Strona 90 z 135 PierwszyPierwszy ... 408081828384858687888990919293949596979899100 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 891 do 900 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #891
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    A ty to auto to nowe kupiłeś czy jakąś demówkę po przejściach?
    Ja, czy kolega wyżej? Bo ja to odkupiłem swoje auto od pracownika FAP. Trzy tygodnie temu skończyła mi się gwarancja, więc post kolegi wyżej zrodził pewne obawy.

  2. #892
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jabolek Zobacz post
    ok maly update...
    Bedzie wymieniane kolo zamachowe, sprzeglo i jeszcze jakas czesc ktora musi byc wymieniona podczas wymiany tych elementow.
    Byla to "usterka fabryczna" tak to nazwali, nie wkladali tego bezposrednio do usterki bo z tym mozna bylo spokojnie jezdzic i nic takiego by sie nie dzialo...

    zapytalem a na co to mialoby wplyw, powiedzieli ze jedynie mialoby to wplyw na zywotnosc sprzegla i tyle...musialbym je szybciej wymienic bo jakis luzy tam byly czy cos takiego...czyli w zaleznosci od jazdy - a ja nie jezdze po miescie to przy okolo 120K niby ale to tylko zalozenia...moze szybciej, moze pozniej

    tak czy tak w piatek odbieram
    Julka odebrana ze szpitala po prawie 3 tyg.

    wszystko chodzi swietnie teraz bez dziwnych dodatkowych dzwiekow...byla to wada fabryczna ktora trafia sie w 1 na okolo 100 egzemplarzy statystycznie ponoc...akurat mi sie trafilo haha

    autko ogladalem dokladnie przy odbiorze dokladnie kilka razy czy nie uszkodzili czy porysowali czegos przy okazji i widac ze sie obchodzili profesjonalnie

    oby to ostatnia "fabryczna" usterka...
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

  3. #893
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    A ty to auto to nowe kupiłeś czy jakąś demówkę po przejściach?
    Moja jest nówka sztuka, z placu, odebrana dokładnie pół roku temu z przebiegiem 0 km...

    Nie no, niby wszystko to drobiazgi, ale trochę ich jest - tak na sztuki. Przejmować to się umiarkowanie przejmuję - bo jest gwarancja - jak się silnik CAŁKIEM WYSRA to będzie ich broszka... Albo jak będzie cały zawias do wymiany, bo nie potrafią znaleźć co trzeszczy.

    Btw bojaco - u mnie jest charakterystyczne czknięcie na dokładnie 2000 rpm, przy *łagodnym* ruszaniu. Przy pełnym bucie spox.

  4. #894
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    U mnie też to jest, ale tylko na zimnym silniku i wtedy silnik zaczyna szarpać. I nic z tym nie robisz?

  5. #895
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Cytat Napisał bojaco Zobacz post
    ...Bo ja to odkupiłem swoje auto od pracownika FAP.....
    Myślę że twoje auto miało jakieś przygody albo było dawcą organów i o tym pracownik FAPu wiedział doskonale....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #896
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Myślę że twoje auto miało jakieś przygody albo było dawcą organów i o tym pracownik FAPu wiedział doskonale....
    Jedyna kwestia na ktora moge narzekac to halasowanie tylnego zawieszenia na niskiej temperaturze i pare niedorobek z zakresu ergonomii wnetrza, ale to juz zarzut pod adresem projektantow. Auto mialo przygode o ktorej wiedzialem jeszcze przed zakupem, a ktora widnieje w oficjalnej historii pojazdu i ktora zweryfikowalem. Mianowice wskutek nonszalancji auto wkrotce po dostarczeniu do PL, jeszcze w ramach FAP, mialo naprawe lakiernicza jednego elementu. Gwarancja na nadwozie jest, rekojmia na naprawe tez. Auto jedzie prosto, nie ucieka, nie myszkuje. Przed zakupem robilem sprawdzenie na stacji. Pracownik sprzedal bo dostal auto sluzbowe. Wszystko.
    Ostatnio edytowane przez bojaco ; 28-11-2014 o 10:46

  7. #897
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Tak czy inaczej takie rzeczy nie mają prawa dziać się z nowymi autami - z doświadczenia wiem że szwankująca elektronika w alfach to zazwyczaj kwestia akumulatora lub kontaktu elektrycznego np. klem lub punktów masowych
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #898
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Po odbiorze autka - nowe na zamówienie produkowane - zauważyłem, że kurz jakoś tak się układa na blachach. Syn mi pokazał odstające dolne rogi drzwi tylnych i nierówną szparę pomiędzy przednimi i tylnymi drzwiami. O śladach po uszczelkach na obramowaniu nie wspominam. Dałem ją do poprawki i odebrałem już bez wyjących rogów drzwi ale teraz szpary tańcują w szerokości. Na czystym aucie tego nie widać ale trochę kurzu lub błota i widzimy co trzeba. Widać działanie na jednej śrubie, reszty nie wiem. Chyba zostawię to jak jest lub porozmawiam z profesjonalnym blacharzem. Swoją drogą Fiat FSO jak ktoś pamięta miał to do siebie, że szczelny miał różniaste

  9. #899
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Nie wiem co Wy macie z tymi samochodami, kupiliście Alfy czy jak ?

    Moja póki co naprawdę sprawuje się OK. Przejechane mam po 3,5 roku 70 tys i:
    - dalej mam pierwszy akumulator
    - nic nie wymieniałem w zawieszeniu i jest to rekord w dziejach mojej motoryzacji, bo to tej pory rekordzistą w przebiegu bez ingerencji w zawieszenie był Focus w którym pierwszy łącznik wymieniałem po 56 tysiącach
    - zero napraw mechanicznych

    Oprócz normalnych przeglądów, zmian softu poprawiających komunikację B&M oraz rzeczy eksploatacyjnych (klocki, wycieraczki itp) do tej pory robiłem tylko:
    - gałkę skrzyni - standard
    - wiązkę od tylnych świateł - standard
    - wymiana letnich opon po 2 latach z powodu wyząbkowania ( chyba TTTM Pirelli Cinturato, bo nie ja jeden miałem z nimi problem)
    - lakierowanie tylnej klapy w ASO - sami zauważyli podczas przeglądu, że pojawiły się 2 wypryski na dole, zrobili normalnie w ramach gwarancji na perforację, nie było tez problemu z samochodem zastępczym

    Z wkurzających rzeczy to:
    - trzeszczenie tylnego zawieszenie na policjantach lub dziurach - ale chyba z tym trzeba się zaprzyjaźnić
    - klekoczące boczki przednich drzwi ale pewnie trochę im pomagam głośną muzyką

    Większa opona to sprawa jednoznacznie do reklamacji, auto z taką różnicą na lodzie może być zupełnie nieprzewidywalne. Sprawdzałeś po numerch opon czy ta jedna nie jest z innej serii albo innego zakładu produkcyjnego ? Poza tym nie wiem, czy taka nierówność wymiarów nie skończy finalnie wyząbkowaniem tego opon.

    Jakieś nierówno układające się blachy sprawdziłbym w niezależnym serwisie blacharskim, może auto miało jakiegoś dzwona o którym dla własnego bezpieczeństwa powinieneś wiedzieć ? Takie rzeczy chyba z fabryki normalnie nie wychodzą.

  10. #900
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    ja za 2 tygodnie swietuje 4 urodziny pierwszej July (na oryginalnym aku )


    Jula jest obnizona o 3.5cm i po chipie od chyba 75tys...na dzien dzisiejszy 130tys zrobione i z usterek od nowosci to:

    - wymienione zaraz po wyjezdzie z salonu podstawy-tlo zegarow, bylo male pekniecie na plastiku kolo wskazowki pomiaru paliwa
    - galka zmiany biegow wymieniona na gwarancji - odpadla
    - trzeszczace zawieszenie poprawione na gwarancji (wycieta mala czesc gumowa przod, i poprawiona linka hamulca recznego tyl)
    - cos w skrzyni bylo na gwarancji wymieniane...modol 1 biegu czy cos
    - silniczek od lewej przedniej szyby wymieniony na gwarancji (szyba opadala leciutko i nie domykala sie na max)
    - fotel kierowcy pierdzi do tej pory przy siadaniu i lekkim ruszaniu...niby cos robili ale bez efektow
    - tylnia polka trzeszczy do tej pory
    - pierdzace glosniki lub obudowy, poprawiane kilka razy na gwarancji ale ten sam lecz mniejszy efekt...teraz chyba to wina mambran
    glosnikow
    - kabel anteny radia wymianiona na gwarancji, nie odbieralo czysto stacji
    - piszczace sprzeglo naprawione na gwarancji
    - schodzi farba na czarnym plastikowym elemencie kierownicy - musze wymienic caly element
    - poloski przy 90K (sportowa jazda po chipie i obnizeniu)

    Standardowe systematyczne przeglady, wymiany oleju etc. wymieniony rozrzad przy chyba 110tys...klocki i tarcze przy 90tys...przednie zarowki i jedna tylnia od rejestracji, tydzien temu wymienilem przednie gumy wycieraczek

    i to byloby na tyle, praktycznie wszystkie duperele wymenilem podczas trwania gwarancji.
    Teraz czasami zakurzy na szybkim sprincie, ale musze wymienic olej i filtry wiec to chyba wina tego bo olej troche czarny juz

    Tak pozatym Julka smiga bez problemow technicznych dzien w dzien, nie odpuszcza nikomu na swiatlach troszke twardo jest na obnizonym zawieszeniu tylko

    Dzwiek "skrzypiacej skory" w kierownicy mialem w starej Julce i pojawil sie w nowej rowniez lecz jak pisalem przechodzi sam wiec nie warto jezdzic z tym do serwisu bo nic nie znajda i tylko beda grzebac i cos przy okazji porysuja albo zle zloza.. U mnie juz nic nie slychac...pojawia sie raz na miesiac moze i znika
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 09-12-2014 o 06:01
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory