Strona 110 z 175 PierwszyPierwszy ... 1060100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,091 do 1,100 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #1091
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Cytat Napisał wkamil Zobacz post
    To ile Twoje 2.4 w ruchu miejskim pali, 7l/100? B....h please

    Wysłane z S3
    W ruchu miejskim jeżdżąc normalnie nie przekraczam 9l/100km. A kolega ma 1.9 to gdzie tu 9.5l jako normalne spalanie...
    A i mówię to u ruchu w Wawie, na potwierdzenie ma Excela z wprowadzonymi tankowaniami z ponad 2 lat (zalana ilość paliwa - zawsze tankuję pod korek, kilometry etc.)

    Zatem, b....h please

  2. #1092
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    U mnie po wawie na małych odcinkach jakieś 7km do pracy spalanie jeszcze na zimnym silniku spalanie teraz jak jest zimno to okolo 10l a jeszcze jak trochę zaszaleje to spokojnie komp pokazuje 12-14 dopiero na podobnym odcinku 8km na rozgrzanym silniku to spalanie 8,5 a na dłuższych po wawie nawet można ponizej8 jeżeli akurat trasa siekierkowska po drodze silnik 1,9 16v

  3. #1093
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    wyrzuć na śmietnik ten silnik i kup 2.4 będzie mniej palił

    Wysłane z S3

  4. #1094
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar sebsob
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DW
    Auto
    jest: Lancia Ypsilon 1.2 16V, Ford S-Max 2.0 TDCi, była: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    Postów
    292

    Domyślnie

    Kamil, z ciekawości:do jakiego spalania w trybie miejskim przyznał się producent (np. w instrukcji)?

  5. #1095
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    w 2.4 20V jest to 8,9 i może na rozgrzanym silniku we w miarę płynnym ruchu jest to możliwe. Nie było mi dane doświadczyć takich cudów

    Wysłane z S3

  6. #1096
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Cytat Napisał xrobcio Zobacz post
    Ten czyscik na poczatek AR-6400-D to wydatek~ 90zl troche duzo jak na jedno uzycie Filtry, olej wymienialem miesiac temu.
    Natomiast mysle zeby sprobowac tego AR 6200-D 125ml i tankujac okolo 60l zwyklego ON - wlewac caly czas 12ml AR 6200-D (czyli 2ml na 10l ropy)
    AR6400-D stosuje się może raz do roku oraz kiedy wymagane jest solidne mycie. AR6200 w tej dawce z czasem zrobi to co AR6400-D.

    Co do AR9100 to zdecydowanie nie jest placebo bo analizy olejów spory spadek zużycia silnika/przekładni i podkręcenie parametrów oleju - szczególnie takiego, który ma zredukowany TBN i nie ma w ogóle modyfikatorów tarcia jak np. Selenia KPE.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  7. #1097
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    AR6500 - efekty mierzalne dzięki MES, zwiększenie interwału między wypalaniami o 150 km (przejechane 3000 km, średnia wypalań wzrosła z 700 do 850 km).
    20% dłuższe cykle to niezły wynik (możliwe, że też one krótsze teraz?) i AR6500 pewnie pomógł powiększyć pojemność DPFa na początku ale także płukanka a potem AR9100 w oleju i cetane booster w ON pomagają zmniejszyć ilość sadzy w DPF bo jest jej mniej w układzie smarowania, mniej paruje z olejem a nawet jeśli to w obecności potasu z AR9100, który jest dobrym katalizatorem dopalania sadzy. 2-EHN (cetane booster) z AR6800 poprawia rozpylenie ON (szczególnie zimnego) i jego spalanie dzięki czemu jest dokładniejsze i czystsze. Dopatrzyłem się, że w AR6800 jest jednak trochę detergentu także.

    AR6200 natomiast działa na zasadzie dyspersji molekuł HC w paliwach dzięki czemu ustaje degradacja paliw, łatwiej się one spalają a dodatkowo doklejane są do nich nanocząstki organometaliczne, które pozwalają na ich dokładniejsze dopalanie = mniej pozostałości (popiołu, cząstek stałych, emisji itp) oraz więcej energii z tej samej ilości paliwa.
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  8. #1098
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Hesus88
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Praga( ta czeska)
    Auto
    Daewoo Nubira II była, Alfa 159 1.9 JTDm16v jest
    Postów
    315

    Domyślnie

    dorzuce swoje 5 groszy do tematu - 450 km temu zalalem bak Orlenem 2t w proprcjach 1:250( 40ml na 10 l ropy) i wydaje mi sie ze silnik pracuje ciszej z lekka. na rozruch moim zdaniem to nie wpłyneło.

  9. #1099
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Bo na rozruch w 159 najskuteczniejszą metodą jest skorygowanie dawek startowych, a nie 2T.

    P.S. Trochę mnie tu nie było, a temat rośnie i rośnie A wydaje się, że już wszystko zostało powiedziane...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #1100
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    Jak chcecie mieć cicho to kupcie brykę w benzynie. Dziś rozmawiałem z Michałem z Irbisu to powiedział że to po prostu bajka z dolewaniem 2t do diesla. Też tak uważam, bo kiedyś popróbowałem i nic się nie zmieniło., poza tym że straciłem kasę na olej 2t.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory