BRAWO andrzej!!!!!! z mojej strony pełen szacunek! uratowałeś przed huta kolejna 166. Naprawde cieszę się że poswiećiłęś swoj czas i pieniadze na to zeby Twoje autko śmigało jeszcze kilka dobrych lat. Piękne auto swoją drogą.
BRAWO andrzej!!!!!! z mojej strony pełen szacunek! uratowałeś przed huta kolejna 166. Naprawde cieszę się że poswiećiłęś swoj czas i pieniadze na to zeby Twoje autko śmigało jeszcze kilka dobrych lat. Piękne auto swoją drogą.
[C
Po prostu się do niej przyzwyczaiłem ...I nie opłaca się sprzedawać bo dostane jakieś marne grosze ... I co .. Znowu kupię "Super" alfę w której do roboty będzie wszystko ... Inne bryki jakoś mnie nie kręcą .. Czuje tą magię alfy
co do innego silnika to raczej odpada ... Samochodem jeżdżę codziennie 80 km więc biorąc pod uwagę samo paliwo jest duża strata ... Nie mówiąc choćby o oleju i rozrządzie ... Którego w tych rejonach mało kto się nie boi tykać ... W sumie to w tym warsztacie to nawet mojego ts'a nie chcą zrobić bo się bojąAle ciekawostka na wsi pod Jaworem bez problemu
Zastanawiam się czy mimo innego silnika nie wymienić panewek .. Bo będzie spokój a tak to kolejna bomba ...
Jedynie z czego się cieszę to z tego ,że mi ta panewka nie wywaliła we Włoszech ... To by dopiero było ...
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli 166
@KaaC
To nie takPo prostu moje skąpstwo mnie pokarało
Mogłem za wczas zrobić te panewy i szlif wału... Chociaż ten motor jest o tyle lepszy ,że po remoncie , pierścienie itp i o 100kkm młodszy
Ostatnio edytowane przez Andrzej78500 ; 21-09-2014 o 21:20
No fakt, faktem ciesz się, że w tych Włoszech nic się nie stało bo to by dopiero były spore koszta... Aż strach myśleć)
P.S Też dziennie robię dużo km - ~90km raz moim raz z ojcem jego 407)
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Silnik już po wymianie ...
Ale ... Mam pewne obawy co do tego innego .. Po odpaleniu przez pierwsze 1-2 sekundy silnik chodzi jakby był starym mercedesowskim dieselem który ma za sobą 4kkk km ... Raczej to nie jest normalne .. Ehh...(znowu coś ...)
na filmiku tego aż tak nie słychać ale to brzmi potwornie ...
2. Przy maksymalnym skręcie kierownicy coś dziwnego dzieje się z silnikiem .. posłuchajcie sami
https://www.youtube.com/watch?v=vQOd...ature=youtu.be
3. Gdy się doda gazu to potem jest takie pyknięcie w rurze ... Czyżby kat się sypał ??
https://www.youtube.com/watch?v=7M39...ature=youtu.be
I jeszcze 1 ... Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu do silnika weszło tylko 3,8 litra i jest cały bagnet 0_o a powinno wejśc spokojnie 4,5 litra .. WTF ?
Jeszcze raz to samo tylko w troche lepsze jakości
Ten klekot diesla to na 100% uszkodzony wariator a co do drugiego filmu to wygląda na to, że coś nie tak z pompą wspomagania jest. Sprawdzałeś czy wszystko złożyli ci tak jak powinno być?
Wariator do wymiany w nowym silniku. Bardzo ładnie go słychać. Mam to samo
A co do kręcenia kierownicą to spadek obrotów przy maksymalnym skręcie jest całkiem normalnym zjawiskiem, nie wiem jednak czy tobie pompa nie za bardzo obciąża silnika ponieważ sporo te obroty spadają. U mnie w 1.6 jest to gdzieś o połowę mniej.
A układ dobrze odpowietrzony >?
Ostatnio edytowane przez m4tinez ; 23-09-2014 o 18:27
Jakie są skutki uszkodzonego wariatora ? Można z tym troche pojeździć ?
Czy taki zestaw naprawczy podejdzie , czy trzeba nowy ??
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-w...610764554.html
Dodano po 23 minutes:
Jak to to wygląda ?? Gdzie jest umiejscowione ?
Sam dam radę z wymianą czy raczej nie ??
Tak przy okazji
Zostało mi trochę części po wymianie i nawet nie wiem jak je nazwać
![]()
Ostatnio edytowane przez Andrzej78500 ; 23-09-2014 o 18:54 Powód: Dodano
Wariator nowy to koszt koło 5 stowek. Aby go wymienić trzeba zdjąć rozrząd. Poczytaj o wariatorach na forum pełno info o tym. Z takim klekotem trochę możesz jeździć . Wiele osób z tym smiga bo koszt wariata i robocizny z rozrzadem to dobre 2k. Czyli prawie wartość co 2 forumowej 156napisz pw do darek2116 on regeneruje wariaty
Części to podpora polosi pewnie od gtv i jakias lapa silnika od gtv. Wymianę wariata warto robić przy wymianie rozrządu
wysłane z WC
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 23-09-2014 o 20:37
[C
Rozrząd w poprzednim silniku robiłem jakieś 30 tys km temu więc jest prawie nie śmigany , wariator też tam się nie odzywał więc chyba warto to przełożyć .. ?