Ogólnie miernik w rękę i trzeba sprawdzać. Kompa próbować podłączyć do body i ecu. Przez neta trudno się pomaga![]()
A teoria o alternatorze do mnie nie przemawia
Ogólnie miernik w rękę i trzeba sprawdzać. Kompa próbować podłączyć do body i ecu. Przez neta trudno się pomaga![]()
A teoria o alternatorze do mnie nie przemawia
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Alternator był robiony przy 93 tyś w ASO Katowice. Obecnie Alfa ma 124 tyś. Mechanik mówił o pękających obudowach przez wodę. Wiem o tym doskonale dlatego każda większa kałuża noga z gazu i od razu wolniej, aby nie zalać alternatora.
Dzięki wszystkim za dobre radyAlfa juz sprawna. Mierniki wykazały, ze aku nadaje sie do wyrzucenia. Jedna cela robiła spięcie. Aku juz nowy. Po podłączeniu mierników jeszcze raz wszystko ok. Ładowanie alternatora rownież. Podpięcie pod komputer i wszystko śmiga.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk