7 KB
ID:	145989   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140923_174404.jpg
Wyświetleń:	127
Rozmiar:	98.8 KB
ID:	145990  
    Ostatnio edytowane przez Andrzej78500 ; 23-09-2014 o 18:54 Powód: Dodano

  9. #29
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Wariator nowy to koszt koło 5 stowek. Aby go wymienić trzeba zdjąć rozrząd. Poczytaj o wariatorach na forum pełno info o tym. Z takim klekotem trochę możesz jeździć . Wiele osób z tym smiga bo koszt wariata i robocizny z rozrzadem to dobre 2k. Czyli prawie wartość co 2 forumowej 156 napisz pw do darek2116 on regeneruje wariaty
    Części to podpora polosi pewnie od gtv i jakias lapa silnika od gtv. Wymianę wariata warto robić przy wymianie rozrządu
    wysłane z WC
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 23-09-2014 o 20:37
    [C

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Rozrząd w poprzednim silniku robiłem jakieś 30 tys km temu więc jest prawie nie śmigany , wariator też tam się nie odzywał więc chyba warto to przełożyć .. ?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-01-2015, 20:49
  2. [159] Lekkie falowania obrotów
    Utworzone przez koziolek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:34
  3. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 23:17
  4. Lekkie skakanie obrotów 1.9 JTD
    Utworzone przez abdenago w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-10-2011, 14:58
  5. Lekkie falowanie?
    Utworzone przez K@rdi4N w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-09-2010, 07:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory