Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Temat: Separator oleju - zaworek , jak to złozyć.

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2 JTS
    Postów
    51

    Domyślnie

    No spoko, nadal jest mowa że zdjęcie nr 1 pokazuje jak powinno się złożyć ten zawór (instrukcja z linku potwierdza), ale dlaczego gdy złożyłem go odwrotnie tak jak na zdjęciu 2 to auto chodziło idealnie a jak złożyłem jak na zdjęciu 1 (czyli prawidłowo) to auto głupieje, obroty schodzą nierówno, na postoju obroty utrzymują się trochę ponad 1tys ?? i auto jest mniej żwawe, ktoś mi to wytłumaczy ? wole złożyć źle i mieć sprawne auto niż złożyć dobrze i żeby auto się męczyło.. ktoś jest mi w stanie to wytłumaczyć ?

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    ECU M1.5.5 dość szybko "głupieje" jeśli dostanie za dużo powietrza.
    Odwrotnie złożony zaworek spowodował prawdopodobnie niewłaściwą samoadaptację ECU i teraz, przy zmienionych warunkach, są problemy.
    Spróbuj zrobić reset ECU przy użyciu kompa. Resetuj całe ECU, a nie tylko silnik krokowy.

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2 JTS
    Postów
    51

    Domyślnie

    Niestety mam "egzotyczny samochód" (słowa jednego z mechaników które kiedyś od niego usłyszałem) i nie da się w nim zrobić nic.. otóż tak to jest przede wszystkim 2.0 TS SELESPEED, więc nie ma ECU M1.5.5 tylko ECU ME 3.1 i tutaj pojawiają się dziwactwa, bo jest to jedyne ECU w programie MultiEcuScan gdzie potrzebna jest pełna wersja żeby w ogóle połączyć się z samochodem, druga sprawa to jest to chyba jedyne ECU w MultiEcuScan gdzie nie da się robić żadnych resetów, można tylko testy robić podzespołów ale nie resetować, np. w ECU M1.5.5 jest resetowanie ustawień autoadaptacyjnych silnika, to samo jest w w każdym innym ECU do Selespeed czy do 2.0TS, ale nie da się tego wykonać z innego ECU niż moje.. a na moim ECU ME 3.1 nie ma resetowania ustawień autoadaptacyjnych.. więc nie zresetuje całego ECU w żaden sposób przez komputer, nie zrobię resetu niczego.. :\ Egzotyczny samochód.
    Próbowałem niby reset znaleziony w internecie:
    na 45 minut odłączamy akumulator
    przekręcamy zapłon na 90 sek
    wyłączamy zapłon na 90 sek
    odpalamy na 15 minut
    gasimy na 10 minut
    robimy przejażdżkę w różnych trybach jazdy
    Niby jakie to cuda się ludziom nie robiły po tym "auto żwawiej jeździ, równe obroty, jakby był NOWY" .. ta.. u mnie nic to nie zmieniło :]
    Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? czy liczyć na to że samochód sam się dostosuje do nowego zaworka i mu przejdzie ? bo jak nie to przekręcam zaworek jak był, czyli źle i mam sprawnie działające auto, albo wracam do opcji z rurką i filtrem na końcu :]
    Ostatnio edytowane przez Mumino ; 07-10-2014 o 13:15

Podobne wątki

  1. [159] Separator odmy do 1.9 16v
    Utworzone przez marcinq24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-04-2016, 16:59
  2. Separator opoleju
    Utworzone przez MatiMatteo w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-12-2015, 22:50
  3. Separator/oddzielacz
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-05-2014, 22:07
  4. Odma / separator oleju
    Utworzone przez dzida84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2012, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory