podobno nie jest głośniej po wywaleniu dpfa, a autko jest dynamiczniejsze oraz mniej spala. wydaje się że są same zalety, ale najlepiej posłuchać tych co już go wycięli, natomiast kwestia czy rura czy pucha jest sprawą drugorzędną i chyba bez większego znaczenia.
U mnie DPF zajmował 1/3 długości puchy (od strony wlotu spalin) i tą część puchy mi przecinali, w pozostałych 2/3 jak tłumaczył mi "wycinacz" znajdował się, jak dobrze pamiętam tłumik, lub katalizator, ta część nie była rozcinana. Po zabiegu nie stwierdziłem wzrostu hałasu, ani na zew. ani wew. samochodu.
podziękował. A gdzie Ci robili? Pewnie po wycięciu tłumika byłoby głośniej. Czyli lepiej zostawić puchę.
Lepiej ustal czy usunęli ci to co zajmuje 1/3 czy 2/3 i czy od wlotu czy wylotu
Tu masz rysunek:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1507923
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
1/3 zajmuje kat. Ja usunąłem całoś puchy i mam cicho. Więc raczej to nie ma znaczenia czy kat zostanie czy nie-chodzi o głośność. Może źle coś skręcił albo na gumach-uchwytach jest za sztywno. Też może powodować wycie.
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Jak z tym katem zostawiacie czy usuwacie razem z dpf .Czy zdążyło się komuś że zostawił pustą puchę i przydymia?