A co ma ubezpieczenie do tego?
A co ma ubezpieczenie do tego?
Dokładnie tak - szału nie ma. Jeżeli jednak jesteś petrolhead, tudzież masz zadatki to naprawdę wierz mi, Busso V6 to jest klasyka przez duże K i jak się takim autem przejedziesz raz, drugi, trzeci to złapiesz o co kaman. To nie jest pierwszy lepszy silnik. On ma brzmienie, charakter, ma to coś
Jak już masz auto z takim silnikiem, to kombinujesz gdzie by tu pojechać i co jeszcze trzeba załatwić. A w końcu dochodzisz do stadium "a teraz mam pół godziny czasu dla siebie... idę się przejechać"
Może 1,75TB ma lepsze osiągi, zresztą to chyba najlepszy wybór w Brerze, ale mimo tego że mega podoba mi się design 159/Brery, to wolałbym GT lub 156 GTA z V6, właśnie ze względu na silnik!
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
3.2 GM z uwagi na jej dźwięk? Ale jaki dźwięk bo nie rozumiem.
Zerknij, a będziesz wiedział jaka jest różnica między 3.2 Busso, a 3.2 GM sound.
http://www.youtube.com/watch?v=3sPR_iKjcoE
http://ann156.fotosik.pl/
GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
______________________________
156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)
Dźwięk Busso na obciążeniu od 2tys obr do końca to coś pieknego, zarówno 24V jak i 12V, chociaż muszę przyznać że 12V lepsze
Sajmon doprawdy nie rozumiem ciśnienia na rocznik, ale GT znajdziesz w wersji 3.2 z rocznika 2007 i 2008 (mobile).
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Nie, chodziło mi o czasy na torach 1,75TB vs 3.2JTS...
Ten 2008 to chyba faktycznie jakiś ulep, bo widzę zegary z przedlifta...
Tu podają rocznik 2006 3.2V6:
http://www.rsportscars.com/alfa-rome...t-coupe-32-v6/
Znalazłem to jako źródło wikipedii... sam się zastanawiałem do kiedy robili V6, a skoro mignęły mi roczniki '07 i '08 to założyłem że jeszcze takie były![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ja napisałem, że w 2005r. zakończono produkcję silnika V6 Busso, nie twierdzę tym samym że nie mógł być wrzucony do budy z rocznika '06 - chociaż na razie na taki egzemplarz się jeszcze nie natknąłem(może słabo szukam, albo mam pecha
).
Jeśli chodzi o poszukiwania GT z V6 pod maską, to właśnie jedną z wad jest to, że krąg poszukiwań zawęża się do roczników '04-'05![]()
Ostatnio edytowane przez malin2k5 ; 25-09-2014 o 21:26
ale to końcem roku 2005 i dotyczy silników, nie Alfy GT. Więc same silniki wyprodukowane w 2005r mogły być i były montowane do wozów później, do tego często na zachodzie jest podawana data pierwszej rejestracji więc i późniejsze - 2007 czy 8 są możliwe, są w ogłoszeniach, i żaden to ulep.
Panowie spokojnie... bo widzę, że Ciut się już napinacietak by rozjaśnić wszelkie wątpliwości i uściślić swoje wybory...
Rocznik 2007 minimum dlaczego - Ubezpieczenie kwestia OC, a raczej AC powyżej 10 lat nieopłacalne i mało realne, chce mieć auto które nie ma więcej jak 10 lat, a im mniej tym lepiej od razu uprzedzam całkiem nowe z salonu odpada w moim przypadku jest to inwestycja nieopłacalna.
Dlaczego Brera, a nie GT, GTV, GTA, 156 zwyczajnie nie podobają mi się te samochody, a uwierzcie mi na słowo źle się jeździ autem które was nie zachwyca.
W kwestii dźwięku dlaczego V6 dlatego, że silnik rzędowy nigdy n ie będzie brzmiał tak dobrze jak widlasty... choć przyznam szczerze V6 to nie to samo co V8
Jedyny rzędowy który dobrze brzmi a przynajmniej mi odpowiada to 2.5 Turbo montowany w Volvo V50, Focus ST i RS, 5 cylindrów umieszczonych naprzemiennie ale mimo wszystko zaliczają go do rzędowych.
Myślę, że już wszystko jest jasne. I tak na koniec mojego wywodu nie szukam auta do ścigania nie musi urywać doopynie musi mieć 3s do 100
Ma dobrze brzmieć, wyglądać nieprzeciętnie i sprawiać, że na myśl o zbliżającej się przejażdżce będę czuł euforie jak za pierwszym razem.
W sumie nigdy w życiu nie jechałem Alfą nawet jako pasażer, a Lancia Thesis 2.4 JTD to nie to samo.