Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Wtyczka trzeciego wtrysku - czy to na pewno to? --- Tutoria, Porady, Pomoc

  1. #11
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,242

    Domyślnie

    Jeśli ktoś zna odpowiedzi na poniższe pytania to z góry dziękuję za udzielanie się w tym temacie:



    1. Czy może istnieć inna przyczyna powyżej opisanego problemu? Jeśli tak to jaka?

    2. Wyczytałem, że istnieją 2 rozwiązania problemu:
    A) Wtyczka wtryskiwacza - NT Z/2 - czy to dobry typ wtyczki?
    B) Rozwiązanie serwisowe Opla - gotowe wtyczki do przecięcia kabli i lutowania - jeśli ktoś zna numer tego rozwiązania to prosze o podanie
    Meritum: Które rozwiązanie jest lepsze? Ile jest wtyczek w zestawie Opla? Czy wymieniać tylko wtyczkę trzeciego wtrysku?

    3. Czy istnieje jakiś sposób na odczytanie korekt wtrysku w naszych Alfach Romeo GT?

    4. Jeśli wymieniać wtyczkę to czy istnieje na forum jakiś tutorial, albo fotorelacja z wymiany? Ile czasu na to potrzeba? Jakie narzędzia będą niezbędne?

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    Wszelkie porady i zaangażowanie w tym temacie mile widziane.
    Ale jesteś uparty. Wydaje mi się że mam trochę więcej doświadczenia niż ty.
    Jak jedziesz agresywnie i szarpania nie ma to na 90% EGR. Czyżby tak nie jest?

    A jak chcesz wymieniać kostkę to tak. Kup sobie wtyczkę w ASO i wymień. W oplu faktycznie jest to popularna usterka, w Alfie trochę rzadsza. Wymień wtyczkę z której masz błąd. Jak nie masz to może posłuchaj moich porad. Korekty sprawdzisz FESem lub MESem. Wymiana wtyczki chyba nie wymaga poradnika.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Niektórzy zdają się nie rozumieć języka pisanego... Nie wiem jak Ty szukałeś, bo mi się pojawia w google co najmniej kilkanaście linków do naszego forum odnośnie korekt wtrysków, które na 90% nie powodowały by takiego szarpania. Piszemy Ci co masz zrobić a Ty zadajesz pytanie ponownie, jakby nasza czcionka była przeźroczysta.

  4. #14
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,242

    Domyślnie

    Ok. dzięki za zaangażowanie. A teraz jeszcze raz po kolei:


    1. Czy może istnieć inna przyczyna powyżej opisanego problemu? Jeśli tak to jaka? (poza EGR, który jak już wiadomo od 3 postów, jest sprawny.)

    2. (...) NT Z/2 - czy to dobry typ wtyczki?
    Rozwiązanie serwisowe Opla ??? - jest lepsze czy gorsze?
    wtyczki są takie same jak w aso fiata?

    3. @maly_777
    ok dzięki za odpowiedź

    4. tutorial, fotorelacja z wymiany - "BYĆ NA FORUM"?

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Chcesz pomocy ode mnie to najpierw odpowiedz na moje pytania.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #16
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Dajcie sobie spokój z pomocą temu userowi,przecież Wam mówi że on wie lepiej.

    pzd.

  7. #17
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,242

    Domyślnie

    Jesteście beznadziejni. Zadałem konkretne pytania ale widzę że odpowiadają mi królowie google'a a nie osoby mające jakiekolwiek pojęcie o temacie. Proste pytania i konkretne odpowiedzi. Dla osób z innych forów dyskusyjnych to proste jak 2+2. Ale widzę, że nie tutaj. Mam prośbę, szczególnie do ciebie george11. Jak nie chcesz nic wnosić do tematu to się w ogóle nie wypowiadaj.
    @maly_777 równie dobrze możesz mnie pytać o kolor majtek. Już ci odpowiedziałem na pytanie. EGR jest sprawny. Wiem, to może być przykre, to może być smutne, może to zazdrość, może rozczarowanie, ale jest sprawny.

    Wielkie dzięki za taką pomoc.

  8. #18
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    Jesteście beznadziejni.
    W sumie tez tak o nich mysle.
    Zwlaszcza george to juz szczyt beznadziejnosci








  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    bobby a skąd wiesz, że sterowanie EGR jest sprawne? Jak nie zrobiłeś testu fizycznego odcięcia zaworu od kolektora to nic sprawdziłeś. Akurat w tym temacie odpowiedzieli najbardziej kompetentni i pomocni ludzie, którzy mają wiedzę popartą praktyką.

    A google to chyba popełniło błąd, że Ci wskazało to forum do zadania pytań i zniechęcenia pomocy.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  10. #20
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,242

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    bobby a skąd wiesz, że sterowanie EGR jest sprawne? Jak nie zrobiłeś testu fizycznego odcięcia zaworu od kolektora to nic sprawdziłeś. Akurat w tym temacie odpowiedzieli najbardziej kompetentni i pomocni ludzie, którzy mają wiedzę popartą praktyką.

    A google to chyba popełniło błąd, że Ci wskazało to forum do zadania pytań i zniechęcenia pomocy.
    podmieniałem zawór egr z kimś kto nie miał takich problemów. Chciałem uzyskać pytania na konkretne odpowiedzi.
    Błąd popełniają ludzie którzy zamiast pomóc drugiemu człowiekowi na forum nabijają posty bez celu.

    Jeszcze raz powtórzę - konkretne pytania --> konkretne odpowiedzi. Tak to funkcjonuje na większości forów samochodowych, na których odpowiadają ludzie którzy znają się na rzeczy. Jak ktoś się nie zna to próbuje udawać mądrzejszego niż jest pisząc jakieś głupie uwagi.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Ostatnio edytowane przez bobby ; 09-11-2014 o 17:09

Podobne wątki

  1. Czy to na pewno przepływomierz? Pomoc w diagnostyce.
    Utworzone przez matri w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 15:19
  2. [159] probelm z wtryskiem..raczej wtyczka wtrysku
    Utworzone przez whoocash1984 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-09-2014, 21:21
  3. zerwany rozrząd 4.000 km po wymianie. Prośba o pomoc i porady
    Utworzone przez brutus w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 16-01-2013, 18:05
  4. Prosze o pomoc przy zakupie/ weryfikacje ogłoszeń/ porady
    Utworzone przez MateuszMA w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-09-2012, 12:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory