Jeśli ktoś zna odpowiedzi na poniższe pytania to z góry dziękuję za udzielanie się w tym temacie:
1. Czy może istnieć inna przyczyna powyżej opisanego problemu? Jeśli tak to jaka?
2. Wyczytałem, że istnieją 2 rozwiązania problemu:
A) Wtyczka wtryskiwacza - NT Z/2 - czy to dobry typ wtyczki?
B) Rozwiązanie serwisowe Opla - gotowe wtyczki do przecięcia kabli i lutowania - jeśli ktoś zna numer tego rozwiązania to prosze o podanie
Meritum: Które rozwiązanie jest lepsze? Ile jest wtyczek w zestawie Opla? Czy wymieniać tylko wtyczkę trzeciego wtrysku?
3. Czy istnieje jakiś sposób na odczytanie korekt wtrysku w naszych Alfach Romeo GT?
4. Jeśli wymieniać wtyczkę to czy istnieje na forum jakiś tutorial, albo fotorelacja z wymiany? Ile czasu na to potrzeba? Jakie narzędzia będą niezbędne?