Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: DOSTAŁEM MAILA: "Specjalne zaproszenie na jazdy próbne dla Alfaholików, Odbierz"

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar bullik1
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Brzechów / Kielce
    Auto
    Była - Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85kW/115KM 2002r.
    Postów
    488

    Domyślnie

    Dla mnie też dzisiaj przysłali zaproszenie i nie wiem czy się w to bawić
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
    Jest Zafira 2.0 OPC 192KM

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar korzen
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bangor/North Wales
    Auto
    byla Alfa romeo 147 1,9jtd, bedzie ...?
    Postów
    424

    Domyślnie

    Ja wyslalem brata moze sie zarazi
    Jesli oczywiscie zadzwonia...
    Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy - Golfy są wszędzie!!

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał korzen Zobacz post
    Ja wyslalem brata moze sie zarazi
    Jesli oczywiscie zadzwonia...
    Z fapu zadzwonia. Od dilera nie koniecznie.

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar bullik1
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Brzechów / Kielce
    Auto
    Była - Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85kW/115KM 2002r.
    Postów
    488

    Domyślnie

    Do mnie zadzwonili. 18.10.2014 o 10.00 Alfa Romeo Kielce jest czas jazdy. Zobaczymy jakie wrażenia będą po.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
    Jest Zafira 2.0 OPC 192KM

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    a jezdzil ktos tez z tylu na kanapie?? moim zdaniem najwiekszy minus Julki to wyciszenie oraz praca tylnego zawieszenia...na alu 16tkach na nierownosciach slychac go wyraznie, przy predkosciach rzedu 140-160 szumy nie pozwalaja swobodnie rozmawiac z kierowca. Silnik 1,4 tb Mair 170km przebieg 36tys... takie moje pewnie subiektywne odczucia...
    wyznanie/religia: Alfa Romeo
    obecnie Giulietta Veloce 206/445 by Cinsoft

    moje CV
    GT Q2 210/410 by Cinsoft <3
    Grande 1,9 130KM
    Grande 1,3 90KM
    GT JTD 150KM
    GT JTD 150KM
    159 1,9 120KM
    156 1,9 150KM
    156 1,9 140KM
    Punto II 1,9JTD

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    U mnie akcja pt. "jazda próbna" przebiegła bardzo sprawnie. Wypełniłem formularz, jeszcze tego samego dnia dzwonił FAP, bodajże na drugi dzień dzwonił dealer. Właśnie jestem po jeździe
    Nie będę oceniał podejścia do klienta, to zupełnie osobny temat - skupię się na samej Julce.
    Jechałem wersją 1.4MA 170KM z TCT, distinctive. Po kolei:
    - wnętrze w miarę obszerne z przodu, nie było mi ciasno, z tyłu oczywiście gorzej, ale tragedii nie ma
    - kierownica przyjemna w dotyku, materiały OK
    - pozycja za kierownicą w pełni "ustawialna", można bez problemu dopasować do siebie
    A teraz sama jazda:
    - skrzynia TCT to chyba najlepszy element tego samochodu - 6 biegów, płynne działanie, tryb manualny, w zasadzie wszystko czego można chcieć
    - silnik... no cóż, w sumie rozczarował mnie silnik, tzn. jego moc i moment - przy tych wartościach które są w danych technicznych i wadze auta powinno to IMO lepiej się odpychać, czuć niestety lekkie zmulenie na dole (turbodziura?), no i.. on w ogóle nie brzmi
    ja wiem, że porównanie do 3.0V6 którym się odpycham na co dzień jest trochę bez sensu, ale wychodzi na to, że zadowolony byłbym dopiero z QV
    - zawieszenie nieco twarde, ale w sumie przyjemnie sprężyste, dobrze trzyma drogi, ciche - ogólnie spory plus
    - wyciszenie całego auta IMO dobre/bdb, nie czuje się prędkości
    - sterowanie biegami z kierownicy fajne, ale... w sumie biorąc pod uwagę, że silnik nie brzmi to wcale nie odczuwałem potrzeby wachlowania tymi łopatkami
    - układ kierowniczy.. nie wiem jak to wypada na tle klasy, ale oceniam go średnio - zdecydowanie wolę mój
    - hamulec - to samo co powyżej, niby wszystko OK, ale po przesiadce do 166 nagle okazuje się, że można go dawkować i czuć o wiele lepiej
    - system DNA - bardzo fajna sprawa, tryb "normal" idealny do miasta, "dynamic" do szybkiej jazdy
    Inne drobiazgi:
    + za normalny ręczny bez głupich przycisków
    - za zwykłą stacyjkę, w aucie za taką kasę przyjąłbym przycisk do odpalania
    + za brak start/stop

    Celem jazdy było sprawdzenie, czy mógłbym się przesiąść do kompakta i czy Julka jest fajna. Jak wypada w zestawieniu ze stara, 12-letnią 166 i jakie auto można dziś dostać za 100tys zł. Hmmm... W sumie mógłbym się przesiąść do kompakta, ale niestety chyba pozostają mi hot-hatche, albo kompromis co do silnika. Julka jest fajna, ale szczerze - myślałem że fajniejsza
    Jeśli chodzi o zestawienie ze starą 166, to Julka nie ma podejścia
    Siła nabywcza 100tys zł... biorąc pod uwagę, że to naprawdę full kasy, to spodziewałem się auta, z którego wysiadając powiem WOW, to jest to! A tu... wsiadam do mojej 166 wartej 10-20tys (zależnie czy wycenia rynek, czy ja) i stwierdzam: to jest to!
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    1. QV brzmi jeszcze gorzej (nie wiem, jak MY2014, ale w starszych słabiutko).
    2. Mi się podoba "analogowa" stacyjka.
    3. S&S na pewno jest, może miałeś wyłączony.
    4. Hamulce - miałeś zwykłe, czy Brembo?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #28
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    1. QV brzmi jeszcze gorzej (nie wiem, jak MY2014, ale w starszych słabiutko).
    2. Mi się podoba "analogowa" stacyjka.
    3. S&S na pewno jest, może miałeś wyłączony.
    4. Hamulce - miałeś zwykłe, czy Brembo?
    ad.1
    No to kiepsko...
    ad.2
    To akurat drobiazg, ale wolę tak jak w 159
    ad.3
    Specjalnie o to pytałem sprzedawcę i twierdził, że przy tym silniku nie ma, bo nie trzeba było montować, żeby spełnić normę Euro6.
    ad.4
    W Julce zakładam, że miałem zwykłe, u siebie mam Brembo
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    1. Nowa ma silnik z aluminiowym blokiem i nieco zmienionym dolotem (jak w 4C) i niby lepszy wydech - ale jak to na żywo brzmi, to nie wiem...
    3. http://www.alfaromeopress.pl/downloa...tta_cennik.pdf - jak wcześniej S&S nie ma tylko w TBi. Jak zwykle sprzedawcy wiedza level expert .
    4. No właśnie, ja mam Brembo .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #30
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    jak wcześniej S&S nie ma tylko w TBi. Jak zwykle sprzedawcy wiedza level expert
    Dobre
    Fakt, że nie włączył mi się nigdzie, a nie wyłączyłem go, bo jak chciałem i pytałem gdzie, to mi Sprzedawca powiedział, że nie ma. Pytanie jak to działa z TCT, tzn. jak system wie kiedy włączyć/wyłączyć silnik? Ja jechałem albo na D, albo na manualu...

    A z Brembo duża różnica jest? W sensie porównywałeś zwykłe do Brembo?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


Podobne wątki

  1. [159] Drgania "turbulencje" podczas przyśpieszania i jazdy z wieksza predkościa
    Utworzone przez Karbon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-07-2015, 17:40
  2. Wizytówka Alfaholików, parkinkg "Lidl", Zamenhoffa, Poznań
    Utworzone przez Szary_GT w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-03-2012, 11:20
  3. [Relacja] Zlot Alfaholików 2010 - Wyniki jazdy na Torze "Rakietowa"
    Utworzone przez Majkel w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 16:21
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-03-2010, 08:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory