Strona 14 z 27 PierwszyPierwszy ... 456789101112131415161718192021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 269

Temat: Turbina (dźwięki z turbo, gwizdanie)

  1. #131
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post




    Już podejrzewam, że twoje korekty są rozjechane. To pierwszy objaw.
    A żebyś wiedział, że sprawdzę

  2. #132
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dobry sposób, to pomiar korekt, wywalenie programowe klap (ale samej mapy) i ponowny pomiar.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #133
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    @sdero ale objaw czego? blokującej się klapki czy urwanej?

  4. #134
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Ja tez myślałem ze problem klapek mnie nie dotyczy super wszystko chodzi (chodziło) zakupie autka.dwa miesiące cieszenia sie i zonk...ruszam spokojnie a tutaj nie chce jechac mysle moze 4 zamiast 2 włączyłem ale nie..pojechałem tak na myjnie ..odpaliłem auto przez 3 sek.bylo oki a potem stuk glosny z silnika rosnący przy obrotach.alfa na lawete.mechanik diagnoza po rozebraniu glowicy metal zmielony w cylindrze...oczywiście mechanik nie wiedział co i jak musiałem pomagac ...brakowalo po rozebraniu plastikowy kolektor brak 2 klapek wiec remont...a kolektor sam zrobilem z pomoca kolegi z forum ktoremu wcześniej to samo mial.za małe pieniadze wywaliłem klapy zaslepilem..i tez egr zaslepiony.koszt wywalenia blaszek 17zl.jak by cos pisac podam szczegóły. .alfka chodzi bardzo dobrze. .i juz nie jazda jak na bombie czy klapy sie nie urwa pozdrawiam

  5. #135
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Przy jakim przebiegu to się stało?

  6. #136
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Ostatnią przemieloną klapkę z kolektora plastikowego widziałem w 9 z 2008/9 roku. 130k potwierdzonego przebiegu.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #137
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    @sdero ale objaw czego? blokującej się klapki czy urwanej?
    Klapki/klapek, które już latają i ustawiają się nie tak jak należy.
    Jak juz się urwie, to z dużym prawdopodobieństwem korekty pójdą do granic +5
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #138
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Szczecinek
    Auto
    159 1,9jtdm 150KM
    Postów
    117

    Domyślnie

    Aj te klapy. Ja mam 170 kkm pewnego przebiegu. Auto serwisowane w Pl. Panowie z serwisu mówią ze problem klap dotyczy tylko silników 2,4 i jak tu dyskutować. Kolektor mam pozmiarowy. Rozrząd ma 15kkm wiec szkoda cały zmieniać przy robieniu kolektora. I pytanie: bez z zdejmowania nie sprawdzę, kto mi to zrobi w okolicy Koszalina?

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

  9. #139
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Nic nie trzeba zmieniać. Chyba, że mechanika, na takiego, który zna się na rzeczy i nie rozbierze ci całego samochodu
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #140
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał grabo_s Zobacz post
    Aj te klapy. Ja mam 170 kkm pewnego przebiegu. Auto serwisowane w Pl. Panowie z serwisu mówią ze problem klap dotyczy tylko silników 2,4 i jak tu dyskutować.
    Mój mechanik twierdził, że TRW to super zamiennik górnych wahaczy w 159. Dopóki nie musiał mi ich gwarancyjnie wymieniać u mnie po pół roku. I potem już nikomu nie sprzedawał TRW do 159, bo szkoda mu było kasy.

    Podobnie jest z plastikowym kolektorem ssącym w 1.9 16v. Dopóki mechanik nie zobaczy kilku silników z wpadniętą klapką to będzie twierdził, że problem nie występuje – podobnie się pisało tutaj na forum 3-4 lat temu. BTW w 2.4 problem jest inny – tam nie wpadają klapki, tylko pada uszczelnienie osi klap wirowych. To też jest szkodliwe dla silnika, ale nie uszkadza go totalnie. Co najwyżej DPF i głowice, ale to tylko w ekstremalnych przypadkach.

    Inna sprawa – piszesz, że mechanik twierdzi, że problem kolektora nie występuje. A co będzie jak przyjedziesz do niego za pół roku z wpadniętą do cylindra i do turbo klapką? I trzeba będzie wymienić cylindry, tłoki, pierścienie, głowicę i turbosprężarkę? Pewnie to Ty będziesz płacił, a mechanik będzie zarabiał, a nie odwrotnie.

    Mój mechanik też grymasił na żądanie usunięcia klap wirowych, twierdził, że samochód będzie źle chodził, będzie miał mniejszą moc i inne niestworzone historie. Ale ostatecznie zrobił to co żądałem, auto jeździ wreszcie bez problemów i żadne z opowieści mechanika się nie sprawdziły.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 09-10-2014 o 09:52

Podobne wątki

  1. Gwizdanie turbiny JTD
    Utworzone przez TOBISIAK w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 09:54
  2. gwizdanie- nie turbo!!
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-11-2012, 02:07
  3. Uszkodz.rura od turbo-czy turbina może coś zassać ?
    Utworzone przez Garos w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-07-2012, 08:23
  4. 156 2.4 td sprowadzona - problem z turbina (turbo)
    Utworzone przez GTom777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 16:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory