Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: Sprzęgło :(

  1. #21
    mrutyś
    Gość

    Domyślnie

    jak się trzyma wciśnięte sprzęgło to sprzęgło się nie pali no chyba że trzyma się na pół sprzęgle oczywiście jak się jeździ w ruchu miejskim i praktyka ta jest notoryczna to ma to jakiś wpływ na zużycie sprzęgła lub części jego składowych ale kolega Tfaruk raczej w taxi nie pracuje

  2. #22
    Tfaruk
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mrutyna Zobacz post
    jak się trzyma wciśnięte sprzęgło to sprzęgło się nie pali no chyba że trzyma się na pół sprzęgle oczywiście jak się jeździ w ruchu miejskim i praktyka ta jest notoryczna to ma to jakiś wpływ na zużycie sprzęgła lub części jego składowych ale kolega Tfaruk raczej w taxi nie pracuje

    Dokładnie tak jak piszesz. Sprzęgło nie zużywa się w położeniach 0 i 1, czyli wciśnięte do oporu lub w ogóle nie wciśnięte. Dla sprzęgła najgorsze są stany pośrednie, czyli właśnie tzw. pół sprzęgło.

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tfaruk Zobacz post
    Sprzęgło nie zużywa się w położeniach 0 i 1, czyli wciśnięte do oporu lub w ogóle nie wciśnięte.
    Też się zużywa... ale gdy nie pracowało w pozycjach pośrednich, to prawdopodobnie w ogóle nie wymagało by wymiany


    Cytat Napisał Tfaruk Zobacz post
    Dla sprzęgła najgorsze są stany pośrednie, czyli właśnie tzw. pół sprzęgło.
    Dokładnie. I im bardziej wkręcamy przy tym silnik na obroty tym gorzej dla sprzęgła.

    Sprzęgło najłatwiej jest spalić stojąc w korku na podjeździe, gdzie co chwila będziemy ruszać pod górę dodając sporo gazu. Spalone sprzęgło jak nic, nawet nowe świeżo zamontowane. Pierwszym objawem będzie smród płynu hamulcowego/sprzęgła i słabnący hamulec zasadniczy.
    Jeśli szybko zareagujemy, to sprzęgło jeszcze trochę pożyje...
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

  4. #24
    ViP Maniak resoraków Avatar maciekk
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    brzesko
    Auto
    156 2.5V6 i 147 1.6 Ts
    Postów
    733

    Domyślnie

    u mnie sprawa wgladala tak ze jak rano zapalilem auto to na ssaniu wogole nie bylo mowy o wlozeniu biegu 1,2,3 silnik mocny wiec zaczynalem od 4 sprzeglo kupilem za 450 bo kolega wzial na firme i 100zl.wrucili odbil od podatku Valeo i wymiana 450 zl.takze pewnie kolo 1000zl.trzeba liczyc.

Podobne wątki

  1. 156 2.5 V6 - sprzęgło
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-06-2014, 15:50
  2. [159] oryginalne sprzęgło a sprzęgło LUK
    Utworzone przez Ultra Violence w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-12-2013, 14:36
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2013, 10:59
  4. [GTV] sprzęgło do 2.0 TB
    Utworzone przez ArekD w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-01-2013, 21:01
  5. 156 2,0 ts Sprzęgło
    Utworzone przez obw w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-09-2009, 14:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory