Ogólnie rzecz biorąc, nie.
Ten silnik nie ma nic wspólnego z tym tematem, bo tu jest słowo o gazowaniu V6 Alfy Romeo (Busso), a ten w Brerze to Holden (australijski opel)
Ogólnie rzecz biorąc, podsumowując wszystkie odpowiedzi w tym temacie to można bez obaw gazować V6? Oczywiście z zaznaczaniem, że wybierzemy dobrego gazownika i nie będziemy oszczędzać na instalacji ?
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Tak. Klucz do sukcesu to dobra regulacja instalacji.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
A jak wygląda sprawa mitu o "suchości" gazu i wpływie tym na silnik co skutkowała rzekomym wypalaniem się zaworów ?
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Jak gaziarz ci ustawi dawkę na bogato to nic ci nie wypali, moja Alfa miała zrobione na gazie 120+ i ponoć jeździła ponadprzeciętnie według innych jeżdżących Busso
A jak chcesz ustawić na bogato w closed loop?
To ja mam pytanie do speców, tudzież kogoś kto ma taką instalację i kojarzy parametry (dużo ich nie ma).
AR 166 3.0V6, CF3, instalacja Prins: jakie powinny być nastawy?
Jak ktoś wie, albo ma i ma ustawioną dobrze (tzn. nie rozjeżdża mu map paliwa) to proszę o pomoc. Zapewne jeżeli jest to 2.5 V6 to nastawy będą identyczne.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
do kogo w Łodzi lub okolicy można podjechać na sprawdzenie, poprawienie, ustawienie LPG w 2.5 ?
Ostatnio edytowane przez cinas ; 30-11-2014 o 12:33
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
o prinsie się nie wypowiem - ale z moich obserwacji wynika że w stagu isa2 możesz mieć inne mapy (podobne ale inne) dla każdego egzemplarza silnika np. 2,5 v6 przy założeniu tych samych gratów. Więc mapa od 3.0 do 2.5 i na odwrót to chyba nie specjalnie się nadaje. U mnie inna mapa jest w lecie a inna w zimie, inna jak jeżdzę po mieście i zmienia się jak zrobie 1600 km po autostradzie.
Osobiście wkurza mnie to bo chciałbym ustawić raz i niech tak zostanie - odłaczę akumulator i wgrywaj mapy od nowa.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl