Dziur też nie polecam ale to prawda w ostatnim zbiera się mnóstwo wody wystarczy mocno potrząchać nim to słychać nawet jak się przelewanajlepiej by było go wyjąć i wylać wodę albo opcja druga dać jej ostry ogień
![]()
Dziur też nie polecam ale to prawda w ostatnim zbiera się mnóstwo wody wystarczy mocno potrząchać nim to słychać nawet jak się przelewanajlepiej by było go wyjąć i wylać wodę albo opcja druga dać jej ostry ogień
![]()
I tak szybciej go zeżre od zewnątrz niż od środka więc nie ma co kombinować jak koń pod górę.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
U siebie w V6 mam to samo, para leci jak z konia po westernie![]()
Nie tylko u was panowie i w mojej tb, a już się matwiłem![]()
Takie kopcenie to jeszcze nic u mnie bez kata i z LPG to takie obłoki czasem lecą że hohoho, jestem ciekawy kiedy się przyczepią za mocne dymienie![]()
Panowie pytanie co do przepłwki, wiem że to nie ten temat ale nie chce śmiecić bo słyszałem że przepływka od 2.5,3.0 v6 pasują do 2.0 TB bo wkład ten sam, i wiele innych aut, kolega ma 1.9 jtd bravo i prawdopodobnie wkład ten sam, więc mogę zmienić sprawdzić?
Jest temat o przepływkach przyklejony w głównym 147/156/166. Masz wszystkie typy, poczytaj, dopasuj. Nikt nic nowego tu nie napisze.