Dla mnie też dzisiaj przysłali zaproszenie i nie wiem czy się w to bawić![]()
Dla mnie też dzisiaj przysłali zaproszenie i nie wiem czy się w to bawić![]()
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
Jest Zafira 2.0 OPC 192KM
Ja wyslalem brata moze sie zarazi
Jesli oczywiscie zadzwonia...
Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy - Golfy są wszędzie!!
Do mnie zadzwonili. 18.10.2014 o 10.00 Alfa Romeo Kielce jest czas jazdy. Zobaczymy jakie wrażenia będą po.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
Jest Zafira 2.0 OPC 192KM
a jezdzil ktos tez z tylu na kanapie?? moim zdaniem najwiekszy minus Julki to wyciszenie oraz praca tylnego zawieszenia...na alu 16tkach na nierownosciach slychac go wyraznie, przy predkosciach rzedu 140-160 szumy nie pozwalaja swobodnie rozmawiac z kierowca. Silnik 1,4 tb Mair 170km przebieg 36tys... takie moje pewnie subiektywne odczucia...
wyznanie/religia: Alfa Romeo
obecnie Giulietta Veloce 206/445 by Cinsoft
moje CV
GT Q2 210/410 by Cinsoft <3
Grande 1,9 130KM
Grande 1,3 90KM
GT JTD 150KM
GT JTD 150KM
159 1,9 120KM
156 1,9 150KM
156 1,9 140KM
Punto II 1,9JTD
U mnie akcja pt. "jazda próbna" przebiegła bardzo sprawnie. Wypełniłem formularz, jeszcze tego samego dnia dzwonił FAP, bodajże na drugi dzień dzwonił dealer. Właśnie jestem po jeździe
Nie będę oceniał podejścia do klienta, to zupełnie osobny temat - skupię się na samej Julce.
Jechałem wersją 1.4MA 170KM z TCT, distinctive. Po kolei:
- wnętrze w miarę obszerne z przodu, nie było mi ciasno, z tyłu oczywiście gorzej, ale tragedii nie ma
- kierownica przyjemna w dotyku, materiały OK
- pozycja za kierownicą w pełni "ustawialna", można bez problemu dopasować do siebie
A teraz sama jazda:
- skrzynia TCT to chyba najlepszy element tego samochodu - 6 biegów, płynne działanie, tryb manualny, w zasadzie wszystko czego można chcieć
- silnik... no cóż, w sumie rozczarował mnie silnik, tzn. jego moc i moment - przy tych wartościach które są w danych technicznych i wadze auta powinno to IMO lepiej się odpychać, czuć niestety lekkie zmulenie na dole (turbodziura?), no i.. on w ogóle nie brzmi![]()
ja wiem, że porównanie do 3.0V6 którym się odpycham na co dzień jest trochę bez sensu, ale wychodzi na to, że zadowolony byłbym dopiero z QV
- zawieszenie nieco twarde, ale w sumie przyjemnie sprężyste, dobrze trzyma drogi, ciche - ogólnie spory plus
- wyciszenie całego auta IMO dobre/bdb, nie czuje się prędkości
- sterowanie biegami z kierownicy fajne, ale... w sumie biorąc pod uwagę, że silnik nie brzmi to wcale nie odczuwałem potrzeby wachlowania tymi łopatkami
- układ kierowniczy.. nie wiem jak to wypada na tle klasy, ale oceniam go średnio - zdecydowanie wolę mój
- hamulec - to samo co powyżej, niby wszystko OK, ale po przesiadce do 166 nagle okazuje się, że można go dawkować i czuć o wiele lepiej
- system DNA - bardzo fajna sprawa, tryb "normal" idealny do miasta, "dynamic" do szybkiej jazdy
Inne drobiazgi:
+ za normalny ręczny bez głupich przycisków
- za zwykłą stacyjkę, w aucie za taką kasę przyjąłbym przycisk do odpalania
+ za brak start/stop
Celem jazdy było sprawdzenie, czy mógłbym się przesiąść do kompakta i czy Julka jest fajna. Jak wypada w zestawieniu ze stara, 12-letnią 166 i jakie auto można dziś dostać za 100tys zł. Hmmm... W sumie mógłbym się przesiąść do kompakta, ale niestety chyba pozostają mi hot-hatche, albo kompromis co do silnika. Julka jest fajna, ale szczerze - myślałem że fajniejsza
Jeśli chodzi o zestawienie ze starą 166, to Julka nie ma podejścia
Siła nabywcza 100tys zł... biorąc pod uwagę, że to naprawdę full kasy, to spodziewałem się auta, z którego wysiadając powiem WOW, to jest to! A tu... wsiadam do mojej 166 wartej 10-20tys (zależnie czy wycenia rynek, czy ja) i stwierdzam: to jest to!![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
1. QV brzmi jeszcze gorzej (nie wiem, jak MY2014, ale w starszych słabiutko).
2. Mi się podoba "analogowa" stacyjka.
3. S&S na pewno jest, może miałeś wyłączony.
4. Hamulce - miałeś zwykłe, czy Brembo?
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
1. Nowa ma silnik z aluminiowym blokiem i nieco zmienionym dolotem (jak w 4C) i niby lepszy wydech - ale jak to na żywo brzmi, to nie wiem...
3. http://www.alfaromeopress.pl/downloa...tta_cennik.pdf - jak wcześniej S&S nie ma tylko w TBi. Jak zwykle sprzedawcy wiedza level expert.
4. No właśnie, ja mam Brembo.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Dobre
Fakt, że nie włączył mi się nigdzie, a nie wyłączyłem go, bo jak chciałem i pytałem gdzie, to mi Sprzedawca powiedział, że nie ma. Pytanie jak to działa z TCT, tzn. jak system wie kiedy włączyć/wyłączyć silnik? Ja jechałem albo na D, albo na manualu...
A z Brembo duża różnica jest? W sensie porównywałeś zwykłe do Brembo?
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html