Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45

Temat: 19. 120KM czy 150KM

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Oczywiście ze nie na 100% ale na pewno na 90% ale musisz pomóc komputerkowi zamieniajac miejscami wtryski i sprawdzac czy korekty ida za wtryskiem czy zostają przy cylindrze.i wtedy sie martwic kompresja ...maly777 wie dobrze o co chodzi...ja jeszcze nie zdążyłem tego zrobić

    Wyslano z Noki 3110

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejon Zobacz post
    Oczywiście ze nie na 100% ale na pewno na 90% ale musisz pomóc komputerkowi zamieniajac miejscami wtryski i sprawdzac czy korekty ida za wtryskiem czy zostają przy cylindrze.i wtedy sie martwic kompresja ...maly777 wie dobrze o co chodzi...ja jeszcze nie zdążyłem tego zrobić

    Wyslano z Noki 3110
    przy kupnie auta nie będziesz gościowi zamieniał wtrysków miejscami , tylko zlecisz w serwisie pomiar kompresji
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar dexster
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Praga / Bielsko-Biała
    Auto
    GTV Spider 3.0 V6 12V ph2
    Postów
    178

    Domyślnie

    Morał z tej dyskusji taki, że bezpieczniej kupić wersję 120KM i zrobić dobry program.
    Zapraszam na stronę kukulturze.pl

    AR
    Kiedyś: 156>159>
    Obecnie: GTV Spider 3.0 V6

    Volvo V60

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    przy kupnie auta nie będziesz gościowi zamieniał wtrysków miejscami , tylko zlecisz w serwisie pomiar kompresji
    Co o prawda to prawda ale napisałem co moze zrobić juz po kupnie auta. ..

    Wyslano z Noki 3110

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie

    Ewentualnie kupic 150 km z 2006 gdzie klapy sie nie urywaly

    Wysłane z mojego U9200 przy użyciu Tapatalka



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar runforestrun
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa 159 SW 1.9 16V @ 186 KM 416 Nm
    Postów
    58

    Domyślnie

    A ja uważam, że najlepiej kupić 150KM, wywalić klapy, DPF i zrobić dobry program.
    Wtedy jest naprawdę fajnie, a i za 3.0 TDI w cięższych autach jest się w stanie nadążyć.

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Ale te 3.0 TDI to chyba w A8 bo nawet wA6 to ciezko bedzie aby dotrzymać kroku...u mnie jest 150 bez klap DPF zostal i jeszcze ogarnia a program jest w planie

    Wyslano z Noki 3110

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar runforestrun
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa 159 SW 1.9 16V @ 186 KM 416 Nm
    Postów
    58

    Domyślnie

    Nie no A8 też by było ciężko. Miałem na myśli Q7 Ostatnio miałem taką sytuację, że szanowny pan w Q7 bardzo się za mną śpieszył na lewym pasie. Światełka pełna dyskoteka i zderzak w zderzak. Tylko problem był w tym, że ja też za kimś jechałem kogo chciałem wyprzedzić. No ale cóż nie wszyscy rozumieją do czego jest lewy pas, więc grzecznie czekałem. Okazało się, że pan z przodu chciał skręcić w lewo i pas postanowił zmienić 2 KM wcześniej. Po prawej auto za autem. Stanęliśmy na światłach, normalnie nigdy tego nie robię bo to dziecinada, ale byłem już tak wq... że postanowiłem sprawdzić. Jakby miał coś porządnego pod maską to wiadomo kierunkowskaz i na prawo. Ale jak się potem okazało miał 3.0 TDI - przyoszczędził. Do ok 130 KM/H raczej nie miał szans - tylko się oddalałem. Potem chyba lekko zaczął gonić, był ok 200-300m za mną, ale ja już zjeżdżałem na prawy pas i jechałem chwilę 140-150, (potem 120-130 na 100 szybciej nie jeżdżę). Pewnie by mnie wolniutko dogonił gdybym cały czas przyśpieszał jak on - ale nie miałem zamiaru sprawdzać. Generalnie jak mnie wyprzedzał to miał już ok 170-180 i dalej przyśpieszał. No bo wiadomo trzeba pokazać. Pewnie uznał, że dla 159-tki 150 KM/H to max. Spotkaliśmy się oczywiście na kolejnych światłach. Ja już oczywiście odpuściłem, a pan jechał 130 KM/H 200 m przede mną kolejne kilka km.
    Ogólnie jakbym miał wybrać najbardziej psychicznych kierowców (choć wiadomo nie można generalizować) to Q7 wygrywa. Kiedyś widziałem jak koleś prawie wyprzedził wyścig żółwi (2 TIR-y) pasem zieleni. Ale zrezygnował jak poczuł pod jednym kołem trawę przy 100 KM/H.
    Ostatnio edytowane przez runforestrun ; 08-11-2014 o 14:25

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    A zdaza sie nie powiem nie brakuje na drodze szaleńców w wypasionych brykach ale brak umiejętności

    Wyslano z Noki 3110

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Od 04.2021 159 SW 2.0 jtdm+, WCZEŚNIEJ; 159 2.2 JTS , 159 1.9 jtdm 8v, soft @sdero
    Postów
    460

    Domyślnie

    Cytat Napisał runforestrun Zobacz post
    Nie no A8 też by było ciężko. Miałem na myśli Q7 Ostatnio miałem taką sytuację, że szanowny pan w Q7 bardzo się za mną śpieszył na lewym pasie. Światełka pełna dyskoteka i zderzak w zderzak. Tylko problem był w tym, że ja też za kimś jechałem kogo chciałem wyprzedzić. No ale cóż nie wszyscy rozumieją do czego jest lewy pas, więc grzecznie czekałem. Okazało się, że pan z przodu chciał skręcić w lewo i pas postanowił zmienić 2 KM wcześniej. Po prawej auto za autem. Stanęliśmy na światłach, normalnie nigdy tego nie robię bo to dziecinada, ale byłem już tak wq... że postanowiłem sprawdzić. Jakby miał coś porządnego pod maską to wiadomo kierunkowskaz i na prawo. Ale jak się potem okazało miał 3.0 TDI - przyoszczędził. Do ok 130 KM/H raczej nie miał szans - tylko się oddalałem. Potem chyba lekko zaczął gonić, był ok 200-300m za mną, ale ja już zjeżdżałem na prawy pas i jechałem chwilę 140-150, (potem 120-130 na 100 szybciej nie jeżdżę). Pewnie by mnie wolniutko dogonił gdybym cały czas przyśpieszał jak on - ale nie miałem zamiaru sprawdzać. Generalnie jak mnie wyprzedzał to miał już ok 170-180 i dalej przyśpieszał. No bo wiadomo trzeba pokazać. Pewnie uznał, że dla 159-tki 150 KM/H to max. Spotkaliśmy się oczywiście na kolejnych światłach. Ja już oczywiście odpuściłem, a pan jechał 130 KM/H 200 m przede mną kolejne kilka km.
    Ogólnie jakbym miał wybrać najbardziej psychicznych kierowców (choć wiadomo nie można generalizować) to Q7 wygrywa. Kiedyś widziałem jak koleś prawie wyprzedził wyścig żółwi (2 TIR-y) pasem zieleni. Ale zrezygnował jak poczuł pod jednym kołem trawę przy 100 KM/H.
    Miałem podobną sytuacje jadąc A4 z Katowic do Wrocławia jechał za mną napaleniec BMW X5 lewym pasem i tez mrugał ,polerował zderzak nie mogłem zjechać na prawy pas, bo tam średnia prędkość wynosiła chyba 120km. Wcisnąłem do dechy i od 180km/h zacząłem od niego odjeżdżać, ale twardy był i nie poddawał sie później były wolne dwa pasy, więc zjechałem na prawy i jak gość wyszedł z mojego tunelu aerodynamicznego to okazało sie, że BMW juz wiecej nie da rady. Jechaliśmy tak jeszcze pare kilometrów, aż wkońcu dałem Mu sie wyprzedzić bo swój cel i tak osiągnąłem mam 8v po remapie bez egr i dpf, nie wiem ile dokładnie jest koni bo jej nie hamowałem(nie miałem czasu) zrobiłem już 100 000km(w 3 lata) i nie miałem żadnych problemów. V-max na 16/55/215 mam 230km/h nie wiem ile przekłamuje licznik, ale wiele razy objechałem passaty, teścia w A4 2.0 tdi apetyt rośnie, szukam powoli 3.2 jts, ale najpierw muszę ogarnąć na tyle firmę, żeby nie robić już takich przebiegów. Brakuje dobrego dzwięku w dieslu...niestety

Podobne wątki

  1. skrzynia od 155 2.0 16v 150km do 147 1.6 16 120km
    Utworzone przez gadomszczak w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-05-2013, 23:44
  2. 159 120km czy 150km?? a może 147 lub GT 150km ??
    Utworzone przez loco145 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 23:25
  3. [159] 159 120km vs 150km
    Utworzone przez ches7 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 11:25
  4. [159] Jaki motor wybrać, 1.9/120km czy 1.9/150km
    Utworzone przez Adrian_K w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-01-2011, 15:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory