Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Powrót do korzeni. Wariator

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie Powrót do korzeni. Wariator

    Witam Panowie po latach

    Od marca ruszam z moją karierą na torze wyścigowym. Rozglądam się za zakupem autka do zabawy.
    Znalazłem w moich okolicach AR GTV, jednak sprzedający nie opisał dokładnie silnika. Podobno ma 200KM i pojemność 2000cm, ale z tego co mi wiadomo taki silnik nie istnieje.
    Wszystko wskazuje na to, że może to być wersja TS. Obawiam się jednak wariatora. Silnik na torze będzie pracował na wysokich obrotach. Czy awarie wariatora są głównie spowodowane niskim poziomem oleju?

    Czy silnik 2.0 na turbinie jest warty zainteresowania?

    Pozdrawiam

  2. #2
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    To może być 2.0 V6 Turbo. One miały właśnie coś koło 200 koni, przynajmniej jak z fabryki wyjeżdżały.

    Generalnie na rajdową Gtv to chyba tylko 3.0 V6? Ew. kupić z padniętym TSem za drobne i zrobić swap na ośmiozaworówkę od Autodelty? Tylko to raczej kosztowna impreza.
    Ostatnio edytowane przez jersey ; 06-11-2014 o 00:07

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Jutro rano wszystko się wyjaśni.
    Na początek przygody wystarczy słabszy silnik - tak mi się wydaje
    Pobawimy się trochę, może się wykończy silnik na amen i wówczas pomyśli się o swapie.

  4. #4
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kuba_156 Zobacz post
    Dzięki za odpowiedź. Jutro rano wszystko się wyjaśni.
    Na początek przygody wystarczy słabszy silnik - tak mi się wydaje
    Pobawimy się trochę, może się wykończy silnik na amen i wówczas pomyśli się o swapie.
    200 konny to na bank V6 TB ale nie jest to najszcześliwszy wóz do ścigania się - w związku ze słabym dostępem częsci zamiennych a nie ma co się oszukiwać silnik przy katowaniu na torze kiedyś się skończy. (podpytaj Ligara, Żonkila). Dobry TS daje radę a duża dostępność powoduję zmniejszenie kosztów zabaw.

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Morspl
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    GTV Spider 3.0 V6, Infiniti QX50, Volvo xc60
    Postów
    242

    Domyślnie

    TS. Fajny. Lżejszy od V6, ładnie rozwija moc i łatwo się prowadzi. Minus to to że wyraźnie słabszy. A że się sypie to nie ma znaczenia bo przy katowaniu na torze wszystko się sypnie.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morspl Zobacz post
    TS. Fajny. Lżejszy od V6, ładnie rozwija moc i łatwo się prowadzi. Minus to to że wyraźnie słabszy. A że się sypie to nie ma znaczenia bo przy katowaniu na torze wszystko się sypnie.
    Dziękuje Wam Panowie za rady.
    Niebawem jadę oglądać GTVke, zobaczymy

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Po oględzinach.
    Silnik okazał się 2.0 V6. Mruczy pięknie <3
    Jest kilka pierdół do roboty tj. brak ręcznego, regulacja drzwi kierowcy. Z poważniejszych rzeczy zauważyłem, że pasek klinowy omija jedną z rolek. W zawieszeniu nic nie puka. Na nierównościach czasami ściągało go delikatnie w lewo. Jutro zabieram go na warsztat, przyjrzeć się od spodu.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Pomierz silnik, sprężanie itd. Drzwi kierowcy to niestety standard. Jak ściąga w lewo to może być nawet mechanizm różnicowy, także ostrożnie z tym ;)

  9. #9
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Ściąganie w lewo to może być wszystko opony , geometria itd. jak to wóz do ścigania to raczej liczy się cena i to że auto jest w miare proste. Nadal bym się nie napalał na TB do katowania po torze.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Ściąganie w lewo to może być wszystko:D
    To miałem na myśli mówiąc "nawet". Może być wszystko, a nawet różnicówka. Ja, gdy kupowałem furę tłumaczyłem sobie, że skacząca kierownica to mogą być tylko zużyte i pogięte tarcze hamulcowe, ściąganie to pewnie przyczepne opony, a ciągłe wywalanie trybu awaryjnego pomyłka komputera. Okazało się, że opony były do wymiany, nowe, owszem bardzo przyczepne ale za ściąganie nie odpowiadają tylko różnicówka właśnie, a tryb awaryjny to przestawiony rozrząd. Staram się przestrzec kolegę przed zbyt różowymi okularami ;)

Podobne wątki

  1. powrót
    Utworzone przez Nolito10 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-02-2016, 14:36
  2. POWRÓT ALFA ROMEO DO KORZENI
    Utworzone przez AR_33 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-01-2008, 21:12
  3. dlugi weekend w sierpniu- wyjazd do korzeni
    Utworzone przez 1etnies1 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-04-2007, 17:46
  4. Powrot do korzeni
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-03-2007, 22:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory